logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Przemek Pro i Zuza Tonicka w kampanii Coca-Cola i Kubota

  PR 18.07.2022, przeczytano 1534 razy
ilustracjastrzałka

Na wakacje marki Coca-Cola i Kubota przygotowały wspólną loterię dla wszystkich fanów dobrej muzyki i zabawy. Twarzą kampanii „Poczuj rytm lata” zostali Przemek Pro, Zuza Tonicka, Aleksandra Gąsior i Natalia Sierzputowska. W akcji można wygrać m.in. klapki Kubota z limitowanej edycji Kubota x Coca-Cola Zero Cukru , a także tank topy, buckety, ręczniki i torby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przemek-pro-i-zuza-tonicka-w-kampanii-coca-cola-i-kubota,396638,artykul.html

Firmy Coca-Cola i Kubota rozpoczęły współpracę w ramach nowej, wakacyjnej akcji, w której Klienci będą mogli wygrać kultowe klapki Kubota z limitowanej kolekcji, tank topy, buckety, ręcznik, torbę i wiele innych nagród.

Dlaczego zdecydowaliśmy się na tę współpracę? Marki Coca-Cola Zero i Kubota mają ze sobą wiele wspólnego, a przede wszystkim obie są uwielbiane przez młodych ludzi. Coca-Cola Zero smakuje zbyt dobrze, by wyrazić to słowami, dlatego też dzięki tej akcji fani Coca-Cola Zero będą mogli to pokazać, nosząc nagrody z logo marki. W tej kampanii łączymy miłość do letniego orzeźwienia, muzyki i dobrego stylu. Kultowe klapki Kubota sygnowane logo Coca-Cola Zero Cukru staną się najmodniejszym gadżetem tego lata – mówi Klaudia Pac, Brand Manager Coca-Cola.

W Kubocie wiemy, że nie ma czterech żywiołów, tylko jak mawiał polski artysta Władysław Hasior, pięć – piątym jest ludzka zdolność fantazjowania. W Kubocie nie boimy się fantazjować, zrobiliśmy to w odniesieniu do współpracy z tak ikoniczną marką jak Coca-Cola i… udało się! Jesteśmy naprawdę bardzo szczęśliwi i dumni, w jaką stronę zmierza Kubota. Dziękujemy zespołowi Coca-Coli, a w szczególności Klaudii Pac, że napędzają takie marki jak nasza, na wskroś polskie, subwertywne i transparentne – Alina Sztoch, prezeska, CMO i współwłaścicielka Kuboty.

Do udziału w kampanii firmy zaprosiły influencerów - Przemek Pro, Zuza TonickaAleksandra Gąsior i Natalia Sierzputowska, którzy wzięli udział w sesji zdjęciowej z limitowanymi produktami, oraz wspólnym video na Tik Toku. Każda z osób wesprze również kampanię poprzez publikację unboxingu w swoim kanale Instagram!

Promocja dostępna jest w aplikacji Coca-Cola, którą można pobrać w App Store i Google Play. Wystarczy kupić Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru w puszce 330 ml lub butelce 500 ml, 850 ml lub 1 l i wpisać kod spod zakrętki lub zawleczki promocyjnego produktu w aplikacji. Informacja o nagrodzie pojawia się w aplikacji od razu po wygranej w zakładce „Profil”.

Źródło: Coca-Cola

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764