logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Powstał Kodeks Dobrych Praktyk branży Direct Mail

  PR 19.04.2021, przeczytano 332 razy

Wiodące firmy branży Direct Mail, działającej w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB (tworzące Radę Rynku Direct Mail), stworzyły i podpisały Kodeks Dobrych Praktyk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/powstal-kodeks-dobrych-praktyk-branzy-direct-mail,391111,artykul.html

Dokument stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Będąc formą samoregulacji branżowej, podsumowuje zasady działalności firm branży Direct Mail w pełnym spektrum ich funkcjonowania obejmującym trzy obszary: relacji z otoczeniem, klientami i wewnątrzśrodowiskowymi.

Kodeks Dobrych Praktyk branży Direct Mail powstał, aby popularyzować postawy i zachowania biznesowe, których przestrzegają jego sygnatariusze chcący funkcjonować na rynku według zasad fair play i zachęcić do najlepszych praktyk pozostałą część rynku.  Do kodeksu przystąpiły firmy, kierujące się dobrem branży, Klientów oraz pracowników, za których czują się odpowiedzialne.

- Na polskim rynku od dawna brakowało jasnych i klarownych wytycznych dotyczących funkcjonowania branży Direct Marketing, a w szczególności obszaru Direct Mail. Badania pokazują, że jest to bardzo efektywna forma komunikacji z klientami, umiejętnie zaplanowana i przygotowana, przynosi zaskakująco pozytywne wyniki. Dlatego, ważne jest by propagować ten istotny kanał komunikacji, ale również odpowiedzialnie wdrażać standardy wspierające jego rozwój – mówi Isabella Krüger-Pawlowski, Managing Director w METRO Advertising i dodaje: - Kodeks Dobrych Praktyk Branży DM w zwięzły, przejrzysty i przystępny sposób reguluje rynek DM. Kodeks powołuje się na uniwersalne wartości ważne w każdej dziedzinie biznesuna przykład przyjazne środowisku rozwiązania procesowe i technologiczne. Uważam, że to duży krok w kierunku zrównoważonego rozwoju i bezpieczeństwa rynku DM.

Kodeks wszedł w życie z dniem podpisania deklaracji przystąpienia przez firmy uczestniczące w Radzie ds. Rynku DM. Obecnie w Radzie zasiada dziewięć firm reprezentujących różne obszary branży, m. in. dystrybutorów materiałów drukowanych oraz agencji tworzących kampanie reklamowe przy użyciu direct mail. W skład Rady wchodzą: Poczta Polska, Skarbnica Narodowa, CTRL System, PostMaster, ABC Direct, EDC Direct, Media Central, Metro Advertising oraz No Limits. Sygnatariusze kodeksu zachęcają inne podmioty z branży do przystąpienia do kodeksu.

  • Kodeks Dobrych Praktyk branży Direct Mail dostępny jest TUTAJ.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

www.smb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764