logo
WIADOMOŚCI

Przyczepy reklamowe Temared: 12 m długości

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 146 razy
ilustracjastrzałka

Reklama mobilna ma bardzo wiele zalet ale do tej pory na rynku nie było odpowiedniego rozwiązania, które pozwalałoby na prezentację bardzo dużych bannerów, a tylko te mogą naprawdę przykuć uwagę odbiorcy. Teraz ta sytuacja ma się zmienić.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/przyczepy-reklamowe-temared:-12-m-dlugosci,36163,artykul.html

Oferta przyczep TEMARED powiększa się o nowy model, który jest odpowiedzią na liczne zapytania ze strony Klientów. W gamie ponad 150 różnorodnych przyczep będzie można znaleźć teraz nowoczesną przyczepę reklamową dostępną w trzech rozmiarach. Największa z nich będzie mogła zmieścić reklamę o długości ponad 11,5 m oraz wysokości 2,8 m!

Podstawowa wersja pozwoli na umieszczenie na niej reklamy mobilnej o długości do 4,2 m, a wersja pośrednia o długości 7,9 m. Dostosowanie długości jest możliwe dzięki modułowej budowie. Przyczepa może być wyposażona w dodatkowe ramy z przodu oraz z tyłu, które mogą być dowolnie regulowane, w ten sposób osiągając pożądaną wielkość.

Mimo ogromnej powierzchni reklamowej przyczepa jest bardzo stabilna i nie ma obaw, że przewróci się np. podczas mocnego wiatru. Na bardzo wytrzymałej konstrukcji przygotowano miejsca do umieszczenia obciążeń. Dodatkowo po obu stronach ramy umieszczono wysuwane podpory.

Przyczepa posiada jedną oś niehamowaną 750 kg, koła 165/75 R13 oraz DMC 750 kg. Do jej budowy zastosowano najwyższej jakości podzespoły dostarczane przez renomowanych producentów. Gwarantuje to wieloletnie, bezproblemowe użytkowanie i odporność na wykorzystanie w każdych warunkach.

Nowe przyczepy reklamowe TEMARED są już dostępne w sprzedaży u dealerów marki w całej Polsce oraz ponad 34 krajach Europy.

Źródło: TEMARED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
Największa akcja promocyjna Żywca „Ustaw sobie Ż” powraca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5.7 mln zł.
 
sobota 21.04.2018, 82 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone