logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Raben sponsorem włoskiego epizodu „Magic of Y on streets”

  PR 11.03.2019, przeczytano 1542 razy
ilustracjastrzałka

Trwa czwarta edycja akcji #RabenExpress. Tym razem firma Raben, lider branży logistycznej, zaprosiła do współpracy Y – znanego iluzjonistę i twórcę kanału na YouTube „Magic of Y”. Marka jest sponsorem serii filmów nakręconych przez magika w Mediolanie w ramach cyklu „Magic of Y on streets”. Video zrealizowane w języku angielskim mają promować połączenia Raben do Włoch.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/raben-sponsorem-wloskiego-epizodu-_magic-of-y-on-streets_,381579,artykul.html

Firma Raben, zachęcona wynikami poprzednich trzech odsłon kampanii #RabenExpress, ponownie sięgnęła po influencers marketing. Aby promować uruchomione jesienią 2018 r. połączenia do Włoch – z Niemiec, Polski i innych rynków – nawiązała współpracę z magikiem gwiazd Y. Iluzjonista, którego ogólnopolska kariera rozpoczęła się dzięki udziałowi w programie „Mam talent”, prowadzi na YouTube kanał „Magic of Y”, będący jednym z pięciu największych kanałów iluzjonistycznych na  świecie z 950 tys. subskrypcji i 86 mln obejrzeń.

- W ramach #RabenExpress zrealizowaliśmy już kilka formatów. Teraz szukaliśmy do współpracy kogoś oryginalnego, tworzącego niespotykany, wręcz magiczny kontent – tłumaczy Klaudyna Polanowska-Skrzypek, PR manager Grupy Raben. -  Y współpracował z największymi i cieszy się uznaniem również za granicą. Jest idealnym kandydatem do tego, byśmy wspólnie rozpoczęli nowy rozdział kampanii, skierowany do międzynarodowej publiczności.

Raben został sponsorem cyklu „Magic of Y on streets”, w których iluzjonista na ulicach Mediolanu czaruje mieszkańców Italii magicznymi sztuczkami. Nowością w kampanii jest nie tylko formuła – wykorzystanie iluzji z różnymi przedmiotami, w tym także gadżetami marki Raben, ale także rozmach przedsięwzięcia. Po raz pierwszy materiały video powstały w języku angielskim, dzięki czemu mają międzynarodowy potencjał i są wykorzystywane i promowane na wszystkich rynkach, na których obecna jest Grupa Raben.

ilustracjastrzałka

- Współpraca z Grupą Raben wpisała się idealnie w temat moich podróży z magią – w końcu to Raben sprawia, że nasze ulubione produkty magicznie przemieszczają się po całej Europie. – mówi Y, twórca internetowy, a zarazem magik gwiazd. – Dostawy często odbywają się wcześnie, gdy jeszcze śpimy, dlatego może powstać złudzenie, że towary wręcz same pojawiają się na półkach sklepów. Cieszę się, że współpracując z Raben, mogę moim fanom i internautom zdradzić ten mały sekret, tak by mogli docenić ciężką pracę, którą pracownicy Grupy wykonują, by ułatwić nam codzienne życie. Jestem naprawdę szczęśliwy, że możemy realizować wspólnie ten projekt.

Napędzane logistyką odcinki „Magic of Y on streets” emitowane są na kanale iluzjonisty na YouTube w kolejne soboty począwszy od 2 lutego, a następnie promowane w social mediach influencera (Facebook, Instagram, TikTok). Dodatkowo na swoim fanpage’u opublikował on dwa filmy z serii #RabenIT, przygotowane przez Grupę Raben i pokazujące magiczne triki w wykonaniu firmy. Akcja potrwa do końca marca.

- Kiedy tylko poznałem Y, wiedziałem, że chcę z nim zrobić coś magicznego. Taka energia i taki potencjał nie mogą się przecież zmarnować! Wstrzymywał mnie jedynie brak zainteresowania ze strony marek w Polsce. Na szczęście nasza propozycja spotkała się z ciepłym przyjęciem w Grupie Raben. Odwaga i kreatywność działu PR-u oraz podążanie za trendami w Internecie spowodowały, że zostawiamy konkurencję logistyczną daleko w tyle – podsumowuje Wojtek Kardyś z agencji GOOD FOR YOU, będącej pomysłodawcą i koordynatorem projektu.

ilustracjastrzałka

#RabenExpress to kampania employerbrandingowa z elementami CSR, zainicjowana jesienią 2017 roku. Celem trzech pierwszych odsłon było przybliżenie pracy zawodowego kierowcy samochodu ciężarowego i stylu życia truckersa oraz promowanie roli transportu we współczesnym świecie – stąd dodatkowy hasztag #TransportJestPotrzebny oraz wsparcie dla Banków Żywności w grudniu 2018 roku. Wśród zaangażowanych influencerów znaleźli się podróżnik Łukasz Smoliński (blog Tasteaway.pl), dietetyczka Monika Ciesielska (blog Dr LIfestyle) oraz dziennikarz Rafał Gębura (kanał „7 metrów pod ziemią”). Dotychczasowe edycje kampanii dotarły w sumie do ok. 2,5 mln internautów, ponadto w ubiegłym roku uhonorowano ją Brązowym Spinaczem w kategorii PR korporacyjny w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations.

Źródło: Grupa Raben

www.raben-group.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764