logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebrain Meetup #2: Marketing a sprzedaż, miłość czy nienawiść?

  PR 11.10.2019, przeczytano 1240 razy
ilustracjastrzałka

Drugie spotkanie z cyklu ReBrain Meetups przeznaczone jest dla wszystkich, którzy doświadczyli konfliktu, zależności, synergii między działami sprzedaży i marketingu.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebrain-meetup-2%3A-marketing-a-sprzedaz%2C-milosc-czy-nienawisc,384303,artykul.html

Zajmujesz się marketingiem lub sprzedażą, a może obiema tymi dziedzinami? Myślisz, że marketing i sprzedaż powinny ze sobą współgrać? A być może uważasz, że firmy nie potrzebują marketingu, gdy mają dobrych sprzedawców? Może jesteś przekonamy, że przy dobrym marketingu produkty sprzedają się same?

Jeżeli powyższe twierdzenia dotyczą Ciebie, chciałbyś poznać na nie odpowiedzi oraz zabrać głos w branżowej dyskusji, zapraszamy na ReBrain Meetup #2, którty odbędzie się 15 października 2019 r. w godzinach 18 - 22 w warszawskiej przestrzeni coworkingowej Solutions Rent na temat:  MARKETING A SPRZEDAŻ, MIŁOŚĆ CZY NIENAWIŚĆ? Wstęp bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji.

ilustracjastrzałka

Podczas ReBrain Meetup #2 uczestnicy spotkają się ekspertami: Iwoną Żelazną, która od ponad 10 lat zajmuje się budowaniem marek superpremium oraz Karolem Bartkowskim, praktykiem Cold Callingu i Social Sellingu, czyli łączenia tego, co skuteczne z tym, co ponadto daje nieograniczoną dźwignię.

Karol Bartkowski jest współgospodarzem LinkedIn Local Warszawa i prelegentem na wielu konferencjach. To także podcaster, bloger, autor artykułów do najważniejszych czasopism i portali dla sprzedawców. Karol to prawdziwy sprzedawca z krwi i kości.

Iwona Żelazna tworzyła m.in. pierwszy program art bankingu w Polsce dla Noble Banku, zajmowała się PR-em Wine & Food Noble Night i komunikacją marketingową Noble Concierge. Obecnie odpowiada za budowanie marki Nespresso Professional i działania zwiększające efektywność sprzedaży. Epizodycznie jest autorką wykładów, wywiadów i artykułów z zakresu rynku sztuki i kolekcjonowania.

ilustracjastrzałka

- ReBrain Meetups to cykl spotkań branżowych z prelekcjami ekspertów i praktyków. Ważną częścią Meetups są merytoryczne dyskusje uczestników, którzy nieprzypadkowo znajdują się na naszych spotkaniach. To ludzie, którzy chcą się rozwijać zawodowo, szukają nowych rozwiązań, są otwarci na oryginalne narzędzia marketingowe. Omawiamy różnorodną tematykę: od promocji, reklamy, przez sprzedaż bezpośrednią, budowanie marki, po wszystkie elementy marketingu oraz nowinki technologiczne wpływające z coraz większą siłą na strategie i sposoby prowadzenia biznesu. Na pierwszym spotkaniu z cyklu, które odbyło się we wrześniu br., rozmawialiśmy na temat: „Employer Branding = Marketing + HR? Teraz zapraszam na dyskusję o tym, czy marketing pomaga, czy przeszkadza w sprzedaży, czy między tymi dziedzinami zawsze jest konflikt? I czy to nie jest tak, że i sprzedaż i marketing powinny grać do jednej bramki” – mówi Karol Mirowski, twórca projektu szkoleniowo-konsultacyjnego Meetups.

Organizatorami Rebrain Meetups są: Kamil Mirowski, Digital Marketing Consultant jako pomysłodawca i główny prowadzący oraz Katarzyna Bieniek, Senior Specialist R&D Beauty and Personal Care w Unilever, odpowiedzialna za organizację logistyczną wydarzenia. Za promocję i komunikację spotkań odpowiada Agencja Społem.

Źródło: Agencja Społem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Byłam na tym spotkiu i największe wrażenie zrobił na mnie Pan Bartkowski. Bardzo miło się go słucha. Mówi w taki sposób aby zaciekawić słuchacza i coś wartościowego mu przekazać. Widać, że jest pasjonatą tematu i umiejętnie przekazuje wiedzę, i co ważne angażuje widownię. Po jego wystąpieniu zapisałam sie na konsultacje zrobił na mnie jeszcze lepsze wrażenie niż Meetupie

brak ikonki
,

jaka jest wartość dodana z takich spotkań dla uczestników? Jaki jest cel tego spotkania?

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764