logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera kolekcji Time Reimagined z trzema whisky Glenfddich

  PR 02.11.2022, przeczytano 873 razy
ilustracjastrzałka

Glenfiddich, najbardziej nagradzana na świecie szkocka whisky typu single malt[1], odsłania Time Reimagined – kolekcję 50, 40 i 30-letnich whisky, które dumnie łączą przeszłość z teraźniejszością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-kolekcji-time-reimagined-z-trzema-whisky-glenfddich,397823,artykul.html

Glenfiddich zapowiada kolekcję Time Reimagined. Ten niezwykły zbiór wiekowych i ekskluzywnych whisky typu single malt stanowi najlepszą z możliwych ekspresję czasu, a zarazem doskonałą reprezentację charakterystycznego stylu destylarni Glenfiddich. Każda whisky powstała wskutek powolnego upływu czasu, a prezentuje się w wyjątkowym opakowaniu, które jest dziełem sztuki wykonanym na specjalne zamówienie.

Kolekcja Time Reimagined składa się z trzech nadzwyczajnych whisky typu single malt, a każda z nich zdołała uchwycić kawałek historii. Whisky dojrzewały przez dekady, rozwijając rzadko spotykane bogactwo i głębię smaku. Najrzadszym okazem tej wysoce pożądanej kolekcji jest whisky 50 Year Old, dzięki której udało się w zachwycający sposób uchwycić czas równoległy (Simultaneous Time). Z kolei 40 Year Old reprezentuje kumulatywność czasu (Cumulative Time) – zawiera różne warstwy nagromadzonych aromatów dzięki procesowi starzenia i mieszania kilku rodzajów whisky z poprzednich edycji. Dopełnieniem kolekcji jest whisky 30 Year Old, będąca ucieleśnieniem zawieszonego czasu (Suspended Time). Chodzi o ten moment, gdy Malt Master (Mistrz Destylacji) podejmuje decyzję o zakończeniu procesu starzenia whisky, bo destylat jest już wystarczająco dojrzały. Efektowne opakowanie zewnętrzne stworzone dla wszystkich trzech whisky wizualnie dekonstruuje i wciela w życie wspomniane reprezentacje czasu w spektakularnej formie. Opakowanie opowiada historię każdego czasu dzięki nieszablonowej, rewolucyjnej technice designu.

Event launchujący TIME Re:Imagined

W ramach promocji TIME:Reimagined marka Glenfiddich zorganizowała 21 października wyjątkowy event prezentujący nową serię whisky na polskim rynku. W ramach spotkania odbył się tasting 30 i 40 letniej odmiany whisky dla zaproszonych gości, a całość wzbogacona była o projekcję prac audiowizualnych japońskiego artysty – Ryoichi Kurokawy. Specjalnie na potrzeby wydarzenia przygotowane przez artystę kreacje filmowe zostały dostosowane do unikatowego ekranu sferycznego o średnicy 16 metrów.

Wsparcie kampanii

Agencja Big Picture odpowiada za kompleksowe przygotowanie strategii komunikacji, działania PR oraz prowadzenie biura prasowego. Organizacją eventu oraz koncepcją kreatywną, w tym przygotowaniem scenografii na wydarzenie, zajęło się studio eventowe Touch Concept.

ilustracjastrzałka

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Whisky marki Glenfiddich otrzymały począwszy od 2000 roku więcej nagród niż jakakolwiek inna szkocka whisky single malt w dwóch najbardziej prestiżowych na świecie konkursach – International Wine and Spirits Competition oraz International Spirits Challenge.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764