logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Radosław Kwiatkowski dołącza do We!re Fantasy

  PR 06.10.2022, przeczytano 346 razy

Do agencji WE!RE FANTASY specjalizującej się w gaming influencer marketingu na stanowisko Head of Agency dołącza Radosław Kwiatkowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/radoslaw-kwiatkowski-dolacza-do-we%21re-fantasy,397503,artykul.html

Swoją karierę w gamingu rozpoczął już w 2006 roku, realizując pierwsze esportowe projekty. W 2009 roku rozszerzył swoje działania o współprace z influencerami gamingowymi. Doświadczenie zdobywał w takich firmach jak ESL, G2 Esports, Fantasyexpo, LifeTube, Gameset oraz Rokmates. Współpracował z takimi markami jak NVIDIA, PLAY, REALME, ASUS, MICROSOFT czy MSI oraz przeprowadził setki projektów z największymi twórcami internetowymi.

Radek Kwiatkowski dołączył do WE!RE FANTASY na stanowisko Head of Agency i przejmie on zarządzanie teamem account managerów marek endemicznych i nieendemicznych dbając o to, by jakość realizowanych przez WE!RE FANTASY projektów influencerskich weszła na wyższy level komunikacji marketingowej. Wspólnie z Mateuszem Góreckim, Managing Directorem WE!RE FANTASY zadbają o rozwój agencji a także o zmianę oblicza influencer marketingu poprzez wdrażanie unikalnych i niestandardowych kampanii marketingowych angażujących twórców i ich społeczności.

- Dołączenie Radka Kwiatkowskiego do zespołu WE!RE Fantasy to mocny krok, który pozwoli nam jeszcze efektywniej realizować cele, które postawiliśmy sobie w momencie powstawania WE!RE FANTASY. Ogromna wiedza i doświadczenie Radka, które zdobywał na przestrzeni lat w wielu firmach z pewnością będzie mocnym boostem dla naszego zespołu - mówi Mateusz Górecki, WE!RE FANTASY.

Źródło: WE!RE FANTASY

www.werefantasy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764