logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera rebrandingu firmy Unicard

  PR 25.11.2019, przeczytano 639 razy
ilustracja

Nowe produkty, powiększony zespół, innowacyjne rozwiązania, to idealny moment, żeby po 27 latach ogłosić pierwszy rebranding firmy UNICARD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-rebrandingu-firmy-unicard,384855,artykul.html

- Po prawie trzech dekadach obecności na rynku przyszedł czas na zmiany. Wartości marki pozostają takie same, nie zapominamy o naszej wieloletniej tradycji, ale jednocześnie dostrzegamy zmieniające się otoczenie i oczekiwania Klientów. Chcemy, aby wizerunek firmy UNICARD jasno komunikował, że jest ona marką na miarę naszych czasów – nowoczesną i zaawansowaną technologicznie  – komentuje Tomasz Bednarski – Prezes Zarządu w firmie UNICARD.

Tożsamość wizualna logo

Logotyp firmy to tak naprawdę pierwszy element wizualny, z którym zapoznaje się Klient. Jest to też wizytówka firmy, która potrafi wiele powiedzieć o tym w jakim kierunku rozwija się jej działalność.

Logotyp firmy UNICARD przeszedł sporą zmianę. Dotychczasowy sygnet w postaci kart zastąpiła jego zmodyfikowana wersja nawiązująca do integracji i łączenia różnych rozwiązań technologicznych, czyli tego, co od wielu lat jest dla nas priorytetem i z czego jesteśmy znani. Nowym elementem w identyfikacji jest również brand claim – „smart-safe-scalable” „Inteligentny-bezpieczny-skalowalny”, który w trzech prostych słowach charakteryzuje rozwiązania od lat cenione przez naszych Klientów.

System identyfikacji wizualnej

Kreacja nowego logo to jednak nie wszystko, stworzyliśmy również kompleksowy system identyfikacji wizualnej marki, który jest obecnie bardziej czytelny i zgodny z panującymi trendami. Niebieskie barwy, przeważające w identyfikacji, odzwierciedlają bezpieczeństwo i zaufanie biznesowe, jakim obdarzają firmę jej Klienci, jednocześnie wskazując na jej autorytet, profesjonalizm i odpowiedzialność.

- Nowa tożsamość wizualna UNICARD to nie jest tylko zmiana symbolu. To symbol zmian. Proces rebrandingu jest u nas równoznaczny z transformacją w kierunku nowych obszarów technologicznych – dodaje Tomasz Bednarski.

- Nowa identyfikacja wizualna UNICARD to duża zmiana, która odświeża, ale przede wszystkim porządkuje cały system komunikacji marki. Mamy nadzieję, że nowe logo przypadnie do gustu naszym Klientom i Partnerom biznesowym, będzie symbolizowało nowoczesność i kojarzyło się z naszą misją, którą jest dostarczanie zintegrowanych systemów z użyciem innowacyjnych technologii – dodaje Paweł Błachut – Wiceprezes Zarządu w firmie UNICARD.

Źródło: UNICARD

www.unicard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764