logo
WIADOMOŚCI

Przyczepy reklamowe Temared: 12 m długości

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 218 razy
ilustracjastrzałka

Reklama mobilna ma bardzo wiele zalet ale do tej pory na rynku nie było odpowiedniego rozwiązania, które pozwalałoby na prezentację bardzo dużych bannerów, a tylko te mogą naprawdę przykuć uwagę odbiorcy. Teraz ta sytuacja ma się zmienić.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przyczepy-reklamowe-temared:-12-m-dlugosci,36163,artykul.html

Oferta przyczep TEMARED powiększa się o nowy model, który jest odpowiedzią na liczne zapytania ze strony Klientów. W gamie ponad 150 różnorodnych przyczep będzie można znaleźć teraz nowoczesną przyczepę reklamową dostępną w trzech rozmiarach. Największa z nich będzie mogła zmieścić reklamę o długości ponad 11,5 m oraz wysokości 2,8 m!

Podstawowa wersja pozwoli na umieszczenie na niej reklamy mobilnej o długości do 4,2 m, a wersja pośrednia o długości 7,9 m. Dostosowanie długości jest możliwe dzięki modułowej budowie. Przyczepa może być wyposażona w dodatkowe ramy z przodu oraz z tyłu, które mogą być dowolnie regulowane, w ten sposób osiągając pożądaną wielkość.

Mimo ogromnej powierzchni reklamowej przyczepa jest bardzo stabilna i nie ma obaw, że przewróci się np. podczas mocnego wiatru. Na bardzo wytrzymałej konstrukcji przygotowano miejsca do umieszczenia obciążeń. Dodatkowo po obu stronach ramy umieszczono wysuwane podpory.

Przyczepa posiada jedną oś niehamowaną 750 kg, koła 165/75 R13 oraz DMC 750 kg. Do jej budowy zastosowano najwyższej jakości podzespoły dostarczane przez renomowanych producentów. Gwarantuje to wieloletnie, bezproblemowe użytkowanie i odporność na wykorzystanie w każdych warunkach.

Nowe przyczepy reklamowe TEMARED są już dostępne w sprzedaży u dealerów marki w całej Polsce oraz ponad 34 krajach Europy.

Źródło: TEMARED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 149 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone