logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Burneika w Fantasyexpo

  PR 07.08.2020, przeczytano 660 razy
ilustracja

Do portfolio gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo dołącza Robert Burneika, znany także jako Hardkorowy Koksu. Burneika to były kulturysta, zawodnik MMA a przede wszystkim osobowość medialna. Od 10 lat regularnie tworzy materiały na swój kanał YouTube a w TVN Turbo prowadził swój autorski program - Nie ma lipy. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za zarządzanie nowymi współpracami Roberta Burneiki, a także pomoże w Jego dalszym rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-burneika-w-fantasyexpo,388028,artykul.html

- Fantasyexpo jest hardcorowe. Od dawna śledzę ich poczynania na rynku i widzę jak świetnie układa im się współpraca z innymi gwiazdami. Mam nadzieję, że nasze połączenie zaowocuje fajnymi projektami i świetną zabawą. Pracowaliśmy razem w 2017 roku przy Snickersie i już wtedy zaskoczył mnie ich ogar. Lipy nie będzie! - mówi Robert Burneika

Po wielu  latach ciężkiej pracy i postawy życiowej Robert na swoich kanałach social media zgromadził ponad 1 000 000 followersów co przekłada się na kilka milionów wyświetleń jego publikacji. Wszystkie aktywności Roberta w sieci spotykają się dużym zaangażowaniem i entuzjazmem fanów. Jest też częstym gościem różnych stacji telewizyjnych.

- Robert słynie z ogromnego poczucia humoru i dystansu do siebie. Swoją naturalnością i autentycznością zyskuje uznanie wśród różnego rodzaju fanów, których grono stale się powiększa. Wystarczy spojrzeć w jego kanały social media i zobaczymy setki pozytywnych reakcji i wiele komentarzy. Zakulisowo powiem, że zasięg Jego kanałów jest imponujący,a regularne posty na facebooku potrafią przekraczać co parę dni 10 milionów reachu - komentuje Bartosz Urbańczyk, manager Roberta z ramienia Fantasyexpo

Fantasyexpo zrzesza wielu popularnych influencerów. Specjalizuje się przede wszystkim, w tych, którzy kojarzeni są z gamingiem i esportem. Dlatego wśród gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo znajdziemy takie osoby jak Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski, Piotr ‘izak’ Skowyrski, Marcin ‘Jankos’ Jankowski  czy Michał ‘MICHU’ Muller, który dołączył ostatnio. W zeszłym roku jednak Fantasyexpo wykonało pewnego rodzaju eksperyment i do współpracy zaprosiło Karola Paciorka oraz Włodka Markowicza, kojarzonych z kanałów Lekko Stronniczy oraz Imponderabilia. Ten związek zaowocował wieloma udanymi projektami, zarówno pod względem prowadzonych kampanii oraz pomocy w organizowaniu gości najwyższego szczebla jak Andrzej Duda czy Popek.

- Niestandardowe i nieoczywiste podejście do biznesu zawsze przekłada się na ciekawe projekty. Jestem szalenie zadowolony, że możemy współpracować zarówno z Karolem jak i z Włodkiem. Dzięki naszym działaniom, chłopaki poszerzyli swój zasięg także o środowisko gamingowe oraz urozmaicili tworzony kontent - mówi Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo. - Zawsze dbamy o dobro klienta i gwiazd, które z nami współpracują - dodaje

Źródło: Fantasyexpo sp. z o.o.

www.fantasyexpo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dodatkowe kanały Eurosportu w Play na czas igrzysk w Paryżu
Warner Bros. Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764