21 grudnia, 2020 – Warszawa – Konsolidacja rynków Ukrainy, Łotwy, Litwy i Estonii z Publicis Groupe Polska jest kolejnym etapem rozwoju modelu Power Of One w Europie Wschodniej – ogłosił dzisiaj Jarosław Ziębiński, CEO Publicis Groupe na region Północnej i Środkowej Europy.
Utworzenie nowego klastra rynków w Europie Wschodniej jest kontynuacją działań Publicis Groupe w kierunku wzmocnienia współpracy pomiędzy rynkami i zespołami, by jeszcze lepiej integrować wiedzę, kompetencje i talenty wokół potrzeb biznesowych Klientów.
- Kolejny etap wdrażania modelu Power of One w Europie Wschodniej polega na wzmacnianiu oraz integracji naszych kluczowych kompetencji i tworzeniu jeszcze większej dostępności do naszych strategicznych zasobów, by dzięki temu dokładniej odpowiadać na wyzwania obecnych i przyszłych Klientów - mówi Jarosław Ziębiński - Kluczowym czynnikiem dla osiągnięciu sukcesu na tej drodze jest stworzenie większej synergii między zespołami w ramach regionu. Publicis Groupe Polska jest w tym regionie rynkiem największym i najbardziej zaawansowanym pod względem integracji kompetencji z kluczowych dla Klientów obszarów, a także liderem w rozwoju Global Center of Excellence w dziedzinach Commerce’u i Produkcji. Rozwój modelu Power of One w ramach klastra Europy Wschodniej pozwoli na szybszy niż dotychczas rozwój naszych strategicznych kompetencji i narzędzi takich jak PMX APEX oraz pogłębioną współpracę zespołów i talentów wokół potrzeb Klientów – dodaje Ziębiński.
Kluczową część biznesu Publicis Groupe w Europie Wschodniej mają obecnie operacje mediowe, w związku z czym procesem integracji zarządzać będzie Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska, blisko współpracując z liderami rynków Ukrainy i krajów bałtyckich. W tym procesie wspierać go będzie Tomasz Pawlikowski, co-CEO Publicis Groupe Polska, dzięki czemu dodatkowo wykorzystany zostanie ogromny potencjał talentów na rynkach wschodnich, co pozwoli na dalsze skalowanie operacji globalnych Centers of Excellence w dziedzinie Commerce i Produkcji, z sukcesem działających w Polsce.
– Potencjał drzemiący w bliskiej współpracy i wzajemnym wspieraniu się w rozwoju kompetencji Polski, Ukrainy i krajów bałtyckich jest ogromny. Moim celem jest zapewnienie Klientom najwyższej jakości produktów, serwisu i usług w modelu Power of One nie tylko w jednym kraju, ale w całym regionie. Klienci coraz częściej patrzą na ten obszar geograficzny, jako na całość, a my posiadając najwyższej klasy specjalistów, kompetencje i narzędzia, jesteśmy w stanie osiągać ponadprzeciętne rezultaty w budowaniu ich biznesu – mówi Piotr Piętka.
– Jednym z największych atutów Ukrainy i krajów bałtyckich są utalentowani, wykształceni i ambitni ludzie, tworzący naszą firmę na tych rynkach. Jestem przekonany, że dzięki naszemu globalnemu zasięgowi możemy zbudować tutaj najwyższej klasy zespoły, które pomogą nam w dalszym rozszerzaniu oferty w obszarach Commerce, produkcji contentu i technologii. Jestem absolutnie pewien, że razem stworzymy przewagę konkurencyjną na dużą skalę – dodaje Tomasz Pawlikowski.
– Na Ukrainie mocno wierzymy w potencjał modelu Power of One. Jego wdrożenie pozwoliło zapewnić naszym Klientom najlepszą na rynku, zintegrowaną ofertę, obejmującą kluczowe obszary biznesu. Bliższa współpraca z naszymi partnerami z Polski, Łotwy, Litwy i Estonii jeszcze bardziej podniesie poziom naszego produktu, stworzy nowe możliwości dla zespołów i przyczyni się do wzrostu biznesu Klientów Publicis Groupe na każdym rynku regionu – powiedział Enver Kikava, CEO Publicis Groupe Ukraina.
Źródło: Publicis Groupe