logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 155
Bonarka: rusza kampania edukacyjna „Nie bądź plastik”

Od 1 października Bonarka uruchamia projekt edukacyjny „Nie bądź plastik”. Jego celem jest przekonanie klientów do ograniczenia korzystania z plastikowych akcesoriów jednorazowego użytku. Pomoże w tym lista dobrych praktyk opracowana z partnerem merytorycznym akcji – WWF.

07.10.2019 | przeczytano: 140 razy

Canon przygotował nową promocję na wybrane modele drukarek z serii PIXMA. W jej ramach, przy zakupie produktów promocyjnych (pełna lista poniżej) można otrzymać częściowy zwrot pieniędzy nawet do 300 zł na jedno urządzenie, maksymalnie zaś do 600 zł.

30.08.2019 | przeczytano: 402 razy
Stolica Podkarpacia stolicą polskiego Digitalu - Internetbeta po raz 11

11 do 13 września – to czas, który już teraz powinni zarezerwować sobie wszyscy profesjonaliści w branży nowych technologii i rozwoju internetu. I już planować wyjazd na Podkarpacie! Podrzeszowska Kielnarowa już po raz 11. gościć będzie jedyną w swoim rodzaju konferencję InternetBeta.

30.08.2019 | przeczytano: 630 razy
Empik Bilety i Going. zbudowały platformę biletową 360

W rok po włączeniu Going. do Grupy Empik zakończył się pierwszy etap budowy największej pod względem zasięgu multikanałowej platformy biletowej w Polsce. Wyjątkowy charakter projektu opiera się na innowacyjnych rozwiązaniach Going. oraz doświadczeniu i sile marki Empik, które wspólnie tworzą miks kompetencji w zakresie dystrybucji biletów, całościowej obsługi imprez i kreowania autorskich treści wokół wydarzeń.

22.08.2019 | przeczytano: 238 razy
Kampania „Ruszaj w miasto z Going.”

„Ruszaj w miasto” to hasło kampanii wizerunkowej promującej Going. – platformę, która agreguje najważniejsze wydarzenia kulturalne i imprezy rozrywkowe organizowane w całej Polsce. Kampania obejmuje m.in. działania w internecie i w wybranych kinach.

25.07.2019 | przeczytano: 281 razy
Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Empik to nie tylko sprzedaż i dystrybucja, ale również wielokanałowa platforma medialna o ogromnych zasięgach. Sklep internetowy Empiku osiąga blisko 17 mln wizyt miesięcznie, stacjonarne salony odwiedza rocznie ok. 90 mln osób, a liczba dostępnych produktów na platformie on-line przekracza 2 miliony. Tak szerokie dotarcie oraz systematycznie powiększająca się oferta produktowa stanowią punkt wyjścia do stworzenia oferty marketingowej skierowanej do partnerów B2B.

01.07.2019 | przeczytano: 349 razy
Niemal co czwarty polski internauta interesuje się grami

Mexad Games, nowa agencja marketingu w esporcie i gamingu, we współpracy z Mobile Institute przeprowadziła kompleksowe badanie polskich fanów esportu i gamingu. Według raportu Esport w Polsce. Jakimi konsumentami są fani esportu i gier? niemal co czwarty użytkownik Internetu interesuje się grami wideo. Aż 58% z nich gra co najmniej raz w tygodniu.

27.06.2019 | przeczytano: 231 razy
EmpikL  Wyróżnienie w raporcie M&MP i nominacja do nagrody KTR

23 maja podczas uroczystej gali magazynu Media & Marketing Polska poza domami mediowymi, agencjami reklamowymi i eventowymi uhonorowano również marketerów i marki. Empik został wyróżniony za konsekwentne stawianie na omnichannelowy model rozwoju. Końcówka maja przyniosła także inny sukces – nominację do jednej z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród reklamowych – KTR.

28.05.2019 | przeczytano: 291 razy
Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix: Krispol i Nice ponownie łączą siły

Firmy KRISPOL i Nice wspólnie zostały sponsorem zbliżającej się rundy Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland, która odbędzie się 18 maja na PGE Narodowym w Warszawie. To kontynuacja współpracy z ubiegłego roku, ale także kolejna oznaka wieloletniej współpracy biznesowej między tymi partnerami.

09.05.2019 | przeczytano: 167 razy
#Takbardzomobajl - nowa kampania Red Bull Mobile

Celem wiosennej kampanii wizerunkowej #takbardzomobajl jest zakomunikowanie kluczowych atrybutów wirtualnego operatora telefonii komórkowej. Red Bull MOBILE to marka o silnej osobowości, reprezentująca świat wartości Red Bulla, w którym dodawanie skrzydeł ludziom i ich ideom jest najważniejsze. Dzięki ofercie Red Bull MOBILE zacieramy granice pomiędzy tym, co offline i online – wszystko jest możliwe, bo z Red Bull MOBILE jesteś #takbardzomobajl. Kampania potrwa do końca czerwca 2019.

08.05.2019 | przeczytano: 291 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 155)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764