logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Puzzle sublimacja problem z jasniejszymi brzegami

| 27.02.2021 12:02

Witam. Nie wiem, czy to dobre miejsce na takie pytanie. Czego to może być wina? Jasniejsze krawędzie puzzli?

Miniaturka

avatar użytkownika
+ +

łowicz
wiadomości: 12
w Signs.pl od 11.10.2010
IP: 37.30.48.XXX

| 27.02.2021 12:02

Nie są równe na krawędziach i nie dolega dobrze papier.
Jak masz w prasie gąbkę to daj papier na dół (wydrukiem do góry) i na to puzzle.

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Kielce
wiadomości: 1171
w Signs.pl od 03.11.2008
IP: 91.195.56.XXX

| 27.02.2021 16:02

Ale płyta w prasie grzeje tylko og góry. Puzzle są grube, temperatura będzie wystarczająca?

avatar użytkownika
+ +

łowicz
wiadomości: 12
w Signs.pl od 11.10.2010
IP: 46.215.52.XXX

| 27.02.2021 16:02

Ale płyta w prasie grzeje tylko og góry. Puzzle są grube, temperatura będzie wystarczająca?

avatar użytkownika
+ +

łowicz
wiadomości: 12
w Signs.pl od 11.10.2010
IP: 46.215.52.XXX

| 02.03.2021 14:03

temperatura taka sama tylko czas wygrzewania dużo dłuższy

-----------------

avatar użytkownika
+ +

Nowy Sącz
wiadomości: 2
w Signs.pl od 28.02.2014
IP: 5.173.81.XXX

| 13.03.2021 10:03

Odwrotnie nie wyszło. Innej firmy puzzle wyszły normalnie papierem na górze, ale kolejny problem.
Ciemne kolory wędrują szczelinami tam, gdzie ich być nie powinno. Czy na to jest sposób? Czy taka 3mm pianka silikonowa na wierzch na papier pomoze? 180 st 120s

Miniaturka


(Wiadomość zmodyfikowana przez: pistacja dnia 13.03.2021 10:11)

avatar użytkownika
+ +

łowicz
wiadomości: 12
w Signs.pl od 11.10.2010
IP: 5.174.106.XXX
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764