logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kodak: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 436
Nowości Kodak: druku cyfrowy, CTP, systemy workflow

15 czerwca br. firma Kodak poinformowała – podczas specjalnej, odbywającej się zdalnie konferencji prasowej dla mediów z całego świata – o licznych premierach produktowych, jakie właśnie pojawiły się w jej ofercie. Znalazły się wśród nich m.in. nowa inkjetowa maszyna zwojowa Prosper Ultra 520 (bazująca na technologii UltraStream), kolejna wersja bezprocesowej płyty offsetowej – Sonora Xtra oraz oprogramowanie workflow Prinergy on Demand, dostępne jako usługa w „chmurze” i oferowane w modelu subskrypcyjnym. Spotkanie, które poprowadzili przedstawiciele kadry kierowniczej Eastman Kodak, na czele z prezesem firmy – Jimem Constinenza, zakończyła sesja pytań i odpowiedzi, przesłanych przez dziennikarzy.

17.06.2020 | przeczytano: 476 razy
Biznesowe znaczenie namingu

Nazwę zdefiniować można jako wymawialną część marki. Obejmuje ona litery, słowa, cyfry oraz ich kombinacje. Pozwala ona zindywidualizować poszczególne produkty wśród wielu istniejących już w danym segmencie rynku. Nazwy własne firm oraz nazwy produktów należą do tzw. znaków deiktycznych, które są pozbawione pierwotnego, znanego szerzej znaczenia. Ich rola polega na identyfikowaniu oraz wyróżnianiu osób, przedmiotów czy obiektów w rzeczywistości pozajęzykowej. Jednak odnosząc się do marketingu warto wspomnieć o funkcji semantycznej tychże nazw własnych. Określenia firm czy produktów zachowują bowiem zdolność przywoływania konkretnych sensów oraz znaczeń odczytywanych przez odbiorców w zależności od doświadczenia oraz wiedzy, którą dysponują. Wybór nazwy dla produktu, usługi czy firmy ograniczony jest nie tylko poprzez normy prawne, zasady współżycia społecznego czy ochronę patentową. Istnieją też dobre praktyki, którymi należy się kierować podczas projektowania nazwy: nie powinna ona budzić negatywnych, nieprzyzwoitych, rasistowskich czy niemiłych skojarzeń.

24.04.2020 | przeczytano: 1062 razy
Łukasz Wąchała nowym koordynatorem sprzedaży w Konica Minolta

Z początkiem lutego br. Łukasz Wąchała, od wielu lat związany z branżą poligraficzną, objął stanowisko koordynatora sprzedaży rozwiązań przemysłowych Supra NOC w Konica Minolta. Jego pojawienie się w regionalnym oddziale tego producenta to efekt odnotowywanego przez firmę od dłuższego czasu, intensywnego wzrostu w zakresie sprzedaży urządzeń przemysłowych.

16.03.2020 | przeczytano: 427 razy
Krótka historia fotografii wg Olympusa

Dzisiaj trudno wyobrazić sobie świat bez fotografii. Technologia rozwinęła się na tyle, że pamiątkowe zdjęcia możemy zrobić nawet za pomocą telefonu. Mamy też szeroki wachlarz możliwości, jeśli chodzi o kategorie sprzętowe - możemy wybierać wśród kompaktów, lustrzanek czy bezlusterkowców. Zanim jednak do tego doszliśmy, fotografia przeszła bardzo długą drogę - do momentu, w którym w pełni ukształtowały się standardy dzisiejszych aparatów fotograficznych.

31.01.2020 | przeczytano: 1146 razy
System CTP Kodak Trendsetter Q 800 F Speed i bezprocesowe płyty Kodak Sonora X od Avargraf w drukarni Poligrafia

Po wybudowaniu nowej hali produkcyjnej naturalnym wyborem podwarszawskiej drukarni Poligrafia Kłyszewski Justyn i Połosak Andrzej  Sp.j. – jak twierdzi Andrzej Połosak, jeden z jej współwłaścicieli - była instalacja systemu CTP firmy Kodak, z rozwiązań której od lat korzystała już w swoim pierwszym zakładzie. Tym razem wybór padł na model Trendsetter Q 800 F Speed z automatycznym podawaniem płyt oraz system workflow Kodak Prinergy wraz z oprogramowaniem do impozycji Preps. Firma korzysta także w nowym zakładzie z bezprocesowych płyt Sonora X, co nadało inwestycji dodatkowo pozytywny wymiar środowiskowy.  Dostawcą wyżej wymienionych rozwiązań była firma Avargraf.

