logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RASP od kwietnia z rozbudowanym segmentem lifestyle’owym

  PR 17.03.2023, przeczytano 953 razy

Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle i będzie odpowiedzialna za wsparcie sprzedaży i nowe inicjatywy w segmencie lifestyle’owym. Karolina Kaja Gołuchowska dotychczasowa redaktorka naczelna serwisu Ofeminin obejmie nowe stanowisko creative content managera lifestyle.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rasp-od-kwietnia-z-rozbudowanym-segmentem-lifestyle%E2%80%99owym,399333,artykul.html

Celem zmian jest stworzenie jednego centrum kompetencji redakcyjnych i marketingowych, ale także wzmocnienie oferty biznesowej. Nowa koncepcja jest także odpowiedzią na potrzeby rynku oraz trendy, które wpływają na rozwój produktu.  

- W grupie Ringier Axel Springer Polska 2022 rok okazał się wielkim sukcesem serwisów lifestyle’owych Badania, które prowadzimy na bieżąco na temat zmieniających się zachowań naszych użytkowników, pokazały nam ogromny potencjał tej kategorii. Zmiany pozwolą nam na stworzenie innowacyjnego segmentu tematycznego nie tylko dla odwiedzających nas użytkowniczek, ale także dla rynku – mówi Marta Badurek-Pietniczka, dyrektorka zarządzająca segmentu Onet.

W połączonej redakcji pojawią się także nowe role: Karolina Kaja Gołuchowska dotychczasowa redaktorka naczelna serwisu Ofeminin obejmie nowe stanowisko creative content managera lifestyle i będzie odpowiadać za kreatywne inicjatywy w całym segmencie. Ewa Raczyńska będzie odpowiedzialna za zespół wydawców, a Dominik Jedliński zostanie content growth managerem.

Na poziomie produktów redakcyjnych serwisy nie zostaną połączone i każdy z nich będzie miał swoją osobną strategię wydawniczą.  

- Nowa struktura redakcji pozwoli na szybsze reagowanie na potrzeby naszych użytkowników, ale także na świeże zdefiniowanie kategorii styl życia i kultura. W ostatnich latach wydarzyło się wiele zmian, które wpłynęły na media i widzimy ogromny potencjał w nowych obszarach tematycznych oraz kanałach dystrybucji – tłumaczy Dominika Olszyna-Kniaź, nowa redaktor naczelna Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin.  

Najpóźniej z początkiem czerwca 2023 r. do zespołu dołączy również Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business segmentu lifestyle i zajmie się wsparciem monetyzacji oraz innowacyjnymi inicjatywami dla Onet Lifestyle, Onet Kultura, Ofeminin, Onet Podróże oraz Plejada. Joanna Szefler posiada bogate doświadczenie w komunikacji marketingowej i sprzedaży oraz produkcji wideo. Przez ostatnie 8 lat pracowała w Ringier Axel Springer Polska na stanowisku Senior Video Leader i była odpowiedzialna za strategię sprzedażową oraz marketingową produktów wideo m.in marek Onet, Onet Kobieta, Vod.pl, Medonet oraz Onet Kultura i Business Insider.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764