logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

POS STARS na targach Promo Expo

   11.02.2009, przeczytano 5036 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszy konkurs na najlepsze displaye 2008 r., odbywający się podczas II edycji targów Promo Expo rozstrzygnięty. Grand Prix otrzymała firma firma DDS Poland za stand multimedialny Samsung.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pos-stars-na-targach-promo-expo,8511,artykul.html

Konkurs przyniósł zwycięzców w następujących kategoriach:
- firma ATS Display za stand BURN EXPO otrzymało główną nagrodę w kategorii Beverage & Food,
- Art. Reklama za STAND TUBORG w Tabbaco & Alkohol,
- PlexiForm za VICHY ekspozytor w Beauty&Care,
- Willson&Brown za potykacz HEPATIL w kategorii Pharmaceutical,
- DDS Poland za SAMSUNG stand multimedialny w Electronics,
- Akcent Studio za stand KOTWA w Industry,
- ponownie Willson&Brown za display LAMBORGHINI w Display Carton,
- Emerald za Innowacyjny SLIMSTAND,
- Display & more za SAMSUNG wyspa multimedialna w kategorii Design.

Grand Prix POS STARS zostało przyznane displayowi wybranemu ze wszystkich zgłoszonych kategorii - zwycięzcą została firma DDS Poland za SAMSUNG stand multimedialny.

Wszystkie displaye były eksponowane w specjalnej strefie POS STARS. W gronie jurorów zasiedli przedstawiciele największych marketerów oraz prasy branżowej. Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas Gali OOH Awards, która odbyła się pierwszego dnia targów na terenie Centralnego Basenu Artystycznego.

Trzeciego dnia targów została przyznana Nagroda Publiczności. Zwiedzający zdecydowali się ją przyznać wyspie multimedialnej dla firmy Samsung.

Wszyscy laureaci zostali zaproszeni do programu POS STARS, jaki od lutego 2009 r. uruchomiła firma Promo Expo Consulting. Równolegle zaczął również działać program PRINT STARS skierowany do branży drukarskiej oraz dostawców mediów i maszyn.

Portal signs.pl objął targi Promo Expo patronatem medialnym.

Źródło: PROMO EXPO

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shoppertainment – nowy trend w handlu popularny wśród Europejczyków
Najnowsze badanie przeprowadzone przez AliExpress, przy współpracy z firmą consultingową Forrester, pokazuje rosnące zainteresowanie e-handlem i przedstawia spostrzeżenia na temat dostosowywania strategii zakupowych do zmieniających się potrzeb klientów.
„Odnajdź w sobie siłę” - Jan Błachowicz nowym ambasadorem marki Predator
Jan Błachowicz, mistrz federacji UFC, został ambasadorem gamingowej linii Predator należącej do firmy Acer. Współpraca sportowca z firmą odbywać się będzie pod hasłem „Odnajdź w sobie siłę”.
2/3 przedsiębiorstw współpracuje z wolnymi strzelcami ze względu na chęć wprowadzenia kompetencji, których nie posiadały, wynika z najnowszych badań. Ponad ¼ respondentów skorzystała z usług freelancerów,  na skutek pandemii, w celu zwiększenia sprzedaży w internecie. Dlaczego jeszcze przedsiębiorcy tak masowo i regularnie...
Lombi.com nowym klientem Circlewise
Spółka fin-techowa Lombi.com została nowym klientem Circlewise na rynku polskim. Współpraca ma charakter długoterminowy. W ramach kampanii launchowej: “Liczysz się Ty!”, która potrwa przez cały 2021 r., a jej wiodącym medium jest telewizja, Lombi.com w lutym uruchomiła w oparciu o Circlewise Partnership Hub swój program partnerski, którego...
Piwik Pro udostępnia swoją platformę analityczną za darmo
Wrocławska firma Piwik PRO wprowadza do swojej oferty nowy, bezpłatny plan Core. Dzięki niemu dostęp do bezpiecznej platformy mierzącej ruch na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, Piwik PRO Analytics Suite, otrzyma każdy zainteresowany.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764