logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABSL: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Grupa Komunikacja+ partnerem merytorycznym ABSL

Grupa Komunikacja+ została partnerem merytorycznym Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) w obszarze zarządzania komunikacją korporacyjną oraz employer brandingu. Wesprze tym samym ponad 200 firm zrzeszonych w ABSL, organizacji reprezentującej branżę nowoczesnych usług biznesowych. Dotychczasowa współpraca pomiędzy tymi podmiotami została rozszerzona.

21.07.2020 | przeczytano: 753 razy
Natalia Kowalska awansuje w Lightscape

Z początkiem lipca Natalia Kowalska objęła w Lightscape nowoutworzone stanowisko Strategy Managera. W ramach tej roli będzie odpowiadać za wdrażanie nowych projektów agencji, a także koordynację i optymalizację działań prowadzonych dla dotychczasowych klientów firmy.

15.07.2020 | przeczytano: 881 razy
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL

Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.

20.03.2019 | przeczytano: 394 razy
Walk Events podsumowuje najlepszy rok w swojej historii

60 zrealizowanych projektów, 8 nowych osób i wzrost przychodów do 24,5 mln zł - tak w skrócie można podsumować najlepszy rok w historii WALK Events. Sukcesy agencji na każdym polu działalności są wynikiem przyjętej dwa lata temu strategii rozwoju, zgodnie z którą agencja położyła silny nacisk na rozwój kompetencji zespołu oraz doskonalenie procesu zarządzania projektami.

05.01.2017 | przeczytano: 892 razy
Nowi wydawcy i zmiana formuły magazynu Outsourcing&More

Obchodzący właśnie piąte urodziny magazyn „Outsourcing&More” przechodzi gruntowne zmiany. Dwumiesięcznik, wydawany dotychczas przez Grupę RIPOSTA, przejęła Fundacja Pro Progressio. Od stycznia z dwujęzycznego magazynu wydzielone zostaną niezależne tytuły: „Outsourcing&More” oraz  „Outsourcing&More Polska”. Magazyn w formie drukowanej stanie się czasopismem płatnym, jednak w dalszym ciągu będzie go można darmowo pobrać w wersji online.

01.12.2016 | przeczytano: 424 razy
MJCC wzmacnia kompetencje w obsłudze firm z branży IT

Do agencji MJCC dołączyła Ewa Broniszewska, która będzie pracować na stanowisku Senior Employer Branding Executive. Wcześniej Broniszewska zajmowała się budowaniem wizerunku pracodawcy w firmie Lingaro, która świadczy usługi informatyczne z obszaru Business Intelligence, Hurtowni Danych i Big Data.

18.04.2016 | przeczytano: 739 razy
Dagmara Pakulska przechodzi do agencji MJCC

Dagmara Pakulska, wyróżniona tytułem Królowej Obsługi Social Media za prowadzenie komunikacji marki Gruby Benek, z końcem lutego dołączyła do agencji MJCC, która specjalizuje się w budowaniu wizerunku pracodawcy.

22.02.2016 | przeczytano: 541 razy
Miętowa kampania Capgemini z nagrodą w konkursie ABSL Diamonds

Firma Capgemini zwyciężyła w kategorii Business Leader in Employer Branding. Kampania przygotowana wspólnie z agencją MJCC została doceniona za wykorzystanie innowacyjnych narzędzi budujących wizerunek pracodawcy zarówno wśród obecnych, jak i potencjalnych pracowników.

12.12.2015 | przeczytano: 731 razy
Mały biznes outsourcuje na dużą skalę

Polski rynek usług dla biznesu rozwija się coraz szybciej. Z raportu ABSL* wynika, że w ciągu ostatnich dwóch lat branża outsourcingowa urosła o blisko 50 proc. Już teraz działa u nas ponad 500 centrów outsourcingowych. Jakie usługi zlecamy na zewnątrz? Przede wszystkim IT, logistykę i księgowość. Outsourcing jest dobrym rozwiązaniem dla dużych graczy. A dla małych? Zapytaliśmy Adama Głosa, Prezesa firmy Tax Care, która świadczy usługi księgowe i właśnie poszerzyła je o rozwiązania prawne oraz medyczne. 

04.02.2015 | przeczytano: 863 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764