logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera „Poradnika Programmatic 2022” IAB Polska

  PR 28.10.2022, przeczytano 413 razy

„Poradnik Programmatic 2022” to nowa, kompleksowa publikacja IAB Polska, którą premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru. Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Programmatic efektywny i bezpieczny, podczas którego eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska rozmawiać będą o tym, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-_poradnika-programmatic-2022_-iab-polska,397784,artykul.html

Wydarzenie odbędzie się 9 listopada 2022 o godzinie 11:00. Uczestnicy wydarzenia otrzymają publikację jako pierwsi.

Link do rejestracji TUTAJ.

Wartość rynku reklamy programatycznej niezmiennie rośnie. Z najnowszej edycji badania IAB/PwC AdEx wynika, że w 2021 roku w Polsce wydatki na ten model zakupu stanowiły już 23% wydatków na reklamę online ogółem, a blisko 50% wydatków na reklamę display (w tym wideo), odnotowując 25,3% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Jednocześnie w kolejnych latach można spodziewać się dalszych corocznych dwucyfrowych wzrostów inwestycji w ten model zakupu.  

W związku z powyższym wzrasta nie tylko zapotrzebowanie na wiedzę z tego tematu, ale także konieczność standaryzacji i zapewnienia bezpieczeństwa reklamy programmatic.

- Jako Grupa Robocza Programmatic IAB Polska chcemy ,dzięki  Poradnikowi przybliżyć jego odbiorcom, czym jest i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych. Na blisko 100 stronach przedstawiliśmy zarówno zagadnienia techniczne, sposoby realizacji działań, przykłady faktycznych kampanii, jak i  systemowe rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa – komentuje Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.

Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Programmatic bezpieczny i efektywny. Premiera PORADNIKA PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska, podczas którego wystąpią eksperci z Grupy Roboczej:

  • Łukasz Bańkowski, Senior Enterprise Manager, Adform
  • Krzysztof Czok, Board Member, Tri-table
  • Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms, Salestube
  • Gosia Kmieciak, Managing Director, CEE, Equativ.com
  • Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA
  • Igor Rosłonek, Head of Technical Account Managers, Waytogrow
  • Marta Zielonka, Programmatic Investment Manager, Publicis Media Exchange

Wydarzenie odbędzie się 9 listopada w godz. 11:00 – 12:00 live, na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.  Link do rejestracji tutaj >

Uczestnicy spotkania otrzymają „PORADNIK PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska” jako pierwsi.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.
 
Partner technologiczny wydarzenia: LiveWebinar

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dobry Wieczór: nowy program TVN Style
14 października na antenie stacji zadebiutuje pierwszy w historii stacji cykliczny program na żywo - “Dobry Wieczór”. To nowy talk-show, w którym w swobodnej atmosferze prowadzący wraz z gośćmi omówią ważne dla widzek TVN Style bieżące tematy. Gospodarzami programu będą wymiennie - Izabella Krzan, Karol Paciorek, Jakob Kosel oraz Katarzyna...
Outdoor w badaniu Mediapanel
Wyniki badania Mediapanel obejmują kolejne medium – outdoor – z uwzględnieniem nośników tradycyjnych (OOH) i cyfrowych (Digital OOH). Włączenie pomiaru reklamy zewnętrznej do badania jest wspólną inicjatywą reprezentantów rynku out of home oraz Gemius. Projekt realizowany jest we współpracy z OOHlife Izbą Gospodarczą (dawniej IGRZ). Użytkownicy Mediapanelu uzyskali...
Piłka w grze: kolejki pełne emocji, ale to Legia i Lewandowski królują w mediach
Mimo zaledwie trzech rozegranych kolejek meczowych w ubiegłym miesiącu piłkarska Polska nie mogła narzekać na nudę. Już w pierwszym dniu września padło aż osiem bramek w niezwykle emocjonującym starciu Pogoni Szczecin ze Śląskiem Wrocław (5:3). Następnie zgrupowanie kadry miało wskazać kierunek, którym będzie podążać reprezentacja, ale zamiast odpowiedzi, w mediach...
#zróbsobiedobrze - kampania w Chillizet
Ruszyła kampania społeczna #zrobsobiedobrze, której organizatorami są Chillizet i marka biżuteryjna Oplotka. Potrwa do końca października. Jej celem jest edukacja w zakresie profilaktyki dotyczącej raka piersi.
Stacje nadające pod brandem ESKA z wyższą słuchalnością
Wszystkie trzy stacje nadające pod marką ESKA: Radio ESKA, ESKA2 i ESKA Rock odnotowały wzrost słuchalności rok do roku. Wyższe są zarówno udziały w czasie słuchania jak i zasięgi dzienne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764