logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce w 1. półroczu

  PR 05.08.2022, przeczytano 374 razy
ilustracja

W pierwszej połowie br. RMF FM było najczęściej cytowanym medium w Polsce pokonując nie tylko wszystkie rozgłośnie radiowe, ale też dzienniki, telewizyjne kanały informacyjne i portale internetowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rmf-fm-najbardziej-opiniotworczym-medium-w-polsce-w-1.-polroczu,396827,artykul.html

W tym okresie inne redakcje powoływały się na newsy i ustalenia RMF FM 12,3 tys. razy – wynika z analizy raportów Instytutu Monitorowania Mediów.

- Ten wynik to najlepszy dowód na profesjonalizm i skuteczność naszych dziennikarzy i reporterów śledczych, którzy wielokrotnie jako pierwsi donosili o istotnych dla Polaków wydarzeniach, zmianach politycznych czy planach rządzących. Często bardzo ważne deklaracje padają na naszej antenie z ust najważniejszych polityków w trakcie naszych rozmów publicystycznych – mówi Marek Balawajder, Dyrektor Informacji RMF FM.

Radio RMF FM było liderem zestawienia najczęściej cytowanych mediów aż trzy razy: w styczniu, lutym i kwietniu, a w każdym miesiącu wygrywało wśród najbardziej opiniotwórczych rozgłośni.

Wśród ważnych newsów RMF FM w pierwszej połowie roku były m.in. informacje o zatrzymaniu posła Franciszka Sterczewskiego, o kolejnej karze nałożonej przez NIK na marszałek Elżbietę Witek za niestawienie się na przesłuchanie, o kokainie znalezionej w kartonach z bananami w znanej sieci dyskontów, o błędnych pytaniach w egzaminach na prawo jazdy czy o zatrzymaniu rosyjskiego szpiega w Polsce.

Doniesienia RMF FM były najczęściej cytowane przez TVN24, portal Interia.pl, TVP Info, TVN24 BiS oraz Polsat News.

W pierwszej piątce rankingu najczęściej cytowanych mediów znalazły się za RMF FM: Onet.pl (11,7 tys. powołań), WP.pl (11,2 tys.), „Rzeczpospolita” (10,9 tys.) i Interia.pl (8,2 tys.).

Źródło: RMF FM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

To pewnie zasługa Mazurka.
Wszyscy gościa lubią, on wszystkich lubi.

avatar użytkownika
,

Te wyniki ilustrują liczbę cytowań w innych mediach. Taki parametr nie ma nic wspólnego z lubieniem albo oceną dziennikarzy stacji przez odbiorców. To raczej ocena wystawiana przez środowisko dziennikarskie.  

avatar użytkownika
,

Raczej czy nie sądzę.

Mam wątpliwość.
  

avatar użytkownika
,

Zwróć się do IMM o informację na temat metodologii badania.  

avatar użytkownika
,

IMM, to ten podmiot, który stawia wyżej płeć od kompetencji?  

avatar użytkownika
,

Zwróć się do nich z tym pytaniem.  

avatar użytkownika
,

A Ty nie możesz w ich imieniu objaśnić tego fenomenu?
Przecież zawsze wszystko wiesz.
  

avatar użytkownika
,

Jakiego fenomenu?  

avatar użytkownika
,

Stawiania płci wyżej od kompetencji.
Sytuacji w której zatrudnia się głupszą kobietę, bo musi być kobieta.
  

avatar użytkownika
,

Takie sytuacje miały miejsce w IMM? Znasz jakieś konkretne przykłady?  

avatar użytkownika
,

Każdy podmiot, który wypełnia normy procentowe. Miejsce nie może być puste, więc wypełnia się niżej wykwalifikowaną osobą, która spełnia kryterium płci.
A co za tym idzie, lepsi, zdolniejsi, nie spełniający tego kryterium, nie mogą awansować. Nowy szklany sufit.

Nie jestem pewien czy to nie łamie praw osób zdeklarowanych jako 184 inne płcie, bo zapewne łamie.
  

avatar użytkownika
,

Teoretyzujesz, a pytanie było proste i dotyczyło znajomości konkretnego przypadku gdy zatrudniono osobę gorzej wykwalifikowaną ze względu na parytet. Możesz wskazać taki przypadek?  

avatar użytkownika
,

Skoro zatrudniono kobietę, żeby wypełnić limit procentowy, to chyba przykład jest jaskrawy i oczywisty.
Ale jak rozumiem, Ty służbowo nie rozumiesz, żeby potencjalnych i ewentualnych reklamodawców nie straszyć.
  

avatar użytkownika
,

Z tego że zatrudniono kobietę by wypełnić limit procentowy wynika że zatrudniona nie była kompetentna?   

avatar użytkownika
,

Powinieneś zapytać, czy otrzymałaby stanowisko, gdyby kryterium .płci usunąć z równania.  

avatar użytkownika
,

To chyba Ty powinieneś o to zapytać zanim zaczniesz obrzucać firmę błotem?  

avatar użytkownika
,

Wytłumaczę, jak osobie nienachalnie inteligentnej.

