logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Public Dialog dołączył do Związku Firm Public Relations

  PR 24.02.2016, przeczytano 830 razy

W lutym br. nowym członkiem ZFPR została agencja Public Dialog. To firma doradcza oferująca szeroki zakres efektywnych rozwiązań w zakresie komunikacji korporacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/public-dialog-dolaczyl-do-zwiazku-firm-public-relations,27601,artykul.html

Public Dialog ma bogate doświadczenie we wspieraniu polskich i zagranicznych firm, instytucji publicznych, stowarzyszeń, a także organizacji branżowych. Jako jedyna agencja z Polski należy do International Public Relations Network (IPRN).

W portfolio agencji znajdują się m.in.: Grupa Hotelowa Orbis, PIAP, Vistula University, Wyjatkowyprezent.pl, Motoricus S.A. Sofort GMBH, Uczelnia Łazarskiego, Redbull, Wings for Life, Du Pont, Saint Gobain, Grupa Unity, itaxi, PIAP, Bodies Revealed, Tetley, Brita, Stokke, Accor, MAC Edukacja, Expo Mazury, Ardor Auctions, SKM SAR.

Rynek Public Relations w Polsce wymaga skoordynowanych działań prowadzonych na kilku poziomach, w różnych obszarach. Po pierwsze edukacji na temat roli reputacji, i co się z nią bezpośrednio wiąże, strategicznego doradztwa w zakresie komunikacji. Po drugie, wzmocnienia wizerunku branży i odbudowania zaufania. Cieszymy się z dołączenia do ZFPR ponieważ to największy związek i platforma w Polsce do realizowania projektów służących profesjonalizacji rynku Public Relations i wyznaczaniu standardów. - powiedział Paweł Bylicki, Managing Partner Public Dialog. Jako nowy członek ZFPR będziemy chcieli szczególnie aktywnie zaangażować się w projekty związane z przetargami i relacjami z działami procurementu. Widzimy tutaj duże pole do współpracy w ramach Związku. Dodatkowo, wszelkie inicjatywy związane z poprawieniem wizerunku PR i PR-owców w Polsce. - powiedziała Karolina Borkowska-Bylicka, Managing Partner Public Dialog.

Public Dialog jest kolejną, profesjonalną agencją dołączającą do ZFPR w tym roku. Świadczy to o stale rozwijającej się branży public relations i istocie przynależności do takich organizacji jak ZFPR. Jesteśmy przekonani, że wspólnie podejmiemy i zrealizujemy wiele potrzebnych inicjatyw. Przetargi, współpraca z porcurementem czy poprawa wizerunku branży PR są niezwykle istotnymi tematami w branży, a zaangażowanie i doświadczenie są kluczowe dla tworzeniu najwyższych standardów rynkowych. - mówi Norbert Ofmański, Prezes Związku Firm Public Relations.

Źródło: Public Dialog

www.publicdialog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764