logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji

  PR 23.09.2021, przeczytano 1509 razy
ilustracja

Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-terravita-%E2%80%93-nowa-odslona-tradycji,393108,artykul.html

Nowe otwarcie w historii firmy

Terravita to polska marka, która od blisko czterech dekad z wielką pasją tworzy wysokiej jakości czekolady, dostępne w niezwykle szerokim asortymencie. Sama nazwa marki oznacza „życie ziemi”, co doskonale oddaje jej charakter.

– Owoce kakaowca, z których powstają nasze czekolady, są prawdziwym skarbem natury – podkreśla Janusz Łyczak, Kierownik Marketingu w Terravita. - Odkrywanie darów natury i jej tajemnic, zawartych w każdej kostce nowych czekolad Terravita, to niezwykle przyjemne doświadczenie, do którego chce się wracać i sięgać po więcej. Dlatego hasło nowej odsłony Terravity to „słodkie skarby ziemi”.

Zmiany są widoczne od razu na opakowaniach i w nowej wersji logo. Dotychczasowa czcionka została zastąpiona bardziej nowoczesnym, miękkim fontem, zaś grafika ziarna kakaowca jest naturalnym odniesieniem do wysokiej jakości produktu. Zmieniona szata graficzna przykuwa spojrzenie ręcznymi ilustracjami z florystycznymi motywami, które podkreślają agrarny charakter Wielkopolski.

- Nowe opakowania nadają marce lekkości oraz radości i wspierają ją w obszarze przyjemności – pełni smaku prawdziwej czekolady, która rozpływa się w ustach – zaznacza Janusz Łyczak. - Opakowanie jest przejrzyste i czytelne, a smaki są łatwe do identyfikacji. Prosty font przekazuje jakościowy skład, a wybrane barwy dla konkretnych smaków czekolad komunikują tożsame z nimi wrażenia smakowe. Czekolady mleczne wyróżniają pastelowe kolory, a na oryginalnych opakowaniach czekolad gorzkich pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetny i intensywny smak.

Na nowych opakowaniach podkreślony został również fakt, iż Terravita jest polską firmą.

ilustracjastrzałka

– Dziś konsumenci przywiązują dużą wagę do krajowego pochodzenia produktów i są przekonani o ich wysokiej jakości – mówi Janusz Łyczak. – Terravita to polska marka, która jest ekspertem od tworzenia pysznych czekolad. Teraz ten przekaz jest lepiej widoczny na naszych opakowaniach, by konsument miał świadomość, że sięga po produkt stworzony w naszym kraju przez markę stawiającą na autentyczność, szczerość, lokalność oraz szacunek wobec natury.

Z dbałością o środowisko

Warto również podkreślić, iż Terravita, z uwagi na dbałość o środowisko naturalne, produkuje swoje flagowe produkty w opakowaniach przeznaczonych w 100% do recyklingu. Dotyczy to zarówno „sreberka”, jak i papieru, pokrytego biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym.

– To potwierdzenie naszej społecznej odpowiedzialności i czerpania z dóbr natury z jej poszanowaniem – mówi Janusz Łyczak.

ilustracjastrzałka

Jeszcze więcej smaku

Zmiany dotyczą również samej receptury czekolad. Nowa masa mleczna w czekoladach Terravita zawiera 32% kakao i 16% mleka. Czekolady gorzkie zawierają 70% kakao, dzięki czemu ich smak jest głęboki i wyrafinowany. Wprowadzono również nowy kształt tabliczek i kostek, które teraz mają zaokrąglone brzegi i kształt tzw. „poduszki”. Dzięki temu idealnie rozpływają się w ustach, zapewniając przyjemne doznania smakowe. W asortymencie są też dostępne nowe czekolady z dwuwarstwowym nadzieniem (kremowym i owocowym), o różnorodnej strukturze smaku.

ilustracjastrzałka

W linii czekolad Terravita w nowej odsłonie, dostępne są poniższe rodzaje:

  • czekolady mleczne pełne: klasyczna, orzechowa, kokosowa,
  • czekolady mleczne nadziewane: tiramisu, jogurtowo-truskawkowa, jogurtowo-malinowa, mięta-limonka
  • czekolada gorzka pełna
  • czekolady gorzkie nadziewane: cytrynowa, pomarańczowa, jogurtowo-wiśniowa, miętowa

ilustracjastrzałka

Źródło: Terravita

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764