Jeśli kryterium płci ma wyższą wagę niż kryterium kwalifikacji, to ZAWSZE stanowisko dostaje głupszy kandydat. Właśnie przez punkty za płeć. Gdy je odjąć, okazuje się, że nawet kilka a czasem kilkanaście innych kandydatur jest lepszych.

Punkty daje się, żeby odpowiednia płeć mogła wygrać. To się nazywa równość szans.

Jeśli więc jakakolwiek firma stosuje parytet płci, to z pełną świadomością można orzec, że jest to działanie na jej szkodę, bo mądrzejsi kandydaci, nie dostając punktów za płeć, odpadają w przedbiegach.
  

avatar użytkownika
,

I ja sobie doskonale zdaję sprawę z tego, że Ty to doskonale rozumiesz, ale SŁUŻBOWO palisz głupa.

Dlatego napisz coś mądrego jak zawsze jako komentarz kończący rozmowę, żeby reklamodawcy widzieli, jaki jesteś stanowczy, otwarty a nawet inkluzywny i gwarantujesz, że wszystkie 293 płcie czują się na signs jak w domu.

bye
  

avatar użytkownika
,

Nie istnieje żadne logiczne uzasadnienie bredni które rozpowszechniasz. Stosowanie takiego kryterium nie skazuje nikogo na angażowanie kandydatów o niższych kwalifikacjach. Firma, która ma dość chętnych aby zyskać pewność, że nie będzie musiała iść na jakościowe kompromisy, może z powodzeniem zastosować tego typu dodatkowe kryterium w celu stworzenia środowiska pracy, które uznaje np. za efektywniejsze. Choćby mając dwóch równie dobrych kandydatów... Nic nie tłumaczy Twoich motywowanych ideologicznie (może również emocjonalnie) ataków i pomówień, które są tym bardziej plugawe, że wygłaszane anonimowo i pod nieobecność ich adresata.   

avatar użytkownika
,

AAAaaaaaa.... czyli zależnie od potrzeb,
- negujemy czynnik płci,przekonując, że takie rozróżnienie jest szkodliwe dla atmosfery w miejscu pracy.
- podnosimy czynnik płci do rangi najważniejszego, aby poprzez właściwy dobór poprawić atmosferę w miejscu pracy.
  

avatar użytkownika
,

Usunięcie czynnika anonimowości to mógłby być ciekawy eksperyment, ale nie jestem pewien czy jesteście gotowi uśmiercić Signs w imię walki o równość wszystkich ludzi na Ziemi.
A nieobecni nie mają racji.
  

avatar użytkownika
,

A teraz już napisz ten elokwentny komentarz, kończący dyskusję.  

avatar użytkownika
,

A co mielibyśmy skomentować?  

Najnowsze w tym dziale

Polsat i Plus partnerami tytularnymi hali w Gdyni
Polsat i Plus – dwie najważniejsze marki Grupy Polsat Plus będą w nazwie hali w Gdyni. Dzięki umowie Grupy Polsat Plus z miastem Gdynia hala będzie nazywała się Polsat Plus Arena Gdynia.
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi...
W pierwszej połowie 2022 roku 23 profile TVN Warner Bros. Discovery na Facebooku oraz 22 konta na Instagramie wygenerowały łącznie ponad 113 mln wyświetleń treści wideo. Portfolio największego nadawcy w Polsce zebrało już łącznie niemal 12 mln subskrybentów na obu platformach – 8,4 mln na Facebooku oraz 3,2 na Instagramie – i cały czas przyciąga nowych. Lider...
Wirtualna Polska utrzymuje pozycję wśród opiniotwórczych mediów
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera Wirtualna Polska, na której redakcyjne treści inni dziennikarze w kraju powoływali się w lipcu 1,8 tys. razy. Miejsce drugie zajął Onet z wynikiem ponad 1,6 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Rzeczpospolita z niewiele niższą liczbą 1,5 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o dwanaście...
#AMStarget: KFC wybiera sieć Digital Indoor AMS
W swojej wakacyjnej kampanii reklamowej KFC wykorzystało analizę danych OOH zawartą w ofercie produktowej AMS. Zapewnia ona personalizację przestrzeni miejskiej, a także odpowiedni dobór punktów kontaktu z odbiorcą do konkretnych etapów ścieżki zakupowej, zwiększając efektywność działań reklamowych. Dopasowane miejsce i czas zaowocowały komplementarną kampanią OOH...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764