logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przegląd Sportowy Onet i Esportmania partnerami Polskiej Ligi Esportowej

  PR 31.03.2023, przeczytano 564 razy

Ringier Axel Springer Polska oraz Polska Liga Esportowa zawarły partnerstwo mediowe. W ramach współpracy, w serwisach RAS Polska będą pojawiać się informacje i treści promujące esport, gaming i wydarzenia organizowane przez Polską Ligę Esportową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przeglad-sportowy-onet-i-esportmania-partnerami-polskiej-ligi-esportowej,399477,artykul.html

- Polska Liga Esportowa to czołowy gracz na krajowej scenie, który robi bardzo wiele dla esportu i jego popularyzacji. Ciągle się rozwija i z roku na rok dokłada nowe elementy do swojej oferty. Cieszymy się, że po kilku wspólnych mniejszych przedsięwzięciach udało się nam zawrzeć strategiczne partnerstwo na 2023 rok - mówi Mateusz Aleksandrowicz, Head of New Business Sport Online w RAS Polska.

Większość tegorocznych działań mediowych skupi się w serwisie Esportmania.pl oraz Przegląd Sportowy Onet, ale treści dotyczące inicjatyw PLE będą się też pojawiać w innych mediach Ringier Axel Springer Polska.

- Gaming i esport to jedne z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi biznesowych na świecie i niezwykle zaangażowana grupa odbiorców. Polska Liga Esportowa jest liderem tej branży w Polsce, a Grupa RASP jako jedna z pierwszych pozycjonowała się w tym obszarze w mediach. Świetnie prosperujące serwisy sportowe i esportowe znakomicie się uzupełniają i napędzają. Mam nadzieję, że dzięki tej współpracy będziemy rozwijać esport w Polsce i wspólnie stworzymy atrakcyjne treści dla fanów wirtualnej rozrywki - mówi Paweł Kowalczyk, Prezes Polskiej Ligi Esportowej.

- PLE ma niezwykłą ofertę esportową, ale w naszych tegorocznych działaniach będziemy się też starali trafić do szerszej grupy użytkowników. Przegląd Sportowy Onet i Esportmania docierają też do fanów gamingu i tradycyjnego sportu. Wspólnie z Polską Ligą Esportową pokażemy tej grupie najlepsze oblicze sportów elektronicznych - mówi Bartosz Klepaczewski, szef serwisu Esportmania.

Poza zapowiedziami i relacjami z wydarzeń PLE, w serwisie będą się też pojawiać formaty wideo i audio o esporcie i gamingu. Przedstawiciele PLE będą też występować w programach Przeglądu Sportowego Onet, m.in. w “Misji Sport”, emitowanej w każdy wtorek w Onecie.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764