logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła II edycja akcji „Plecaki od serca”

  PR 09.05.2018, przeczytano 924 razy

EASY Plecaki do serca to II edycja ogólnopolskiej akcji skierowanej do szkół podstawowych, której celem jest zorganizowanie w szkole klasowej akcji rysunkowej „Jak pomagam…”, podczas której uczniowie przygotują rysunki i prace kreatywne dedykowane dzieciom w potrzebie. Prace te wraz z plecakami marki EASY zostaną przekazane podopiecznym Dolnośląskiej Fundacji na rzecz Pieczy Zastępczej „Przystanek Rodzina”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-ii-edycja-akcji-_plecaki-od-serca_,36428,artykul.html

Inspiracja do pomagania

- Poprzez projekt Plecaki od serca, chcemy inspirować dzieci i młodzież do niesienia pomocy potrzebującym koleżankom i kolegom. Zachęcamy uczniów do kreatywnej pracy, dzięki której przyczynią się do przekazania naszych plecaków na potrzeby dzieci z biednych rodzin. Pokazujemy uczniom, że pomaganie jest przyjemne  i daje dużo radości. Edukujemy w temacie niesienia pomocy. Dzieci uczymy empatii oraz podejmowania decyzji z myślą o innych. -  powiedział Jan Klus, Dyrektor Zarządzający marką Easy, Wiceprezes Zarządu.

Motywacja do aktywnego udziału w kampanii

Projekt EASY Plecaki od serca to również forma akcji z nagrodami, zachęcająca zarówno nauczycieli, jak i każdego z uczniów do pomagania innym i zdobywania nagród dla szkoły. Pierwsze 200 szkół, które zgłoszą swój udział w akcji, otrzyma nagrody gwarantowane – zestaw produktów szkolnych marki Easy o wartości 100 zł brutto. Dodatkowo, każdy uczeń za jeden przygotowany przez siebie rysunek otrzyma bon promocyjny, uprawniający do gratisowego piórnika marki EASY przy zakupie plecaka Easy w Sklepie Partnerskim, biorącym udział w akcji. Plecaki i piórniki pochodzą z najnowszej kolekcji artykułów szkolnych marki Easy.

ilustracjastrzałka

Zapraszamy szkoły podstawowe do udziału w kampanii

Zgłoszenia do kampanii dokonać można poprzez pobranie deklaracji uczestnictwa na stronie www.plecakiodserca.pl i odesłanie jej na adres: kontakt[at]plecakiodserca.pl. Kampania trwa od 16 kwietnia 2018 r. do 22 czerwca 2018 r., a jej szacowany zasięg to 200 szkół na terenie całego kraju. W akcję zaangażowane są również Sklepy Partnerskie - punkty, w których nabyć można plecaki, oznakowane logo akcji.

Patronat honorowy: Rzecznik Praw Dziecka
Partner społeczny:  Dolnośląska Fundacja na rzecz Pieczy Zastępczej „Przystanek Rodzina”
Organizator: Organizatorem kampanii jest właściciel marki EASY, polski dostawca wysokiej jakości artykułów piśmienniczych, szkolnych, plastycznych oraz biurowych.

Źródło: Spokey

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764