logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powrót akcji społecznej Think Positive ze zdjęciami Moniki Szałek „Zwykli?”

  PR 05.10.2020, przeczytano 636 razy
ilustracjastrzałka

Pięć lat temu, aby dodać wiary i motywacji pacjentom walczącym o zdrowie i życie, powstała akcja społeczna Think Positive!. Jej ambasadorami byli sportowcy: Natalia Partyka, Piotr Pogon oraz Jerzy Płonka, którzy udowadniali, że nigdy nie można się poddawać. W tym roku inicjatywa powraca, a jej bohaterami będą pracownicy ochrony zdrowia.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powrot-akcji-spolecznej-think-positive-ze-zdjeciami-moniki-szalek-_zwykli_,388653,artykul.html

Pierwsza edycja akcji Think Positive! Powstała z myślą o pacjentach szpitali, którzy muszą mierzyć się nie tylko ze swoją chorobą, ale również z przygnębieniem, strachem i zwątpieniem. W akcji, zaprezentowano historie sportowców. Opowiedzieli oni swoje trudne historie, które okazały się dla nich motywatorem do walki o życie i osiąganie w nim sukcesów. W ramach akcji przygotowano cykl trzech plakatów, które zaprezentowano w wielu placówkach szpitalnych.

Tegoroczna akcja charytatywna Think Positive „Zwykli?” dotyczyć będzie pracowników ochrony zdrowia. Ma uhonorować ludzi, którzy w tym roku pracowali o wiele ciężej niż inni. Wielokrotnie ryzykowali własne zdrowie, jak i zdrowie swoich rodzin. Często byli odizolowani od najbliższych przez wiele miesięcy. Jednak kierując się poczuciem obowiązku oraz misji, każdego dnia dzielnie walczyli o każdego pacjenta. Kampania ma na celu pokazanie, że za tymi czasem uśmiechniętymi, czasem smutnymi, czasem zmęczonymi twarzami kryją się ludzie, którzy chcą stać na straży zdrowia i życia pacjentów.

Spośród ponad kilkuset wyjątkowych zdjęć pracowników CSK MSWiA w Warszawie i szpitala im. M. Kopernika w Łodzi do akcji Think Positive! wybraliśmy trzy. Na zdjęciach poznamy historię, m.in. Pana Maćka, chirurga, który razem z żoną codziennie staje na pierwszej linii frontu, choć jego córeczka cierpi na rzadką chorobę, zespół Angelmana. Nie boi się pomagać i walczyć o ludzkie życie. Kolejna jest Pani Iwona, pielęgniarka, która choć dla wielu robi tylko zastrzyki, to jednak każdego dnia po wiele godzin w pełnym kombinezonie, z trzema parami rękawiczek na dłoniach i maską pielęgnuje, czuwa i wykonuje inne czynności dla pacjentów zarażonych wirusem COVID-19. Na plakatach zobaczymy również lekarkę rezydentkę Anię, która postanowiła zostać lekarzem, by „spłacić” swój dług wobec służby zdrowia, która kiedyś jej uratowała życie, gdy była pacjentką onkologiczną. W planach są kolejne jednostki i pracujący w nich medycy. Każdy i każda z nich to wyjątkowa historia zasługująca na upublicznienie. Autorem fotografii jest Monika Szałek, a przy całym projekcie wspiera ją Anna Gołębicka, strateg komunikacji, publicystka.

– Pracownicy medyczni nie są zwykli, są osobami, które potrafią wiele znieść, aby pomóc pacjentom. Mamy nadzieję, że ta akcja przyczyni się do propagowania pozytywnego myślenia o personelu medycznym i pozwoli budować pozytywne emocje – mówi Monika Szałek.

Tak jak w przypadku poprzedniej kampanii powstaną plakaty, które zostaną umieszczone na 150 szpitalnych korytarzach w całej Polsce. Te szpitale, które jako pierwsze zgłoszą chęć wzięcia udziału w akcji Think Positive„Zwykli?” otrzymają bezpłatnie wystawę zdjęć przedstawiających tegorocznych bohaterów.

Akcja została zrealizowana dzięki uprzejmości firmy GRENA oraz drukarni Kunke Poligrafia.

Źródło: GRENA, Kunke Poligrafia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764