logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Healthy & Active Anny Lewandowskiej i Dzień Dobry TVN

  PR 16.12.2022, przeczytano 628 razy
ilustracja

Aktywność sportowa i zdrowy tryb życia to jedno z najwyżej notowanych postanowień noworocznych. Aby zachęcić Polaków do zdrowego trybu życia i pomóc w wytrwaniu w nowych nawykach Anna Lewandowska już 3 stycznia rozpoczyna swoje noworoczne wyzwanie „Healthy & Active”. Może wziąć w nim udział każdy, kto chciałby rozpocząć lub kontynuować sportowe treningi. Ćwiczenia wzmacniające całe ciało, poprawiające mobilność oraz trening kardio to tylko niektóre z przykładów aktywności, które znajdą się w wyzwaniu przygotowanym przez najpopularniejszą polską trenerkę i medalistkę mistrzostw świata w karate. Styczniowe wyzwanie będzie można śledzić nie tylko na instagramowym koncie sportsmenki, ale również na antenie „Dzień Dobry TVN”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-healthy-and-active-anny-lewandowskiej-i-dzien-dobry-tvn,398388,artykul.html

„Health & Active”, czyli „Zdrowi i Aktywni” to tegoroczna nazwa jednego z największych wyzwań, które od kilku lat zajmują stałe miejsce w styczniowym kalendarzu Anny Lewandowskiej. Nadchodząca edycja rozpocznie się 3 stycznia na antenie „Dzień Dobry TVN” treningiem na żywo, który poprowadzi najpopularniejsza polska trenerka i promotorka zdrowego trybu życia. W ciągu całego miesiąca, w ramach wyzwania „Zdrowi i Aktywni”, Anna Lewandowska będzie pojawiać się w studiu „Dzień Dobry TVN”. W programie znajdą się również spotkania z ekspertami oraz materiały promujące zdrowy styl życia. Noworoczną przygodę z aktywnością fizyczną można rozpocząć bez względu na wiek czy kondycję fizyczną. Wyzwanie „Healthy & Active” to kompleksowy plan treningowy, czyli treningi na żywo z Anną Lewandowską na jej Instagramie oraz koncie You Tube, blisko 1000 minut treningów w aplikacji „Diet and Training by Ann” oraz bezpłatne porady na temat zdrowej diety, probiotyków, pielęgnacji oraz tego, jak wytrwać w noworocznych postanowieniach.

- Stworzyłam noworoczne wyzwanie pod wpływem obserwacji i rozmów z osobami, które trenowały ze mną lub przyjeżdżały do mnie na obozy. W Nowy Rok często wchodzimy z głową pełną postanowień - zaczniemy się ruszać, będziemy zdrowiej jeść i więcej spać. Styczeń zaczyna mijać, a nasz zapał gaśnie. Lista wymówek jest długa - praca, dzieci, inne obowiązki, zbyt krótki dzień lub brak wsparcia i zrozumienia ze strony bliskich. Poza motywacją do aktywności fizycznej i planem treningowym, w przygotowanym wyzwaniu będziemy również kłaść duży nacisk na to, aby wytrwać w noworocznej zmianie i utrzymać zdrowe nawyki. Aktywność fizyczna to inwestycja, która zawsze wyjdzie nam na zdrowie. - Anna Lewandowska

Treningi cardio czy ćwiczenia wzmacniające całe ciało to tylko niektóre z elementów tegorocznego wyzwania. „Healthy & Active” to także holistyczne podejście do zdrowia, a więc merytoryczne porady ekspertów dotyczące sposobu odżywiania się, pielęgnacji czy motywacji do tego, jak wytrwać w noworocznej zmianie. Po raz pierwszy styczniowe wyzwanie Anny Lewandowskiej będzie można śledzić także na antenie „Dzień Dobry TVN”.

- Od lat obserwujemy konsekwencję z jaką Anna Lewandowska promuje zdrowy tryb życia. Takie działanie wpisuje się także w misję naszego programu. Chcemy nie tylko dostarczać naszym widzom rozrywki, ale także edukować, zachęcać do zmiany i troski o własne zdrowie, bo to jedna z najcenniejszych rzeczy. - Dorota Malesa, producentka "Dzień Dobry TVN"

Wyzwanie zakończy się 28 stycznia a na jego najbardziej wytrwałych i konsekwentnych uczestników czekają nagrody.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764