logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce w 1. półroczu

  PR 05.08.2022, przeczytano 779 razy
ilustracja

W pierwszej połowie br. RMF FM było najczęściej cytowanym medium w Polsce pokonując nie tylko wszystkie rozgłośnie radiowe, ale też dzienniki, telewizyjne kanały informacyjne i portale internetowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rmf-fm-najbardziej-opiniotworczym-medium-w-polsce-w-1.-polroczu,396827,artykul.html

W tym okresie inne redakcje powoływały się na newsy i ustalenia RMF FM 12,3 tys. razy – wynika z analizy raportów Instytutu Monitorowania Mediów.

- Ten wynik to najlepszy dowód na profesjonalizm i skuteczność naszych dziennikarzy i reporterów śledczych, którzy wielokrotnie jako pierwsi donosili o istotnych dla Polaków wydarzeniach, zmianach politycznych czy planach rządzących. Często bardzo ważne deklaracje padają na naszej antenie z ust najważniejszych polityków w trakcie naszych rozmów publicystycznych – mówi Marek Balawajder, Dyrektor Informacji RMF FM.

Radio RMF FM było liderem zestawienia najczęściej cytowanych mediów aż trzy razy: w styczniu, lutym i kwietniu, a w każdym miesiącu wygrywało wśród najbardziej opiniotwórczych rozgłośni.

Wśród ważnych newsów RMF FM w pierwszej połowie roku były m.in. informacje o zatrzymaniu posła Franciszka Sterczewskiego, o kolejnej karze nałożonej przez NIK na marszałek Elżbietę Witek za niestawienie się na przesłuchanie, o kokainie znalezionej w kartonach z bananami w znanej sieci dyskontów, o błędnych pytaniach w egzaminach na prawo jazdy czy o zatrzymaniu rosyjskiego szpiega w Polsce.

Doniesienia RMF FM były najczęściej cytowane przez TVN24, portal Interia.pl, TVP Info, TVN24 BiS oraz Polsat News.

W pierwszej piątce rankingu najczęściej cytowanych mediów znalazły się za RMF FM: Onet.pl (11,7 tys. powołań), WP.pl (11,2 tys.), „Rzeczpospolita” (10,9 tys.) i Interia.pl (8,2 tys.).

Źródło: RMF FM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764