logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NAV agency: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 23
Podróż w stylu Lavazza Qualita Rossa w loterii NAV agency

Marka Lavazza wystartowała z loterią, w której głównymi nagrodami są trzy tematyczne wycieczki do Włoch. Szyte na miarę plany podróży stworzone zostały we współpracy Magdaleną Ciach-Baklarz z bloga Italia Poza Szlakiem.

18.07.2022 | przeczytano: 272 razy
Kolejna odsłona kolorowego konkursu „Graj w kolory” Somersby

Marka Somersby przygotowała drugą edycję konkursu „Graj w kolory”. Tym razem będzie można „odpicować swoją lożę chilloutu”, czyli wygrać pieniądze na stworzenie własnej, zielonej strefy odpoczynku. Łączna pula nagród to aż pół miliona złotych, a promocję będą wspierać m.in.  eko-murale, współpraca ze influencerami, kampania w TV  i Internecie.

07.06.2022 | przeczytano: 487 razy
„Wygraj dom w górach” w loterii Żywiec Zdrój przygotowanej przez Nav agency

Marka Żywiec Zdrój rusza z kolejną edycją ogólnopolskiej loterii, w której nagrodą główną jest dom wybudowany na działce położonej w górskich rejonach Żywiecczyzny.

02.06.2022 | przeczytano: 938 razy
Lavazza na francuskich kortach w loterii od Nav agency

Lavazza, znana na całym świecie włoska marka kawy, wystartowała z ogólnopolską loterią, która koncentruje swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Roland-Garros. Główną nagrodą jest wycieczka do Paryża.

23.05.2022 | przeczytano: 237 razy
Nav Agency dla marki Fantasia

Marka Fantasia wprowadza nową komunikację na swoich kanałach social media. Promować będzie kobiety, które realizują i wyrażają siebie poprzez swoje pasje. Za koncepcję komunikacji i jej realizację odpowiada NAV agency.

16.05.2022 | przeczytano: 190 razy

Agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego sp. z o.o. (Siemens, Bosch). Odpowiadać będzie za kompleksową obsługę wszystkich aktywacji loteryjnych, które będą organizowane przez największego producenta sprzętu AGD w Europie.

10.05.2022 | przeczytano: 253 razy
Marka Gosia i Radek Majdan robią porządek ze stereotypami

Najnowsza kampania marki Gosia (Politan), porusza ważny społecznie problem braku podziału obowiązków domowych w polskich domach. Jej ambasadorem został Radosław Majdan. Za kampanię odpowiada NAV agency.

05.04.2022 | przeczytano: 439 razy
Lavazza ruszyła z szeregiem jesiennych aktywacji konsumenckich

Marka w trzecim kwartale tego roku ruszyła z szeregiem aktywacji konsumenckich obejmujących dwie loterie i dwa konkursy kreatywne. Za organizację i kompleksową obsługę wszystkich aktywacji odpowiedzialna jest agencja NAV agency.

14.10.2021 | przeczytano: 469 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Winiary „Gotuj się na zmiany” – ruszyła 11. edycja programu edukacyjnego

Wystartowała 11. edycja programu edukacyjnego Winiary „Gotuj się na zmiany”. Za jego realizację ponownie odpowiadają NAV agency, Mint Media oraz Clue PR.

29.09.2021 | przeczytano: 658 razy
„Mamo, tato wolę wodę!” − 12. edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój

Zdrojek z gronem przyjaciół zaprasza do 12. edycji programu edukacyjnego „Mamo, tato, wolę wodę!” realizowanej przez Żywiec Zdrój. Za kompleksowe przygotowanie i wdrożenie programu ponownie odpowiada NAV agency.

27.09.2021 | przeczytano: 522 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 23)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764