logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Program lojalnościowy w Galerii Katowickiej

  PR 31.08.2016, przeczytano 1305 razy
ilustracjastrzałka

Już 22 tysiące mieszkańców Katowic i Śląska korzysta z aplikacji mobilnej Navishopper, a 8 tysięcy z nich aktywnie uczestniczy w programie lojalnościowym, rejestrując swoje paragony i odbierając jak dotąd ponad 4,5 tysiąca regularnych nagród oraz dziesiątki nagród specjalnych dla najlepszych Klientów. Galeria Katowicka podsumowuje pierwsze 8 miesięcy od wdrożenia aplikacji mobilnej Navishopper.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/program-lojalnosciowy-w-galerii-katowickiej,29762,artykul.html

Zakupowa aplikacja mobilna Navishopper jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w Europie. Aplikacja na telefon Klienta łączy program lojalnościowy, moduł kuponów cyfrowych, moduł konkursów specjalnych z elementami grywalizacji dla Klientów oraz zakupową nawigację personalną, działającą w technologii iBeacon, która prowadzi Klientów pomiędzy piętrami z dokładnością do 1 metra.

- To wielozadaniowe narzędzie sprzedażowe buduje lojalność Klientów centrum handlowego, zwiększa średnią wartość koszyka, ułatwia i przyspiesza zakupy oraz czyni zakupy bardziej opłacalnymi niż w centrach konkurencyjnych – mówi Sebastian Pawlica, reprezentujący spółki Sigma Group i Visual Effect, odpowiedzialne za codzienną obsługę programu lojalnościowego oraz oprogramowanie i wdrożenie Navishoppera.

Jak wynika z przeprowadzonych badań, aż 98,5% użytkowników deklaruje zmianę swoich zwyczajów zakupowych, rezygnację z zakupów w innych centrach handlowych oraz odraczanie zakupów w wygodnych punktach handlowych, po drodze, do czasu wizyty w Galerii Katowickiej. Przedstawiciele Galerii Katowickiej twierdzą, że ma to swoje odbicie w wynikach sprzedaży i odwiedzalności centrum.

- Od momentu wdrożenia aplikacji Navishopper obserwujemy bardzo istotną zmianę z punktu widzenia najemców. Sprzedaż w obiekcie rośnie dużo bardziej dynamicznie niż jego odwiedzalność. Ten trend umacniał się wraz z kolejnymi miesiącami działania programu oraz popularyzacją aplikacji w społeczności lokalnej. Odwiedzalność w tym samym czasie wciąż rosła, stabilizując się na wysokim poziomie 1,2-1,3 mln Klientów miesięcznie, co sprawia, że niemal ją podwoiliśmy w porównaniu do np. niektórych miesięcy z lat 2013 i 2014 – mówi Dawid Prymas, dyrektor marketingu i PR Galerii Katowickiej. 

Dla przypomnienia, Galeria Katowicka w pierwszych trzech miesiącach od wdrożenia zakupowej aplikacji mobilnej rejestrowała rekordowe wzrosty sprzedaży, kolejno o 25 proc., 18 proc. i 24 proc. w ujęciu rok do roku, porównywane do już rekordowych miesięcy w roku poprzednim. Przedstawiciele Galerii Katowickiej nie zdradzają jak duży udział w obrotach obiektu mają obroty rejestrowane w programie lojalnościowym. Sugerują jedynie, że są to duże liczby.

- Pamiętajmy, że aplikacja mobilna Navishopper to nie tylko lojalność rozumiana wprost. To również cyfrowe kupony rabatowe i mnóstwo konkursów specjalnych dla najlepszych Klientów. Ci którzy wydają dużo pieniędzy wygrywają karty podarunkowe, komputery a ostatnio nawet mały samochód. Wiemy dużo o naszych Klientach i najlepszych doceniamy, dając poczuć różnicę pomiędzy zakupami w Galerii Katowickiej a w innym miejscu. To procentuje. Dla przykładu jeden z naszych Klientów VIP w zaledwie parę miesięcy wydał w naszych sklepach i restauracjach kilkaset tysięcy złotych – mówi Dawid Prymas, dyrektor marketingu i PR Galerii Katowickiej.