29.11.2019 | przeczytano: 425 razy
20 lat Kodak Prinergy i premiera Prinergy VME + Managed Services

W dniach 29-31 października br. w Berlinie odbyła się 13. konferencja Graphic Users Association (GUA) – organizacji zrzeszającej użytkowników rozwiązań firmy Kodak. Spotkanie było okazją do świętowania 20-lecia obecności na rynku systemu workflow Prinergy. W tym roku pojawiła się jego nowa wersja – Prinergy VME + Managed Services, bazująca na technologii „chmury” i zwalniająca użytkownika od wielu zadań (realizowanych przez Kodak jako firmę hostingową), a zarazem wprowadzająca szereg zabezpieczeń dla przetwarzanych i przechowywanych plików. Jej też poświęcono najwięcej miejsca w prezentacjach przedstawicieli firmy Kodak, jak również podczas rozmowy z zarządem pierwszego w Europie użytkownika tego rozwiązania – holenderskiej drukarni Wilco. Zaanonsowano również plany amerykańskiego producenta związane z przyszłorocznymi targami drupa 2020, na których pokazana zostanie kolejna wersja Prinergy – MTE, mająca w jeszcze większym stopniu usprawnić korzystanie z oprogramowania workflow, dostępnego w oparciu o usługę SaaS i system subskrypcji.

12.11.2019 | przeczytano: 741 razy
Prezentacja Miraclon na konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”

Wrześniowe targi Labelexpo Europe były dla firmy Miraclon pierwszą, międzynarodową imprezą branżową, na której wystąpiła ona pod własną marką. Miesiąc później, podczas zorganizowanej przez wydawnictwo Polski Drukarz 14. konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”, Jacek Galiński – odpowiedzialny za biznes Miraclon w Polsce, miał okazję do jej zaprezentowania wobec ok. 270 specjalistów z polskiego rynku etykietowego. Podczas swojego wystąpienia, zatytułowanego „Wybory...wybory...”, przedstawił historię narodzin tej firmy (będącej kontynuatorem biznesu fleksograficznego Kodaka) oraz jej obecne portfolio, ze szczególnym uwzględnieniem nowych rozwiązań zaprezentowanych na targach w Brukseli.

31.10.2019 | przeczytano: 475 razy
Debiut firmy Miraclon na targach Labelexpo Europe

Wrześniowe targi Labelexpo Europe 2019 były pierwszym wydarzeniem branżowym o międzynarodowym zasięgu, na którym firma Miraclon wzięła udział pod własną marką. Na stoisku, nawiązującym do tożsamości działu fleksograficznego Kodak (przejętego przez nią z początkiem tego roku), zaprezentowane zostały jej rozwiązania dedykowane produkcji opakowań i etykiet. Po raz pierwszy w Europie pokazany został system Kodak Flexcel NX Ultra Solution. Bazując na opatentowanej technologii Kodak Ultra Clean, umożliwia ona – jak podkreśla producent – wytworzenie gotowej formy drukowej w ciągu niespełna godziny. Rozwiązanie, oparte na wodnej technologii, wolnej od rozpuszczalników i wolnych związków organicznych, spotkało się z dużym zainteresowaniem zwiedzających z całego świata, także z Polski. Z myślą o tych ostatnich na stoisku firmowym przez cały okres targów był obecny Jacek Galiński, odpowiedzialny za rozwój biznesu Miraclon w Polsce.

21.10.2019 | przeczytano: 356 razy

Firma Kodak wprowadziła  do swojej oferty Sonora Plate Savings Estimator – kalkulator oszczędności dla użytkownika płyt Sonora. Jest to narzędzie, które ma pomóc drukarniom w podjęciu decyzji o wdrożeniu płyt bezprocesowych. Kalkulator jest dostępny online, na stronie internetowej prodcenta i umożliwia obliczenie potencjalnych oszczędności wynikających z konwersji z płyt wywoływanych w sposób konwencjonalny na produkowane przez Kodak bezprocesowe płyty z rodziny Sonora.

03.10.2019 | przeczytano: 354 razy
Drukarnia Comex i Nilpeter

Firma PPU Comex sp. z o.o. działa na rynku od 1987 roku i od początku jest innowacyjną firmą nastawioną na produkcję najwyższej jakości produktów poligraficznych. O historii firmy, obecnych możliwościach rozmawiamy z Prezesem Zarządu PPU Comex sp. z o.o. – Panem Pawłem Korczakiem.

20.09.2019 | przeczytano: 667 razy
1 2 3
Strona 1/44 (artykułów: 436)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764