logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

K2 Precise: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 48

Wśród projektów uchwał na Walne Zgromadzenie znajduje się zmiana firmy spółki na Fabrity Holding S.A. w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Zarząd rekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę łącznie 14,5 mln zł dywidendy, co oznacza 6 zł na akcję (2 zł zostało już zaliczkowo wypłacone w październiku).

01.06.2023 | przeczytano: 80 razy

Największa jednostka biznesowa Grupy K2, software house Fabrity, zwiększyła przychody o 36% rdr i wypracowała 1,5 mln zł zysku operacyjnego (+34% rdr). Trwa proces przeglądu opcji strategicznych dla spółek marketingowych, które w związku z tym są prezentowane jako aktywa przeznaczone do sprzedaży. Trwają już testy Perfectbota GPT, wykorzystującego szanse, jakie stwarza rewolucja sztucznej inteligencji i wielkich modeli językowych.

26.05.2023 | przeczytano: 152 razy

Największy biznes Grupy K2, software house Fabrity zwiększył przychody o 36% rdr, utrzymując wysoką dynamikę rozwoju. Trwa proces przeglądu opcji strategicznych dla spółek marketingowych, które w związku z tym są prezentowane jako aktywa przeznaczone do sprzedaży.

18.05.2023 | przeczytano: 119 razy
Artur Pruziński Account Directorem w K2 Precise

Artur Pruziński jest odpowiedzialny za realizację celów jakościowych oraz biznesowych zarówno obsługiwanych klientów, jak również K2 Precise. Bezpośrednio nadzoruje określone portfolio projektów oraz jest liderem jednego z zespołów Client Service agencji. Dba o jego rozwój i wspiera merytorycznie w codziennej pracy z klientami i zespołami specjalistów wewnątrz firmy.

15.03.2023 | przeczytano: 399 razy

Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za kompleksową obsługę digitalową marki Woodlove.to firmy Pfleiderer Polska.

02.03.2023 | przeczytano: 282 razy
Pracuj.pl: nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracowników biurowych, którzy postanawiają zmienić swoją ścieżkę kariery. Kampania realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący m.in. telewizję, digital, serwisy VOD i kanały social media.

27.01.2023 | przeczytano: 623 razy

Agencja K2 Precise (Grupa K2) odpowiada za wdrożenie usług marketing automation dla polskiej marki rowerów cargo Urvis Bike.

10.01.2023 | przeczytano: 159 razy
Łukasz Plona chief technology officerem w Cube Group

Łukasz Plona objął stanowisko chief technology officera w Cube Group. Będzie odpowiedzialny za rozwój realizowanych w agencji projektów technologiczno-analitycznych oraz wprowadzanie innowacji.

08.12.2022 | przeczytano: 513 razy

Technologiczno-marketingowa Grupa K2 przekroczyła poziom 80 mln zł przychodów za okres trzech kwartałów, co było efektem wysokiej dynamiki rozwoju segmentu software. Z kolei rezultatem zamknięcia transakcji sprzedaży spółki Oktawave była rekordowa dywidenda oraz zyski na poziomie brutto i netto, a zamknięta runda finansowania zewnętrznego spółki PerfectBot przyspieszy rozwój tego obszaru biznesowego bez zwiększenia zaangażowania kapitałowego Grupy K2.  

25.11.2022 | przeczytano: 239 razy
Katarzyna Chmielewska-Walas Content Team Leaderem w K2 Precise

Katarzyna Chmielewska-Walas dołączyła do K2 Precise (Grupa K2) na stanowisko Content Team Leadera. Będzie odpowiedzialna za rozbudowę i rozwój zespołu oraz tworzenie jakościowych i dedykowanych treści dla klientów.

27.10.2022 | przeczytano: 232 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 48)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764