logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas: Trendy i podsumowania

  PR 05.01.2022, przeczytano 1088 razy
ilustracja

„Trendy i podsumowania” stworzyło 20 osób, zawodowo zajmujących się szeroko pojętym marketingiem. Co uważają za największy sukces, a co za porażkę 2021 roku? Jakie były najlepsze kampanie w digitalu i poza nim? Które trendy będą w 2022 dominowały w marketingu i co jeszcze zmieni pandemia - to najważniejsze pytania, na które odpowiadają.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas%3A-trendy-i-podsumowania,394314,artykul.html

Na osiemdziesięciu stronach, wypełnionych głównie opisami case’ów, poznajemy punkty widzenia agencji, firm SEO i przedsiębiorstw, wyróżniających się działaniami w digitalu. To kolaż wypowiedzi o różnej stylistyce i objętości. Łączy je analityczne podejście oraz znajomość kontekstów, typowa dla osób na co dzień pracujących „w internetach” i znających dominujące trendy.

-  Zawsze powtarzam, że trendy są niczym wróżenie z fusów. Niekoniecznie muszą się sprawdzić. Z drugiej strony, dalekie są od myślenia magicznego. To obserwacje, statystyki, raporty, liczby, z których jesteśmy w stanie wnioskować, aby tworzyć obraz przyszłości. Dodatkowo, trendy zawsze obarczone będą perspektywą badacza i jego prywatnych zainteresowań, preferencji oraz branży, w której działa. Dlatego do stworzenia tego e-booka zaprosiliśmy specjalistów z różnych dziedzin marketingu, aby mieć prawie pełen obraz tego, co w marketingu się wydarzy - pisze we wstępie Anna Ledwoń - Blacha, creative owner w More Bananas i jedna z autorek opracowania.

Publikacja zawiera opisy kampanii influencer i content marketingowych, niemal wszystkich rodzajów działań w mediach społecznościowych, a także najwyżej ocenione kreacje reklamowe. Sporo miejsca poświęcono również akcjom społecznym w digital marketingu.

Wypowiedzieli się między innymi: Marta Cała-Sturzbecher (MOMA), Mateusz Grudzień (DevaGroup), Dagmara Kokoszka-Lassota (Socjomania), Paulina Kozyra (INIS), Karolina Kumor (Beeffective), Marcelina Lipska (F1Brand), Karolina Obszyńska (Fast White Cat), Justyna Przygoda (DevaGroup), Agnieszka Starzyńska-Krawczyk (Saints), Marek Stokowski (DevaGroup), Alina Sztoch (Kubota), Tobiasz Wierzbicki (Digitree Group) i Ania Żesławska (Green Cell).

  • E-book jest dostępny za darmo TUTAJ[PDF].

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764