logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agnieszka Starzyńska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Agencja Stor9 wzmacnia działy influencer marketingu oraz new business

Do zespołu Stor9 dołączyły nowe osoby, które wzmocnią działania agencji w obszarze pozyskiwania nowych klientów oraz influencer marketingu.

10.02.2022 | przeczytano: 1106 razy
More Bananas: Trendy i podsumowania

„Trendy i podsumowania” stworzyło 20 osób, zawodowo zajmujących się szeroko pojętym marketingiem. Co uważają za największy sukces, a co za porażkę 2021 roku? Jakie były najlepsze kampanie w digitalu i poza nim? Które trendy będą w 2022 dominowały w marketingu i co jeszcze zmieni pandemia - to najważniejsze pytania, na które odpowiadają.

05.01.2022 | przeczytano: 1088 razy
Nowy cykl spotkań marketingowych w Krakowie - Crash Mondays

CRASH Mondays to nowy cykl bezpłatnych spotkań, na których marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków. Misją organizatorów jest stworzenie nie tylko kolejnego ciekawego wydarzenia na mapie Krakowa, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności.

24.02.2017 | przeczytano: 591 razy
Druga odsłona kampanii serwisu noclegowego Lokalo.pl

Po ciepło przyjętej kampanii z Bilguunem Ariunbaatarem przyszedł czas na drugą odsłonę. Warszawa, Poznań, Gdańsk, Wrocław, Katowice i Kraków – można je zwiedzać z przewodnikiem, na własną rękę, albo… z wyjątkowymi i pomysłowymi ludźmi.

14.09.2012 | przeczytano: 1070 razy
Złote Orły 2011 - wyniki konkursu

Już po raz 14. odbył się ogólnopolski festiwal - Złote Orły - typujący najlepsze realizacje reklamowe. Rozdano 19 statuetek w 12 kategoriach. Zwycięzcy konkursu Złote Orły 2011, zostali ogłoszeni podczas uroczystej gali, odbywającej się 12 grudnia w Centralnym Basenie Artystycznym w Warszawie. Galę poprowadził przewodniczący jury i prezes IAA Polska – Piotr Łysak. Najwięcej złotych statuetek trafiło w ręce przedstawiciela agencji Pride&Glory Interactive, za kreację Natanek Batmanek zrealizowaną na zlecenie Tesco Polska. Kreacja ta okazała się najlepszą w kategoriach: reklama usług, marketing wirusowy oraz humor.

14.12.2011 | przeczytano: 3999 razy

Eskadra PUBLICA rozbudowuje zespół kreatywny o dwie panie. Od 1 sierpnia 2009 Zuzanna Podlewska – Graphic Designer oraz Agnieszka Starzyńska - Copywriter będą pracowały razem z Markiem Tobolewskim.

09.08.2009 | przeczytano: 883 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764