logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Tuba – nowy serwis muzyczno-podcastowy dla młodych odbiorców

  PR 07.11.2022, przeczytano 250 razy

Wyjątkowe podcasty o muzyce prowadzone przez ciekawe osobowości, m.in. Enzu, Phama, Kamila „Menta” Kraszewskiego i Matyldę Hej oraz szeroki wybór stacji muzycznych grających od polskiego hip-hopu po k-pop – to Tuba, czyli nowy serwis skierowany do młodego pokolenia. Projekt Grupy Radiowej Agory ruszył w poniedziałek, 7 listopada 2022 r. pod adresem tuba.fm i w aplikacji na urządzenia z systemem Android, a wraz z nim kampania „It’s not just music, we share emotions” skupiona na mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-tuba-%E2%80%93-nowy-serwis-muzyczno-podcastowy-dla-mlodych-odbiorcow,397885,artykul.html

Tuba to nowy serwis muzyczno-podcastowy Grupy Radiowej Agory skierowany do młodych odbiorców.

– Będziemy w nim przedstawiać to wszystko, co dzieje się w muzyce, której słucha młode pokolenie, Chcemy wsłuchać się szczególnie w potrzeby Generacji Z - przygotowaliśmy unikalną ramówkę podcastów i strumieniowanych list utworów. Będziemy tam, gdzie nasi odbiorcy i jednocześnie zbliżymy ich do twórców muzyki - to właśnie bliskość oraz interaktywność twórców i społeczności odbiorców jest jedną z cech charakterystycznych tego pokolenia. Tworzymy specjalną przestrzeń w mediach społecznościowych, która połączy te dwa światy – komentuje Marcin Kowalczyk, dyrektor ds. transformacji cyfrowej w Grupie Radiowej Agory. – Tuba to wyjątkowy projekt cyfrowy GRA – po sukcesie podcastów i oferty subskrypcyjnej Premium TOK FM chcemy eksperymentować jednocześnie w sferze muzycznej i z nową dla nas, ale bardzo ważną i zarazem inspirującą grupą słuchaczy i słuchaczek. Rozumienie potrzeb młodego pokolenia jest jednym z naszych najważniejszych celów, dlatego będziemy rozwijać nowe produkty cyfrowe bazujące na naszych głównych przewagach - jedną z nich z całą pewnością jest umiejętność tworzenia jakościowej oferty audio – dodaje.

Najważniejszym atutem Tuby są autorskie podcasty poświęcone różnorodnej muzyce, które poprowadzą artyści, dziennikarze i eksperci z branży muzycznej. W chwili startu Tuby w gronie tym znaleźli się: Enzu i Pham w podcaście „Type Beat”, Krzysztof Nowak – „FAMA”, Matylda Hej [@everycraft] – „K-Cast”, Kamil „Ment” Kraszewski – „Muddy Buddy Hour”, Adam „Te-Tris” Chrabin i Wojtek „Diset” Sławiński – „Mental Madness”, Kamil Wróblewski – „Ukryte Pragnienia” oraz Kamil Szufladowicz – „Muzyka Miast” oraz „Top Tuby”.  

Nowe odcinki serii będą dostępne na stronie Tuby – tuba.fm, ale także na najważniejszych platformach podcastowych – na Spotify, Apple Podcasts czy Google Podcasts.  

Oprócz tego użytkownicy Tuby znajdą w serwisie 20 wyjątkowych streamów z muzyką – m.in. stacje z polskim i zagranicznym hip-hopem, popem, polską muzyką rozrywkową, świeżą muzyką elektroniczną czy alternatywną. Szeroki wybór list do słuchania – gatunkowych i tematycznych – pozwoli młodym odbiorcom nie tylko odszukać ulubionych wykonawców czy ulubione utwory, ale też poszerzać swoje muzyczne zainteresowania. Każda stacja będzie bowiem aktualizowana na bieżąco i uzupełniana nowościami.

– Tuba to miejsce, w którym można posłuchać dobrej muzyki – w zależności od nastroju czy upodobań i gustu, a także posłuchać o dobrej muzyce – wyjaśnia Kamil Szufladowicz, szef muzyczny projektu. – Naszym najważniejszym celem było dopasowanie oferty do oczekiwań wymagającej grupy odbiorców. Dla osób żyjących w świecie pełnym rozmaitych bodźców to właśnie podcasty mogą być doskonałym sposobem na pożyteczny relaks – dlatego nasze treści będą ciekawe, angażujące i rozrywkowe. Zebraliśmy w Tubie świetną ekipę podcasterów, za obecność projektu w mediach społecznościowych oraz komunikację odpowiada Tytus Duchnowski, a ja zajmuję się stroną muzyczną i contentową.

Start Tuby wspiera komunikacja marketingowa #socialoriented z hasłem „It’s not just music, we share emotions”. – Generacja Z i późni Millenialsi to pokolenia skupione wokół mediów społecznościowych, dlatego kampanię digitalową Tuby prowadzimy w najbardziej oczywistych dla nich miejscach w internecie. Będziemy zachęcać wszystkich młodych fanów muzyki do dołączenia do społeczności Tuby, m.in. na TikToku, Facebooku i Instagramie – komentuje Anna Justka, dyrektorka promocji Grupy Radiowej Agory.

Z oferty Tuby można skorzystać na stronie tuba.fm oraz w aplikacji na urządzenia z systemem Android.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
Alfa TVP i Belsat TV dostępne na szóstym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej
Wprowadzenie do dystrybucji naziemnej programów TVP Alfa i Belsat TV zapewni widzom z całej Polski możliwość ich swobodnego odbioru, w szczególności tym, dla których naziemna telewizja cyfrowa jest głównym źródłem odbioru sygnału telewizyjnego. Oba kanały od 24 stycznia są nadawane w nowym standardzie DVB-T2/HEVC, w wysokiej rozdzielczości...
W ramach akcji przygotowaliśmy dwie aukcje.
Pierwsze wydanie czasopisma Murator ukazało się w styczniu 1983 roku i liczyło 64 strony. Do tej pory wydanych zostało 466 numerów miesięcznika.
To już 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. TVN Warner Bros. Discovery po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym tej wyjątkowej akcji. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać od rana 29 stycznia na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Playerze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764