logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera podcastu Mafia po polsku Najsztuba i Pytlakowskiego na Tokfm.pl

  PR 18.10.2021, przeczytano 613 razy

Gangstersko-mafijna Polska lat 90. to dla niektórych wspomnienie zamierzchłej przeszłości, dla innych - zupełnie nieznany, egzotyczny świat, w który trudno teraz uwierzyć. Już w poniedziałek, 18 października na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM będzie można posłuchać nowego podcastu o początkach polskich gangów, złotym okresie polskiej mafii, a następnie jej spektakularnym upadku. Pierwszy odcinek serii przygotowanej przez znanych dziennikarzy Piotra Najsztuba i Piotra Pytlakowskiego będzie dostępny dla wszystkich internautów, a kolejnych będą mogli wysłuchać subskrybenci TOK FM Premium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-podcastu-mafia-po-polsku-najsztuba-i-pytlakowskiego-na-tokfm.pl,393422,artykul.html

Piotr Najsztub przy udziale wieloletniego dziennikarza śledczego Piotra Pytlakowskiego w nowym podcaście TOK FM pokazuje gangstersko - mafijną Polskę sprzed zaledwie dwudziestu kilku lat.

Polscy mafiozi lat 90. używają broni maszynowej i bomb. Niektórzy jeżdżą mercedesami, ale ci na dorobku - trabantami i ładami. Czasem mieszkają w willach, a czasem w blokach. Potrafią wozić towary całymi pociągami, a narkotyki produkować w fabrykach, dbając o najwyższą jakość towaru. Umownie nazywano ich Wołominem i Pruszkowem, tak naprawdę mieszkali w wielu dzielnicach Warszawy i podwarszawskich miejscowościach, a niektórzy ze znanych gangsterów - także w innych regionach Polski.

Polska mafia to także wprowadzane na krótko przepisy, które umożliwiały dorabianie się fortun w krótkim czasie, ale też przepisy, które pomogłyby walczyć z przestępczością zorganizowaną i korupcją, ale całymi latami ich nie wprowadzano. A więc: słabe państwo z biedną, nierzadko skorumpowaną i słabą policją.

Od czego zaczęła się polska mafia, na czym gangsterzy zarobili najwięcej pieniędzy, jak między sobą walczyli, ale też jak wspólnie się bawili, kim tak naprawdę byli i dlaczego to wszystko bezpowrotnie się skończyło - o tym wszystkim będzie mowa w podcaście "Mafia po polsku".

Autorami cyklu są dziennikarz śledczy "Polityki" Piotr Pytlakowski i współpracujący z TOK FM Piotr Najsztub, gospodarz poniedziałkowej audycji „Prawda nas zaboli”. Obaj, pracując w mediach w pierwszej połowie lat 90., pisali m.in. artykuły śledcze.

Premiera podcastu "Mafia po polsku" nastąpi w poniedziałek, 18 października o godz. 12:00 na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM. Tego dnia dostępne będą dwa pierwsze odcinki serii, z czego pierwszy otwarty dla wszystkich internautów. Kolejne odcinki - łącznie 11 - również publikowane będą w poniedziałki.

Całego cyklu mogą słuchać subskrybenci TOK FM Premium.

Dla nowych użytkowników, zainteresowanych m.in. podcastem Piotra Najsztuba i Piotra Pytlakowskiego, dostępna będzie oferta promocyjna pozwalająca na korzystanie z biblioteki podcastowej TOK FM za 1 zł przez pierwszy miesiąc.

Na tokfm.pl powstaje specjalna strona z podcastem, informacjami o audycji i promocji - tokfm.pl/mafia, która będzie w pełni aktywna po premierze pierwszej części podcastu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764