logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ISA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 149
Canon wprowadza technologię FLXflow w ploterach Arizona 2300

Grupa Media Conference, Düsseldorf, Germany, 09.00h CET 26 Marca 2024 – Firma Canon dziś przedstawia urządzenia z serii Arizona 2300 z technologią FLXflow, która wprowadza rozwiązania zwiększające produktywność tej serii ploterów płaskich. Nowy system FLXflow zawiera zarówno wcześniej wprowadzoną funkcję „Hold”, która pomaga utrzymać podłoża na stole, a także nowe, opcjonalne funkcje „Float” i „Instant Switch” ułatwiające prace z nimi. Wyższą wydajność i produktywność pracy zapewniają dodatkowe tryby jakości druku i sterowanie układem obrazu. Duże korzyści przynosi także lepsza integracja przepływu kolejnych zadań wraz z interfejsem, łączącym systemy automatyzacji umożliwiające płynne podawanie i zdejmowanie podłoży.

30.03.2024 | przeczytano: 446 razy
Sony World Photography Awards 2024: Wyniki konkurs otwartego

World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2024, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z całego świata zrobione w 2023 r.

16.03.2024 | przeczytano: 370 razy

Platige Image zostało wybrane Studiem Postprodukcyjnym Roku w tegorocznej jubileuszowej 20-tej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. Stowarzyszenie nagrodziło także poszczególne projekty, przyznając łącznie 10 statuetek, zrealizowane w mijającym roku przez polskie studio.

18.10.2023 | przeczytano: 533 razy
Jak zminimalizować zużycie energii i zadbać o planetę

Oszczędzanie energii to nie tylko zmniejszenie wydatków, ale także przyczynianie się do ochrony środowiska i redukcji emisji CO². Newline Interactive, dostawca monitorów interaktywnych pracujących w szkołach i firmach na całym świecie zachęca swoich użytkowników do korzystania z funkcji pozwalających zmniejszyć zużycie energii. Jest to element szerokiego pakietu możliwości i działań podejmowanych przez firmę dla zdrowszej planety.

31.08.2023 | przeczytano: 926 razy
Pierwszy serial Blika już w emisji

BLIK wystartował z nowym projektem, który ma zachęcać Polaków do korzystania z tej innowacyjnej metody płatności oraz pokazać, jak łatwe i bezpieczne na co dzień jest jej użycie. Pierwszy wertykalny serial marki ukazuje perypetie rodziny Bliskich, którzy podczas swojej podróży stają przed różnorodnymi wyzwaniami, a BLIK jest ich nieocenionym towarzyszem. Projekt powstał we współpracy z agencjami LiquidThread oraz HoH. Z kolei partnerem technologicznym serialu jest marka OPPO.

29.08.2023 | przeczytano: 563 razy

Firma Nikon z dumą ogłasza sukces w ramach konkursu EISA Awards 2023–2024, zdobywając wyróżnienia w trzech oddzielnych kategoriach.

16.08.2023 | przeczytano: 562 razy

Ekstraklasa.TV, platforma streamingowa Ekstraklasy, na start sezonu 2023/24 rusza w nowej odsłonie i z nowymi funkcjonalnościami. Rozwojem technologicznym ligowego serwisu OTT zarówno w wersji mobilnej, jak i desktopowej zajmuje się TISA AG,  polsko-szwajcarska firma z branży sport-tech. Współpraca z nowym partnerem ma zapewnić platformie Ekstraklasa.TV lepszą dystrybucję i nowe możliwości monetyzacji, a użytkownikom dalszą poprawę tzw. user experience.

20.07.2023 | przeczytano: 498 razy
Platige Image przygotowało spot reklamowy Lamborghini Revuelto

Platige Image zrealizowało postprodukcję oraz cyfrowe efekty specjalne do spotu reklamowego najnowszego modelu legendarnej włoskiej marki. Dwuminutowy trailer, za którego produkcję odpowiada Karen Film oraz agencje Beyond the Line i Le Dictateur, w reżyserii Alessandro Paccianiego został nakręcony w Hiszpanii i rozpalił świat motoryzacji zapierającymi dech w piersiach efektami cyfrowymi i nowatorskim kunsztem artystycznym. W ciągu zaledwie kilku tygodni od premiery, klip zgromadził oszałamiającą liczbę czterech milionów wyświetleń od internautów z całego świata.

19.05.2023 | przeczytano: 606 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Stora Enso na targach Interpack 2023

Stora Enso znalazła się wśród ponad 2800 wystawców targów Interpack 2023 w Düsseldorfie, zorganizowanych po 6-letniej przerwie. Wydarzenie – jak podaje organizator – zgromadziło ponad 140 tysięcy zwiedzających ze 155 krajów całego świata. Dla firmy Stora Enso, od wielu lat uczestniczącej w tej prestiżowej i ważnej dla całej branży wystawie, stałą się ona okazją do zaprezentowania różnorodnych rozwiązań dedykowanych licznym zastosowaniom opakowaniowym – w taki sposób zostało również zaprojektowane stoisko firmy. Kilka z nich – m.in. proekologiczna, papierowa tubka bazująca na kartonie Natura Shape czy odzyskiwalna i zrywalna tektura do opakowań spożywczych Trayforma BarrPeel - miało swoją oficjalną premierę właśnie podczas targów. Firma zaanonsowała też oficjalnie nową, ulepszoną wersję kartonów Tambrite, jaka pojawi się w jej ofercie w 2024 roku.

17.05.2023 | przeczytano: 980 razy
Interpack 2023: premiera papierowej tubki na stoisku Stora Enso

Jednym z premierowych rozwiązań, jakie Stora Enso zaprezentowała na swoim stoisku podczas targów Interpack w Düsseldorfie, było przełomowe – jak podkreśla – rozwiązanie w zakresie opakowań na produkty kosmetyczne i higieniczne oferowane w tubkach. Wspólnie z Blue Ocean Closures i AISA firma opracowała pierwszą na świecie tubkę wykonaną z papieru, z zamknięciem również bazującym na włóknach. Stora Enso wskazuje, że ta nowatorska koncepcja może pomóc właścicielom marek w szerszym niż dotychczas zastosowaniu materiałów odnawialnych w opakowaniach.

11.05.2023 | przeczytano: 551 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 149)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764