logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radio Tok FM ponownie wyróżnione w raporcie „Nadawcy” M&MP

  PR 18.10.2021, przeczytano 395 razy

"Radio najlepiej poinformowane" - tak określiła TOK FM redakcja branżowego magazynu "Media&Marketing Polska", przyznając stacji wyróżnienie w corocznym raporcie "Nadawcy". Radio TOK FM zostało docenione nie tylko za wysoką jakość i dużą różnorodność prezentowanych treści, ale także za konsekwentny rozwój aplikacji mobilnej, dającej dostęp do archiwum podcastów oraz audycji wyłącznie online, oraz uruchomienie radia TOK + Muzyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radio-tok-fm-ponownie-wyroznione-w-raporcie-_nadawcy_-mandmp,393424,artykul.html

W październikowym wydaniu magazynu "Media&Marketing Polska" dostępny jest raport "Nadawcy 2021”. Redakcja magazynu opisuje w nim największych graczy rynku telewizyjnego i radiowego, docenia też najprężniej rozwijających się nadawców.

W tegorocznej edycji raportu "Nadawcy" Radio TOK FM po raz kolejny otrzymało wyróżnienie. Twórcy zestawienia określili stację mianem "radia najlepiej poinformowanego" - "TOK FM promuje się konsekwentnie jako pierwsze radio informacyjne i pod tym względem rzeczywiście nie ma w kraju konkurencji".

W opisie stacji można przeczytać m.in., że radiostacja, kierowana już od prawie dekady przez Kamilę Ceran "dobrze wykorzystuje potencjał dziennikarski udziałowców - Agory i Polityki, co zapewnia wysoką jakość i sporą różnorodność prezentowanych treści".

"Wielkim atutem TOK FM jest też stale rozwijana aplikacja mobilna, dająca dostęp do pełnego podcastowego archiwum znanych z anteny programów, a także niektórych audycji wyłącznie online, takich jak głośna „Rzeczpospolita Kościelna" Magadaleny Rigamonti". Redakcja "M&MP" doceniła też tegoroczną nowość dla subskrybentów dostępu Premium TOK FM - radio TOK + Muzyka, nadające wyłącznie audycje, informacje i wyjątkową muzykę.

W informacji o wyróżnieniu dla stacji podkreślono również rekordowe wyniki słuchalności TOK FM, szczególnie w Warszawie i Trójmieście.

Pełny raport "Nadawcy 2021" dostępny jest wraz z magazynem "Media&Marketing Polska" (wydanie z 01.10.2021 r., nr 10(500)) i stanowi część serii opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego przygotowaną przez zespół dziennikarzy pisma.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764