logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 310
Katarzyna Tymczyszyn-Bębenek Dyrektorem ds. Produkcji w Empik Go

Od czerwca 2025 do zespołu Empik Go na stanowisku Dyrektora ds. Produkcji dołączyła Katarzyna Tymczyszyn-Bębenek.

15.06.2025 | Personalia | przeczytano: 257 razy
Empik rozwija ofertę retail media

Empik poszerza ofertę reklamową i kontynuuje rozwój narzędzi promocyjnych dla partnerów, którzy chcieliby promować swój produkt lub usługę w ekosystemie firmy. Obok Empik Ads – usługi do samodzielnego prowadzenia kampanii na Empik.com – marka otworzyła przed reklamodawcami nowe możliwości promocji w ponad 370 salonach, poszerzając portfolio o kolejne cyfrowe nośniki. W ten sposób jako jedyna na rynku oferuje tak kompleksowe narzędzia retail media, które pozwalają prowadzić omnikanałowe kampanie, a tym samym, jeszcze skuteczniej docierać w skali roku do ponad 10 mln klientów kupujących w Empiku.

01.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 277 razy
Mastercard z kampanią Click to Pay i loterią konsumencką

Mastercard wystartował z nową kampanią promującą usługę Click to Pay, czyli globalny standard płatności kartą w e-commerce, który łączy najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji z maksymalną wygodą. Elementem kampanii jest również loteria dla konsumentów, nagradzająca płatności Click to Pay. Działania promocyjne są realizowane we współpracy z partnerami: Autopay, PayU, Przelewy24 oraz Tpay.

27.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 318 razy
BaseLinker EXPO w Krakowie

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce.

10.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 295 razy
Łączą nas słowa – kampania serwisu Onet Kultura

Słowa mają moc łączenia ludzi. Nowa kampania Onet Kultury angażuje osoby w każdym wieku do wspólnego tworzenia opowieści - razem z pisarkami i pisarzami oraz pasjonatami słowa. Pierwsze opowiadanie użytkownicy napiszą z Katarzyną Grocholą.

03.05.2025 | Świat mediów | przeczytano: 251 razy
Sprzedam Polskę XD na OOH: kampania CANAL+

18 kwietnia ruszyła premiera EDUKACJI XD – kontynuacji hitu EMIGRACJA XD, będącej szaloną podróżą przez wszystkie oblicza polskiego biznesu w wydaniu JanuszeXD.  Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca OOH, digital, radio, tv, digital, social media i influencerów, działania niestandardowe takie jak ambient z Multiplą, reklamę na aplikacji randkowej Tinder, kreatywne wideo oraz partnerstwa z Empikiem, Wydawnictwem WAB i portalami Donald.pl i RocketJobs. CANAL+ przygotował kampanię razem z Havas Media. 

03.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 435 razy
Rynek reklamy w mediach – luty 2025

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się branża „Pharmaceuticals” – wynika z danych gemiusAdReal za luty 2025. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w lutym 2025 w internecie, telewizji oraz radiu.

06.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 513 razy
YouTube Works Awards 2024: poznaliśmy zwycięzców!

Znamy laureatów tegorocznej edycji konkursu YouTube Works Awards. Wśród zwycięskich kampanii znalazły się projekty takich marek jak Otodom, Grupa OLX, Empik, ING Bank Śląski, YES oraz Code Two. Grand Prix zdobyła kampania „Te końce świata” ING Banku Śląskiego.

01.04.2025 | Konkursy | przeczytano: 667 razy
Wyniki konkursu ECOM Inspiration Awards 2024

Serwis naszemiasto.pl, należący do Polska Press Grupy, po raz pierwszy wręczył nagrody ECOM Inspiration Awards, wyróżniając firmy za ich osiągnięcia w branży e-commerce, w 2024 roku. Uroczysta gala, podsumowująca pierwszą edycję konkursu, zgromadziła ponad 200 gości – specjalistów, liderów branży oraz ekspertów z sektora e-commerce. Wydarzenie podkreśliło dynamiczny rozwój oraz innowacyjność rynku handlu elektronicznego. Konkurs był częścią programu eksperckiego „ECOM Inspiracje”, a Patronem Honorowym tegorocznej edycji byli Ministerstwo Cyfryzacji oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

16.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 559 razy
Nominacje do YouTube Works Awards 2024 ogłoszone

Poznaliśmy nominowanych do tegorocznej edycji konkursu YouTube Works Awards. Wyłonione przez jury kampanie wideo mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a także na dodatkowe wyróżnienie – nagrodę Grand Prix. Kto przeszedł kolejny poziom gry o statuetkę? Prezentujemy pełną listę nominowanych. 

06.03.2025 | Konkursy | przeczytano: 553 razy
1 2 3
Strona 1/31 (artykułów: 310)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764