logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Daily Dose of Beauty: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
DDOB ruszyło z akcją #Możnainaczej

Wystartowała nowa akcja platformy dla influencerów DDOB.com pod nazwą #Możnainaczej. Jest to cykl wywiadów publikowanych na kanałach komunikacyjnych DDOB.com. Gośćmi odcinków będą zarówno znani youtuberzy, influencerzy, jak i dyrektorzy marketingu, szefowie digitalu największych polskich i międzynarodowych brandów posiadający bogate doświadczenie we współpracy z influencerami. Prowadzącym jest Wojciech Herra. Stworzenie nowego programu wynikało m.in. z potrzeby pokazania, jak „można inaczej” współpracować z influncerami i osiągnąć sukces.

14.05.2018 | przeczytano: 855 razy
Życie bez Ściemy: Kampania Artety i DDOB

Ruszyła nowa kampania promująca desery DayUp Pearls. Właściciel marki – firma Arteta – kontynuuje współpracę z influencerami i zrzeszającą ich platformą Daily Dose of Beauty (DDOB) należącą do grupy AdNext. Kampania prowadzona pod hasłem „Życie bez Ściemy” to rozszerzenie platformy komunikacyjnej marki DayUp. Tym razem marka walczy ze ściemą obecną nie tylko w produktach spożywczych, ale w ogóle w życiu codziennym, w tym w mediach społecznościowych. 

17.01.2018 | przeczytano: 727 razy
Młodzi konsumenci mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe rodziców

Najmłodsi przedstawiciele millenialsów oraz pokolenie Z, czyli osoby urodzone pod koniec lat 90. i na początku pierwszej dekady tego wieku to dla brandów atrakcyjna grupa docelowa. Mimo że często sami nie zarabiają i dysponują ograniczoną siłą nabywczą, to mają ogromny wpływ na wybory zakupowe dokonywane w rodzinie. Eksperci zauważają, że na komunikację z młodymi konsumentami powinny postawić zwłaszcza branże FMCG, moda, beauty i firmy technologiczne.

12.07.2017 | przeczytano: 748 razy
Młodzi ludzie sceptycznie nastawieni do tradycyjnych form reklamy

Młodzi konsumenci, czyli przedstawiciele pokolenia millenialsów i pokolenia Z, są odporni na tradycyjne formy reklamy, wyczuleni na fałszywe przekazy i postrzegają świat inaczej, niż poprzednie generacje. Dotarcie do nich i zbudowanie ich zaangażowania jest wyzwaniem dla marketerów. Coraz większą rolę w interakcjach z młodymi konsumentami odgrywają influencerzy, czyli osobowości świata internetu, które przekładają język marketingowy na przekaz młodego pokolenia.

26.06.2017 | przeczytano: 911 razy
Teen marketing – jak komunikować się z pokoleniem digital natives?

DDOB (Daily Dose of Beauty) platforma społecznościowa dla influencerów zrzeszająca ponad 12 tysięcy młodych liderów opinii: blogerów, youtuberów i instagramowiczów – przedstawicieli Pokolenia Z i Millenialsów – jedna ze spółek z grupy AdNext – wydała pierwszy w Polsce kompleksowy e-book o teen marketingu. Publikacja to praktyczny poradnik, w którym praktycy i eksperci oraz sami zainteresowani radzą, jak komunikować się z tą grupą. To lektura nie tylko dla marketerów, ale także osób śledzących najnowsze trendy w marketingu.

06.06.2017 | przeczytano: 2223 razy (komentarzy: 11)
Platforma DDOB.com zdobyła tytuł „Start-up Challenge Winner”

DDOB.com (Daily Dose of Beauty) – platforma społecznościowa zrzeszająca ponad 12 000 influencerów  – znalazła się w gronie 18 konceptów, które zostały wyróżnione na Europejskim Kongresie Gospodarczym oraz towarzyszących mu European Start-up Days. DDOB.com (spółka należąca do grupy AdNext) dotarła nie tylko do finału konkursu Start-up Challenge, ale także otrzymała tytuł „Start-up Challenge Winner” w kategorii „Lifestyle, przemysł czasu wolnego”.

12.05.2017 | przeczytano: 1166 razy
Daily Dose of Beauty: Polski Facebook dla blogerów?

4 tysiące blogerów, 35 tysięcy użytkowników i ponad 250 tysięcy odsłon miesięcznie – to statystyki nowej platformy zrzeszającej polskich autorów blogów. Autorem portalu Daily Dose of Beauty jest Bartek Sibiga, narciarski mistrz Polski w kategorii freestyle. Teraz sportowiec chce podbić polski facebook i wkrótce wyjść z projektem w świat.

18.02.2016 | przeczytano: 732 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764