logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lancerto: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Polski Strix przyjmuje do grupy niemiecki Webweit

Polska agencja e-commerce Strix poinformowała dzisiaj o przyjęciu do grupy niemieckiej agencji Webweit. Strix będzie miał teraz oddziały w Polsce, Holandii (Utrecht) i Niemczech (Frankfurt n. Menem). Liczba pracowników grupy wzrośnie tym samym o 25 proc. i sięgnie w tym roku poziomu 200 specjalistów branży e-commerce.

03.04.2023 | przeczytano: 874 razy

Harbingers już prawie 3 lata współpracuje z Lancerto. Współpraca od początku opierała się na realizacji wzrostu sesji z ruchu organicznego w serwisie i przychodu generowanego przez ten ruch.

29.03.2023 | przeczytano: 415 razy

Sklepy internetowe mają problem. Muszą konkurować między sobą, ale też z potężnymi marketplace’ami jak Allegro czy Amazon. Jak wyjść z tej potyczki z podniesioną głową i pełną kieszenią? Co sami klienci zyskują, kupując w mniejszych sklepach kosztem molochów?

24.03.2022 | przeczytano: 583 razy

Rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozrasta. Jednak jest to też jedna z najszybciej się zmieniających branż w handlu. Chcąc osiągnąć sukces, marki muszą w szybki sposób dostosowywać się do potrzeb konsumentów. Jakie kompetencje będą potrzebne w branży e-commerce w 2022 roku? Które kanały marketingowe warto wykorzystać?

22.03.2022 | przeczytano: 530 razy

Internet zmienia się niemal codziennie. Tak samo jak i działanie firm, których podstawą jest globalna sieć. Handel w internecie od kilkunastu miesięcy przeżywa boom. Jednak tuż za rogiem czyhają zagrożenia. Brak specjalistów, drożejące surowce, kłopoty logistyczne. Bardzo prawdopodobne, że wprost odbije się to na konsumentach, którzy będą musieli płacić więcej, a co za tym idzie, będą jeszcze dokładniej sprawdzać najtańsze opcje. Dla wielu sklepów e-commerce to czas wytężonej walki o klientów i być albo nie być ich interesów.

18.03.2022 | przeczytano: 786 razy

Fintech Mokka we współpracy z salonami biżuterii YES i Verona ruszył z promocją zakupów ratalnych. Oferta obejmuje płatności realizowane w 3 ratach 0% i jest dostępna w salonach stacjonarnych YES oraz Verona. Promocji towarzyszy kampania z wykorzystaniem materiałów POS.

07.02.2022 | przeczytano: 499 razy
Jak marki pomagają w walce z koronawirusem?

Każdego dnia docierają do nas informacje o nowych zakażonych. Jednak tak szybko jak choroba, rozprzestrzenia się też pomoc oferowana przez duże marki i małe firmy. Jedne angażują się przekazując pieniądze, inne środki medyczne, szyjąc maseczki czy dostarczając jedzenie dla lekarzy. Czy takie działania mają wpływ na wizerunek marki? Przeanalizowaliśmy wybrane akcje wraz z ekspertami Bluerank.

24.03.2020 | przeczytano: 856 razy
Influencer Marketing 2019

Jak wygląda polski rynek influencerów? Kogo marketerzy poszukują do współpracy? Czy influencer marketing jest dla każdego? Gdzie szukamy influencerów i jak znaleźć tego wymarzonego? O tym m.in. mogli przekonać się uczestnicy piątej edycji Internet ASAP open, która miała miejsce 29 października w klubie The Stage w Krakowie, odbyła się premiera ważnego raportu: Influencer Marketing 2019.

04.11.2019 | przeczytano: 1154 razy

PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.

19.08.2019 | przeczytano: 745 razy
Lancerto nowym klientem Salestube

Do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One, dołącza marka mody męskiej, Lancerto. SalesTube, który przejął obsługę marki od iProspect, będzie odpowiadał za jej e-commerce na polskim rynku.

11.03.2019 | przeczytano: 710 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764