logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rekord oglądalności TVP Historia

  PR 22.10.2019, przeczytano 585 razy

19 października TVP Historia odnotowała najwyższe w tym sezonie udziały dnia - 0,78 procent. TVP Historia jest również liderem wśród kanałów o tematyce historycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rekord-ogladalnosci-tvp-historia,384438,artykul.html

W sobotę najwyższą oglądalność miał serial „Janosik”, średnia widownia odcinka wyniosła 213 tys. i 2 procent udziałów. Dużym zainteresowaniem widzów cieszył się, również magazyn „Szerokie tory” Barbary Włodarskiej, który obejrzało 153 tys. widzów (udziały 2,5 procent). Na trzecim miejscu znalazł się serial dokumentalny „Podróże z historią”, który zainteresował 117 tys. (udziały 1,8 procent).

Bardzo mnie cieszy, że aż 7 z 10 najchętniej oglądanych pozycji na antenie TVP Historia to polskie produkcje, z reguły produkcje Telewizji Polskiej. Nie tylko nowości, ale także takie, które łączą pokolenia tworząc nasz wspólny kod kulturowy - powiedział Piotr Legutko, dyrektor TVP Historia.

Średnie udziały TVP Historii od początku 2019 roku wynoszą 0,56% i są wyższe w porównaniu z rokiem ubiegłym o 5,4%. Wynik ten zapewnia antenie 1. miejsce wśród kanałów o tematyce historycznej, 2. miejsce wśród kanałów dokumentalnych i 26 miejsce w rankingu wszystkich dostępnych kanałów tv w Polsce.

- Chciałbym podziękować widzom, bo te dobre wyniki to uznanie dla charakteru TVP Historia i naszej wyjątkowości na rynku telewizyjnym. Przypominamy o ważnych rocznicach. Warto, bo jednym z najchętniej oglądanych filmów był „Jerzy Popiełuszko, posłaniec prawdy”, który emitowaliśmy w związku z przypadającą w sobotę 35. rocznicą męczeńskiej śmierci kapłana „Solidarności”. Jesteśmy stacją, w której w programach publicystycznych toczy się codziennie publiczna debata dotycząca historii Polski, podejmujemy tematy, dla których nie ma miejsca na innych antenach i robimy to w bardzo różnorodnych formach nie tylko debat i rozmów, ale także filmów dokumentalnych czy fabularnych - dodał Piotr Legutko.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764