logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

NAV agency: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras

Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium.

23.04.2024 | przeczytano: 175 razy

Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.

15.04.2024 | przeczytano: 193 razy
Kampania Butcher’s Pet Care realizowana przez Nav agency

NAV agency we współpracy z firmą Butcher’s Pet Care w realizacji kampanii wykorzystującej zróżnicowane, szeroko zasięgowe kanały, m.in. ATL (TVC) i digital.

21.02.2024 | przeczytano: 505 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nav Agency poprowadzi platformę „Bezpieczniki Taurona”

Przez kolejne 3 lata NAV agency będzie odpowiedzialna, wspólnie z zespołem TAURON Dystrybucji, za kompleksowy rozwój metodyczny platformy edukacyjnej, której najważniejszym celem jest przekazywanie zasad bezpiecznego korzystania z urządzeń elektrycznych.

12.02.2024 | przeczytano: 351 razy
Grzeszki na wagę złota w loterii marki Grześki

Marka Grześki zachęca w aktywacji do celebrowania swoich „grzeszków”: pasji, zajawek, „bzików”, czyli wszystkich rzeczy i cech, które sprawiają, że każdy z nas jest wyjątkowy i może patrzeć na świat z większym dystansem. W loterii można zdobyć prawdziwe złoto. Udział w loterii możliwy jest do 27.03.2024 r. i towarzyszyć jej będzie szeroka kampania wspierająca.

01.02.2024 | przeczytano: 502 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Trzecia edycja loterii Espresso organizowana przez Nav agency

Marka Lavazza w czwartym kwartale 2023 r. ponownie stawia na promocję linii Lavazza Espresso Barista. W październiku rusza ogólnopolska loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store i digital.

02.10.2023 | przeczytano: 434 razy
Rusza nowa loteria Nav agency i Kamis „Wygraj kuchnię marzeń!”

Marka Kamis połączyła siły z NAV agency. Efektem współpracy jest loteria w naprawdę dobrym smaku, która pobudza apetyt konsumentów na nagrody.

18.09.2023 | przeczytano: 459 razy
Kolejna edycja programu Żywiec Zdrój „Mamo, tato, wolę wodę!”

Tegoroczna edycja akcji marki Żywiec Zdrój jest już 14. odsłoną przygód Zdrojka i jego przyjaciół. W tym roku kompleksowe przygotowanie i organizacja programu znów leżą po stronie NAV agency.

08.09.2023 | przeczytano: 550 razy
Lavazza na włoskich kortach w loterii od Nav agency

Lavazza, włoska marka kawy, wystartowała z ogólnopolską loterią, która koncentruje swoją komunikację wokół turnieju tenisowego Nitto ATP Finals. Główną nagrodą są podwójne bilety na finały rozgrywek w Turynie.

01.08.2023 | przeczytano: 800 razy
Nav agency z nową loterią dla marki Familijne

Marka Familijne (Colian) z ogólnopolską rodzinną loterią „Mus je odkrywać, żeby wygrywać". NAV Agency autorem idei komunikacyjnej oraz egzekucji szerokiej kampanii 360 stopni, pełnej lokalnych i kontekstowych kreacji.

10.07.2023 | przeczytano: 632 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764