logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer od maja z nową energią wchodzi w nowy model pracy

  PR 13.05.2022, przeczytano 381 razy

9 maja w biurach Ringier Axel Springer Polska w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu ruszył trwający przez 5 dni Office Week. Wprowadza on #smartwork w praktyce, czyli zróżnicowany sposób pracy ustalony i realizowany przez poszczególne działy. Od maja br. firma wprowadza także nową identyfikację wizualną, w której przeważają energetyczne kolory odzwierciedlające strategię i nową energię pracy w Ringier Axel Springer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ringier-axel-springer-od-maja-z-nowa-energia-wchodzi-w-nowy-model-pracy,395841,artykul.html

Ringier Axel Springer Polska przez kilka ostatnich lat łączyła kolejne spółki z różnych obszarów w jeden kulturowo i organizacyjnie spójny ekosystem z jedną misją – wspierania ludzi w podejmowaniu niezależnych decyzji (“We empower free decisions”).

– Przez ostatnie lata bardzo się zmieniliśmy. Z firmy, która wyrosła na dziennikarstwie i mediach drukowanych, przekształciliśmy się w organizację, która 85% przychodów generuje z internetu. W naszym portfolio są dzisiaj nie tylko największe marki mediowe, ale również jedne z największych serwisów cyfrowych: JakDojadę, NoFluffJobs, Gratka, Morizon i Lendi. Zmienił się nie tylko biznes, zmieniła się organizacja i sposób pracy. Jesteśmy Great Place to Work, a kilka tysięcy osób śledzi nasze profile korporacyjne w social mediach. Potrzebowaliśmy nowego języka, nowego wyglądu i nowej energii, aby iść naprzód – wyróżnić się na rynku i nadal budować zaufanie – mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Polska. – Tym, co napędza nas każdego dnia, jest nasza misja: „We empower free decisions” i to jej energię postanowiliśmy odzwierciedlić w nowym systemie brandingowym marki Ringier Axel Springer. Ta energia bierze się z naszych filarów – siły mediów, usług cyfrowych, technologii i każdego z naszych pracowników – podkreśla.

Nowe logo Ringier Axel Springer zyskało także skróconą wersję: RAS – dla komunikacji m.in. w social mediach. Nadal jednak obowiązuje pełna nazwa, domena i logo Ringier Axel Springer.

Ringier Axel Springer Polska stawia na elastyczne podejście do sposobu pracy. Po dwóch latach pracy zdalnej w czasie pandemii, firma nie narzuca jednego modelu pracy ani obowiązku powrotu do biur.

Zaplanowany w dn. 9-13 maja Office Week jest czasem, w którym pierwszy raz od marca 2020 r. wszyscy pracownicy Ringier Axel Springer mogą spotkać się „na żywo” i pracować razem w biurze. W ciągu tygodnia zaplanowano liczne aktywności dla pracowników, w których mogą wziąć udział, a które nie były możliwe w czasie pracy zdalnej – warsztaty, szkolenia, retrospektywy. Podczas Office Week będzie okazja, aby zjeść wspólne śniadanie, spotkać się z innymi zespołami, zagrać w ping ponga, wziąć udział w hackday’u, sesji zdjęciowej czy kursie pierwszej pomocy. Ważnym punktem tygodnia są także Knowledge Pills, spotkania i dyskusje poświęcone światowym trendom w branży mediowej, podczas których głos zabiorą eksperci od subskrypcji, dziennikarstwa śledczego czy nowych technologii. Aktywności podczas Office Week mają jedną wspólną cechę – stwarzają okazję do spotkań, nawiązywania kontaktów i budowania relacji między zespołami.

Office Week inauguruje #smartwork w praktyce i pokazuje jak Ringier Axel Springer z nową energią wchodzi od maja w nowy model pracy.  Smart work daje zespołom przestrzeń do eksperymentowania, dyskusji i finalnie wyboru najlepszego rozwiązania, tak aby model pracy zespołowej uwzględniał naturę pracy, potrzeby, cele do zrealizowania, możliwości i ergonomię. Pracownicy Ringier Axel Springer ze swoimi przełożonymi i członkami zespołu wypracowali sposób pracy – taki, który najlepiej odzwierciedla specyfikę, dynamikę i cele danego działu. Obejmuje to również możliwość pracy z każdego miejsca w Polsce i dodatkowo, w krajach Unii Europejskiej, do 30 dni kalendarzowych w roku.

Nowy sposób pracy wiąże się również z dostosowaniem biur do nowego modelu pracy i jak najlepszego wykorzystania przestrzeni biurowej. Od 1 maja br. są one wykorzystywane nie tylko jako miejsce pracy dla tych, którzy preferują pracę w biurze, ale również jako miejsce spotkań, burzy mózgów, integracji i współpracy zespołowej. Aby dobrze wykorzystać przestrzeń biurową, oddano do użytku system Smart Office służący do rezerwacji biurek, miejsc parkingowych oraz sal konferencyjnych.

W nowym modelu szczególną rolę odgrywają programy pracownicze dot. zdrowia, dobrego samopoczucia i wsparcia psychologicznego.

W modelu #smartwork ważne miejsce zajmują realizowane i transmitowane raz w tygodniu formaty wideo ,,RAS Live”. Są to m.in. programy poświęcone sprawom firmy: bieżącym projektom i pomysłom, spotkania i dyskusje z Zarządem Spółki, webinary poświęcone zdrowiu, a także spotkania z ludźmi świata kultury, sportu oraz nauki. Spotkania online są dostępne dla pracowników w ramach wewnętrznych kanałów komunikacji. Od stycznia 2020 roku zrealizowano niemal 100 programów. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. Jerzy Owsiak, Ewa Ewart, dr. n. med. Paweł Grzesiowski, prof. dr. hab. Szymon Malinowski, prof. Małgorzata Fuszara, Bogusław Wołoszański i Otylia Jędrzejczak.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764