logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Anna Lewandowska: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 34

Nie marzą o zostaniu w przyszłości strażakami albo weterynarzami. Nie w głowie im kariery muzyków rockowych, bo teraz prawdziwymi gwiazdami są internetowi celebryci. Dzisiaj dzieci chcą zostać influencerami.

14.11.2023 | przeczytano: 589 razy (komentarzy: 4)

Dobry pomysł i uparte dążenie do celu nie zawsze wystarczą, żeby błyszczeć w social mediach. Ale przy odpowiednim wsparciu droga do sukcesu może okazać się bardziej realna dla coraz większej grupy internetowych twórców.

27.06.2023 | przeczytano: 713 razy
PKP wspiera akcję #Tatateżczyta

23 czerwca obchodzony jest Dzień Ojca. Będzie to jednocześnie kulminacja akcji #TataTeżCzyta. Z tej okazji na siatkach led dworców PKP w Warszawie, Poznaniu i Katowicach pojawią się animacje zachęcające do czytania książek dzieciom. Na akcję #TataTeżCzyta, oprócz działań w przestrzeni miejskiej, składają się także: broszura Supermoc książek #TataTeżCzyta autorstwa ekspertek ds. czytelnictwa i nowoczesnej edukacji Marii Deskur i Edyty Plich, specjalna strona www poświęcona akcji oraz wsparcie influencerów i zaangażowanie wydawców literatury dziecięcej. Inicjatorami kampanii #TataTeżCzyta są Fundacja Powszechnego Czytania oraz wydawnictwo Tatarak.  

21.06.2023 | przeczytano: 526 razy
Warsaw Creatives rozszerza dział komunikacji

1 lipca do zespołu Warsaw Creatives dołączy Bożena Wieczorek, obejmując stanowisko Head of PR. Jej przyjęcie jest częścią strategii rozwoju agencji w obszarze komunikacji Public Relations. Warsaw Creatives to obecnie dobrze rozpoznawalna agencja kreatywna, kojarzona głównie z branżą mody i urody. Wyróżnia się odważnym podejściem do tworzenia i produkcji na światowym poziomie. Portfolio agencji obejmuje kampanie dla renomowanych marek, jak Reserved z udziałem Kendall Jenner czy Inglot z Jennifer Lopez, a także współpracę z markami TOUS i CCC. Warsaw Creatives ma również doświadczenie w obszarze komunikacji PR, dotychczas głównie prowadzonej jako część kompleksowej komunikacji 360 stopni dla Klientów agencji.

19.06.2023 | przeczytano: 626 razy
„Marka jest kobietą”

Czy rynek odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet? Czy wciąż kobiety to najwięksi decydenci zakupowi? Jeśli tak, to o zakupie czego najczęściej decyduje płeć piękna? Jakie oczekiwania mają kobiety wobec komunikacji marek?  I na koniec, co kobiety myślą o feminatywach?

13.03.2023 | przeczytano: 736 razy
Rusza Healthy & Active Anny Lewandowskiej i Dzień Dobry TVN

Aktywność sportowa i zdrowy tryb życia to jedno z najwyżej notowanych postanowień noworocznych. Aby zachęcić Polaków do zdrowego trybu życia i pomóc w wytrwaniu w nowych nawykach Anna Lewandowska już 3 stycznia rozpoczyna swoje noworoczne wyzwanie „Healthy & Active”. Może wziąć w nim udział każdy, kto chciałby rozpocząć lub kontynuować sportowe treningi. Ćwiczenia wzmacniające całe ciało, poprawiające mobilność oraz trening kardio to tylko niektóre z przykładów aktywności, które znajdą się w wyzwaniu przygotowanym przez najpopularniejszą polską trenerkę i medalistkę mistrzostw świata w karate. Styczniowe wyzwanie będzie można śledzić nie tylko na instagramowym koncie sportsmenki, ale również na antenie „Dzień Dobry TVN”.

16.12.2022 | przeczytano: 629 razy (komentarzy: 10)
Złote Spinacze 2022 rozdane

Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.

05.12.2022 | przeczytano: 2082 razy
Robert Lewandowski promuje diety dla mężczyzn marki Supermenu

Robert Lewandowski dołączył do marki SuperMenu by Anna Lewandowska i jako ambasador będzie promować nowości w ofercie marki, czyli 3 diety dla mężczyzn – Active, Super Active i Power Active.

10.10.2022 | przeczytano: 624 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2022

Spośród rekordowej liczby 445 zgłoszeń w jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 110, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: MSL Group (13 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Linkleaders (6 nominacji).

07.10.2022 | przeczytano: 1098 razy
Przemysław Alberski nowym Dyrektorem Marketingu Totalbet

Przemysław "Albert" Alberski objął funkcję Dyrektora Marketingu TOTALbet Zakłady Bukmacherskie.

01.08.2022 | przeczytano: 1176 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 34)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764