logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ambition: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Nowa odsłona bloga Mitsubishi Stories

Polski oddział Mitsubishi Motors we wspólpracy z agencją Oxymoron zaprezentował właśnie najnowszą odsłonę wyjątkowego lifestylowego bloga www.mitsubishistories.pl, który inspiruje odbiorców do poznania ciekawych miejsc i przede wszystkim ludzi, którzy z oddaniem poświęcają się realizacji swoich pasji. Nowy blog wyróżnia się emocjonującą treścią, estetyką zdjęć i filmów najwyższej jakości oraz wysoką funkcjonalnością rozwiązań z zakresu UX i UI a także skuteczną optymalizacją pod kątem SEO.

29.08.2022 | przeczytano: 1310 razy
Marka Ariel rozpoczyna kampanię „Liczy się każdy stopień”

Codzienne domowe obowiązki, takie jak pranie czy zmywanie naczyń mają wpływ na środowisko. Mając to na uwadze, P&G producent takich marek jak Ariel, Vizir czy Fairy, zachęca do wprowadzenia małych zmian, które mogą znacząco pomóc planecie. Wybieranie produktów, których opakowania pochodzą z recyklingu, korzystanie ze zmywarki do naczyń czy odpowiednia segregacja odpadów pozwolą zadbać o planetę, a także zaoszczędzić zasoby naturalne. W najnowszej kampanii marki Ariel „Liczy się każdy stopień”, producent zachęca do obniżenia temperatury prania i zwraca uwagę, że pranie w 30°C zmniejsza zużycie energii elektrycznej, a dzięki temu zmniejsza się też emisja gazów cieplarnianych wytworzonych w procesie prania, i to aż o 35%.

17.05.2021 | przeczytano: 501 razy

The Window To Act Is Now: Accelerating Sustainability at Home to jeden z paneli tegorocznego Reuters Responsible Business Summit, który odbył się 22 października 2020 r., z udziałem ekspertów do spraw zrównoważonego rozwoju. Jego widzowie usłyszeli m.in., że od 2021 r. marki P&G należące do kategorii produktów do pielęgnacji włosów, wprowadzają najnowsze rozwiązania wspierające szerszy recykling, redukcję zużycia plastiku oraz ponowne użycie opakowań, w myśl zasady Reduce - Reuse - Recycle.

30.10.2020 | przeczytano: 702 razy
Kampania społeczna marki Ambition

Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w uniwersalne od lat wartości.

29.05.2020 | przeczytano: 812 razy
Stuhr, Cieślak i Kwiatek twarzami Mitsubishi Eclipse Cross

Akcja 3 Strony Świata jest skierowana do głodnych przygód podróżników, chętnych do odkrywania nieznanych zakątków naszego pięknego kraju. W myśl hasła przewodniego nowej strategii Mitsubishi Ambition to Explore, tego lata w doborowym towarzystwie śmiałkowie wyruszą z 3 różnych kierunków w podróż w Mitsubishi Eclipse Cross.

27.07.2018 | przeczytano: 906 razy
Mitsubishi Motors wybiera nową, globalną agencję kreatywną

Firma Mitsubishi Motors Corporation wybrała agencję kreatywną Critical Mass, która będzie odpowiedzialna za rozwój marki w obszarze digitalizacji oraz stworzenie nowego cyfrowego ekosystemu dla klientów firmy na całym świecie. MMC po raz pierwszy zatrudniło agencję o zasięgu globalnym dla wzmocnienia swojej interaktywnej komunikacji. Oprócz przygotowania i prowadzenia działań interaktywnych, agencja skupi się na zarządzaniu komunikacją internetową marki oraz utworzy specjalną platformę cyfrową, służącą analizie danych, w celu wzmocnienia globalnego wizerunku Mitsubishi Motors. Agencja Critical Mass należy do międzynarodowej Grupy DAS, która jest częścią grupy reklamowej Omnicom, notowanej na nowojorskiej giełdzie NYSE jako OMC.

29.03.2018 | przeczytano: 594 razy

Do Client Service’u agencji K2 Media dołączyła Magdalena Chęcińska, która objęła stanowisko Senior Communications & Business Managera i swym doświadczeniem wzmocniła kompetencje firmy w planowaniu kompleksowych kampanii mediowych (online i offline).

30.04.2017 | przeczytano: 450 razy
Biedroń i Solange-Olszewska ludźmi roku magazynu Brief

Podczas uroczystej gali odbywającej się, 28 października, z okazji 16. urodzin magazynu Brief, wręczone zostały wyróżnienia Ludzi Roku Briefu 2015. W głównej kategorii zwyciężyła Pani Solange Olszewska.

03.11.2015 | przeczytano: 1209 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764