Galeria Katowicka deklaruje, że od momentu wdrożenia aplikacji zakupowej Navishopper większość kampanii i akcji marketingowych działa w powiązaniu z aplikacją mobilną, która stanowi stałą platformę pro-sprzedażową. Było tak i w przypadku zimowych wyprzedaży, Katowice Fashion Week i akcji „Do Szkoły Gotowi. Start!”. Wszystkie 4,5 tysiąca nagród, które wydano Klientom, było do odebrania w sklepach lub wracało do najemców jeśli nagrodą była karta podarunkowa Galerii Katowickiej.

- To takie budżetowe perpetuum mobile. Cokolwiek by się nie działo promujemy ofertę naszych sklepów, kina i restauracji a pieniądze zawsze zostają u naszych najemców – dodaje Prymas.

Baza nagród oraz ofert specjalnych dostępnych w aplikacji Galerii Katowickiej jest stale aktualizowana i poszerzana. W kolejnych kampaniach, użytkownicy mogą znaleźć zarówno vouchery do zrealizowania w kinie, punktach gastronomicznych na terenie centrum, jak i atrakcyjne nagrody rzeczowe, w tym m.in. sprzęt AGD, urządzenia elektroniczne, kosmetyki, perfumy, czy zabawki dla dzieci. W trwającej akcji „Do szkoły. Gotowi. Start!” młodzież i rodzice młodszych dzieci znajdą mnóstwo przydatnych nagród, wprost z listy szkolnych zakupów.

Wartość dodaną całego rozwiązania stanowi precyzyjna, personalna nawigacja zakupowa wykorzystująca zainstalowaną w obiekcie infrastrukturę beaconów. Wystarczy jedno kliknięcie Klienta by aplikacja wskazała drogę od aktualnej lokalizacji do wybranego punktu handlowego lub POI. Nawigacja prowadzi również wprost do miejsca gdzie można zrealizować dany kupon lub odebrać nagrodę. 

- Klienci Galerii Katowickiej nie tracą czasu na szukanie sklepów i orientację w przestrzeniach obiektu. Nawigacja personalna działa doskonale. Automatycznie ustawia orientację mapy oraz pokazuje  pozostały dystans do pokonania wyrażony w metrach, który zmienia się w czasie rzeczywistym co daj pełne poczucie pewności i komfortu użytkownika. Nie jest również problemem poruszanie się pomiędzy schodami – mówi Sebastian Pawlica z Sigma Group.

- Nawigacja z powodzeniem  zastępuje tradycyjne mapy co pozwala oszczędzać znaczne środki a przy okazji jest wygodna dla Klientów. W tej chwili trudno znaleźć lepsze rozwiązanie. Wg ekspertów technologii iBeacon ta działająca w Galerii Katowickiej to najlepsza nawigacja  wdrożona w tego typu obiekcie. Doceniają to chyba Klienci. Na rynku działa mnóstwo wadliwych, źle oprogramowanych rozwiązań, które zniechęcają do ponownego użycia. W naszym przypadku Klienci potrzebowali nieco więcej czasu na oswojenie się z tą funkcjonalnością. I tak od kilkuset zastosowań doszliśmy do kilkunastu a zdarza się, że nawet kilkudziesięciu tysięcy w miesiącu. To już duża liczba – mówi Dawid Prymas

Jak twierdzą przedstawiciele Sigma Group i Galerii Katowickiej, wkrótce pojawi kolejna aktualizacja, która znacząco poprawi komfort korzystania z Navishoppera oraz jego funkcjonalności, w tym te ważne z punktu widzenia zarządzających Galerią Katowicką. Stale trwają prace nad rozwojem narzędzia.

Aplikacja mobilna Navishopper zaraz po wdrożeniu została zauważona przez ekspertów, co zaowocowało nominacjami do nagród: Innowacja Roku 2015, Najlepszy Nowy Program Lojalnościowy Roku 2015, ICSC Solal Global Marketing Awards (Sales Activation).

Źródło: Galeria Katowicka

www.galeriakatowicka.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764