„Trendy i podsumowania” stworzyło 20 osób, zawodowo zajmujących się szeroko pojętym marketingiem. Co uważają za największy sukces, a co za porażkę 2021 roku? Jakie były najlepsze kampanie w digitalu i poza nim? Które trendy będą w 2022 dominowały w marketingu i co jeszcze zmieni pandemia - to najważniejsze pytania, na które odpowiadają.
Na osiemdziesięciu stronach, wypełnionych głównie opisami case’ów, poznajemy punkty widzenia agencji, firm SEO i przedsiębiorstw, wyróżniających się działaniami w digitalu. To kolaż wypowiedzi o różnej stylistyce i objętości. Łączy je analityczne podejście oraz znajomość kontekstów, typowa dla osób na co dzień pracujących „w internetach” i znających dominujące trendy.
- Zawsze powtarzam, że trendy są niczym wróżenie z fusów. Niekoniecznie muszą się sprawdzić. Z drugiej strony, dalekie są od myślenia magicznego. To obserwacje, statystyki, raporty, liczby, z których jesteśmy w stanie wnioskować, aby tworzyć obraz przyszłości. Dodatkowo, trendy zawsze obarczone będą perspektywą badacza i jego prywatnych zainteresowań, preferencji oraz branży, w której działa. Dlatego do stworzenia tego e-booka zaprosiliśmy specjalistów z różnych dziedzin marketingu, aby mieć prawie pełen obraz tego, co w marketingu się wydarzy - pisze we wstępie Anna Ledwoń - Blacha, creative owner w More Bananas i jedna z autorek opracowania.
Publikacja zawiera opisy kampanii influencer i content marketingowych, niemal wszystkich rodzajów działań w mediach społecznościowych, a także najwyżej ocenione kreacje reklamowe. Sporo miejsca poświęcono również akcjom społecznym w digital marketingu.
Wypowiedzieli się między innymi: Marta Cała-Sturzbecher (MOMA), Mateusz Grudzień (DevaGroup), Dagmara Kokoszka-Lassota (Socjomania), Paulina Kozyra (INIS), Karolina Kumor (Beeffective), Marcelina Lipska (F1Brand), Karolina Obszyńska (Fast White Cat), Justyna Przygoda (DevaGroup), Agnieszka Starzyńska-Krawczyk (Saints), Marek Stokowski (DevaGroup), Alina Sztoch (Kubota), Tobiasz Wierzbicki (Digitree Group) i Ania Żesławska (Green Cell).
- E-book jest dostępny za darmo TUTAJ[PDF].
Źródło: More Bananas