logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jerzy Bralczyk: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17
„Didaskalia” Patrycjusza Wyżgi mają już 100 tys. subskrybentów

„Didaskalia” to nowy format video podcastów WP, w których Patrycjusz Wyżga rozmawia z gośćmi o najważniejszych tematach politycznych, gospodarczych, społecznych i naukowych. Premiera pierwszego odcinka odbyła się 11 marca, do tej pory ukazało się ich 15. W ciągu nieco ponad trzech miesięcy program zyskał 100 tys. subskrybentów na YouTubie, dzięki czemu Didaskalia WP są jednym z najszybciej rosnących nowych kanałów na tej platformie.   

19.06.2023 | przeczytano: 394 razy

W nowej kampanii Uber przedstawia historie kierowców i… kierowczyń. Z potrzebą używania feminatywów zgadza się sam profesor Jerzy Bralczyk. Co jeszcze Uber mówi o kierowcach w nowej kampanii?

11.10.2021 | przeczytano: 233 razy

„Wyborcza" zaprasza czytelników i internautów do publikowania w magazynie „Słówka". Na autorów najciekawszych, błyskotliwych tekstów o języku czeka nawet 1000 zł, a ich językowe felietony pojawią się obok artykułów takich tuzów, jak Michał Rusinek czy Jerzy Bralczyk.

02.04.2021 | przeczytano: 476 razy
Druga odsłona kampanii „Odporni na dezinformację”

„Rzeczpospolita” tworzy „Dekalog walki z dezinformacją”. W ramach drugiej odsłony kampanii „Odporni na dezinformację” opracowano 10 reguł ułatwiających rozpoznanie fałszywych, zmanipulowanych treści. Od najbliższego czwartku w „Rzeczpospolitej” i na rp.pl będą się ukazywać wywiady rozwijające każdy z punktów dekalogu. Wśród rozmówców znaleźli się m. in.  Jakub Bierzyński, prof. Jerzy Bralczyk, Dorota Gawryluk i Edwin Bendyk.

23.07.2020 | przeczytano: 1015 razy
Komunikacja czy porozumienie? O tym dyskutowano podczas 17. edycji Okk! Design

Za nami 17. edycja OKK! design, cyklu spotkań zrzeszających architektów, projektantów, pasjonatów dobrego wzornictwa, dziennikarzy oraz najlepsze marki wnętrzarskie. Tym razem motywem przewodnim wydarzenia było hasło Komunikacja, a jako gość specjalny wystąpił wybitny językoznawca prof. Jerzy Bralczyk. Warszawskie spotkanie zainicjowane przez Olgę Kisiel-Konopkę, zgromadziło ponad 200 uczestników.

20.03.2020 | przeczytano: 640 razy
Interpretacja kobiecości w kalendarzu „Kobiety w męskich oczach”

6 lutego br. odbył się uroczysty wernisaż 9. edycji Kalendarza Artystycznego Gedeon Richter „Kobiety w męskich oczach”. Na wydarzeniu w Arkadach Kubickiego, pojawiło się grono znamienitych gości, aby wraz z organizatorami przedsięwzięcia, podziwiać 12 niezwykłych kart. Obecni byli również współtwórcy projektu, m. in. Andrzej Seweryn, Janusz Gajos, Paweł Małaszyński i Jerzy Bralczyk.

14.02.2020 | przeczytano: 1051 razy
„Kobiety w męskich oczach” – na plakatach Andrzeja PągowskiegoZobacz fotorelację

Borys Szyc, Piotr Fronczewski, Dawid Podsiadło, Janusz Gajos, Jerzy Bralczyk – to między innymi ich wypowiedzi stały się inspiracją dla Andrzeja Pągowskiego do stworzenia 12 wyjątkowych plakatów. Na bazie tej serii grafik powstała 9. edycja Kalendarza Artystycznego Gedeon Richter, zatytułowana „Kobiety w męskich oczach”.

22.12.2019 | przeczytano: 2310 razy
Startuje podcast książkowy Wydawnictwa Agora „Poczytawszy”

Wydawnictwo Agora, jako pierwsze wydawnictwo książkowe na polskim rynku, rusza z podcastem o książkach.

11.10.2019 | przeczytano: 818 razy
Eskadra odpowiada za komunikację kongresu OEES 3

Ponad 100 firm, 180 mówców i uczestnicy z 20 krajów świata – już wkrótce Kraków zamieni się w tygiel kultur i wymiany myśli! To wszystko za sprawą Open Eyes Economy Summit, czyli Międzynarodowego Kongresu Ekonomii Wartości, który odbędzie się w Krakowie 20–21 listopada. Za współorganizację projektu, kreację oraz komunikację odpowiada agencja ESKADRA.

28.09.2018 | przeczytano: 666 razy
10 edycja Havas Media Group Conference – Organic Marketing

W jaki sposób komunikować się z konsumentem XXI wieku? Jak autentycznie angażować odbiorcę w świecie, w którym wszyscy jesteśmy połączeni? Czy sztuczna inteligencja odbierze nam pracę? Między innymi na takie pytania odpowiadali eksperci podczas jubileuszowej, 10. edycji konferencji Organic Marketing, zorganizowanej wczoraj w Warszawie przez agencję mediową Havas Media Group.

05.12.2016 | przeczytano: 597 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764