logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy – platformę monetyzacji dla e-biznesu

  PR 29.03.2019, przeczytano 536 razy
ilustracjastrzałka

Ringier Axel Springer Polska wprowadza na rynek Moneteasy, innowacyjną platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze na polskim rynku tak kompleksowe rozwiązanie pozwalające na dotarcie do klientów na dowolnym etapie ścieżki zakupowej w Internecie. Moneteasy, z uwagi na swój zasięg jest wartościowym rozwiązaniem, zarówno dla wydawców i sklepów internetowych, jak również ich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ringier-axel-springer-polska-przedstawia-moneteasy-%E2%80%93-platforme-monetyzacji-dla-e-biznesu,381865,artykul.html

Moneteasy, oprócz marek mediowych z portfolio Ringier Axel Springer Polska m.in. Onet, Fakt24, VOD, Komputer Świat, Forbes, Auto Świat, Newsweek czy Business Insider, zrzesza 180 partnerów mediowych, blogerów i influencerów. Umożliwia dotarcie do wyselekcjonowanych grup klientów on-line zainteresowanych zakupem, osiągając zasięg nawet 90 proc. internautów w Polsce.

Innowacyjne narzędzie Moneteasy łączy cechy content commerce, produktową reklamę kontekstową, porównywarkę cen Skąpiec.pl, serwis z wiarygodnymi opiniami użytkowników Opineo.pl i platformę influencerską Klub Ekspertek Ofeminin.

Moneteasy dociera do użytkowników z dopasowanym kontekstowo przekazem o produktach sprzedawanych on-line z wykorzystaniem największych zasięgowo serwisów internetowych w Polsce.

- Dysponujemy kompleksowymi rozwiązaniami pozwalającymi na efektywne dotarcie do zainteresowanych zakupem użytkowników. Moneteasy łączy e-commerce z wydawcami i twórcami treści, serwisami porównującymi ceny oraz prezentującymi wiarygodne opinie. Platforma Moneteasy integruje potrzeby zakupowe użytkowników z kilkoma tysiącami e-sklepów w Polsce, bazując na innowacyjnych i elastycznych narzędziach – mówi Jovan Protić, COO Ringier Axel Springer Polska.

Klientom, którzy korzystają z rozwiązania dostępnego w ramach oferty Media Impact, Moneteasy umożliwia optymalne zarządzanie budżetem efektywnościowym. Sklepy działające w sieci, za pomocą Moneteasy mogą dobierać narzędzia zgodnie ze swoimi potrzebami, a platforma pozwala im na efektywną optymalizację konwersji. W zależności od określonych celów partnera e-commerce, możliwe jest zaprojektowanie unikalnej kampanii zasięgowej lub sprzedażowej, bądź połączenie działań zasięgowych i sprzedażowych na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta.

Jednocześnie, wydawcom i twórcom treści, Moneteasy oferuje rozwiązania wspomagające monetyzację ich ruchu. Wydawcy, korzystający z platformy, dzięki dostępowi do prostych narzędzi i bazy milionów produktów z 2 tys. kategorii, mają od teraz możliwość efektywnej monetyzacjitreści. Korzystny model rozliczeń Moneteasy pozwala wydawcy rozliczyć się już za każde przejście z jego strony do sklepu internetowego.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764