logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

My Way: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Agencja Webtalk odpowiedzialna za nową kampanię Triumph - Comfort My Way

“Comfort My Way” to hasło nowej kampanii marki Triumph, która jest celebracją prawa do definiowania komfortu na swoich własnych zasadach i pielęgnowania go we wszystkich aspektach życia. Kampania została zaplanowana na 30 rynków, a soundtrackiem został cover utworu Backstreet Boys. Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja WebTalk.

14.04.2022 | przeczytano: 694 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
AMS realizuje społeczną odpowiedzialność reklamy na Eko wiatach

AMS realizuje społeczną odpowiedzialność reklamy na EKO wiatach, które wyeliminują w 3,5 roku pół tony CO2 w powietrzu warszawiaków. Największy projekt EKO przystanków w Polsce powstał dzięki współpracy z marką Giorgio Armani.

07.09.2021 | przeczytano: 517 razy
Startuje budowa największego w Polsce systemu eko wiat AMS

L’Oréal i AMS rozpoczynają realizację największego w Polsce programu nature based solution na wiatach przystankowych. Dzięki temu w przestrzeni publicznej Warszawy zadebiutuje ekologiczny flakon perfum My Way Intense.

18.08.2021 | przeczytano: 623 razy
Kampania promocyjna kolekcji Paradyż My Way by Gosia Baczyńska

Pod koniec czerwca wystartowała kampania promocyjna nowych kolekcji marki Paradyż My Way by Gosia Baczyńska. Ten unikalny, autorski i autentyczny projekt łączy w sobie dwa światy – wzornictwa przemysłowego i wielkiej mody.

24.06.2021 | przeczytano: 1473 razy

Spółki z grupy dentsu otrzymały aż 17 nominacji do nagród Effie. Wyniki konkursu już 16 listopada.

02.10.2020 | przeczytano: 673 razy
Komentarz PSPR do raportu ICCO - perspektywa agencji PR

Czy sytuacja agencji PR w Polsce jest dobra? Czy rola agencji się zmienia? Czy doradcy nadążają za nowinkami w digitalu? Co z etyką? Na te i inne pytania odpowiedzieli szefowie agnecji PR-owych zrzeszeni w PSPR przy okazji komentowania wyników najnowszego badania ICCO "World PR Report". Swoimi opiniami dzielą się: Marta Cała-Sturzbecher (MOMA), Joanna Kowalska-Cherek (N42 Concept Agency), Agnieszka Pająk (My Way Media), Michał Sobiło (Icon Strategies) i Karolina Waligóra, Managing Partner, Compass PR.

29.11.2019 | przeczytano: 667 razy
„My Way” już od 30 października w TVN

Już od 30 października środowe wieczory należeć będą do Edyty Górniak. Diva polskiej muzyki po raz pierwszy w swoim życiu siada za kierownicą i wyjeżdża na polskie drogi. Kulisy tej emocjonującej przygody widzowie TVN będą mogli oglądać w programie „My Way”.

22.10.2019 | przeczytano: 398 razy

Pierwszy tydzień jesiennej ramówki zakończył się sukcesem TVN. Antena główna była niekwestionowanym liderem w grupie komercyjnej, zostawiając konkurencję w tyle.  

13.09.2019 | przeczytano: 320 razy
Mistrz fotografii czarno-białej we Wrocławiu

Szymon Brodziak, uznany w ostatnich tygodniach za najlepszego twórcę fotografii czarno-białej na świecie przyjedzie do Wrocławia na spotkanie autorskie. Ten tytuł został mu przyznany w prestiżowym Konkursie Fotograficznym One Eyeland. Na spotkaniu opowie o swojej twórczości i zaprezentuje m.in. nagrodzone prace konkursowe.

10.06.2019 | przeczytano: 875 razy
Kampania My Way: Red8 Advertising dla Ceramiki Paradyż

Agencja Red8 Advertising kontynuując długofalową współpracę z Ceramiką Paradyż zrealizuje kampanię marki My Way Paradyż Group. Komunikacja tym razem dotyczyć będzie 3 głównych kolekcji tej marki w 2012 r.

13.03.2012 | przeczytano: 1725 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764