logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nest Bank: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
Marta Zalewska otwiera agencję PR i marketingu z wirtualnymi pracownikami

Marta Zalewska, była dyrektor media relations w Nest Banku, otwiera agencję AI specjalizującą się w PR i marketingu. AI Teammate tworzy wirtualnych pracowników, wyszkolonych przez najlepszych ekspertów rynkowych i wspieranych najnowszymi narzędziami i automatyzacjami AI. Usługi agencji są dopasowane do małych i średnich firm. Partnerem technologicznym i współzałożycielem jest Aws Naser. AI Teammate realizuje już projekty na Bliskim Wschodzie, z powodzeniem implementując automatyzacje i rozwiązania AI dla firm.

04.10.2023 | przeczytano: 550 razy
Faktoria z Grupy Nest Bank w nowych barwach

Faktoria, należąca do Grupy Nest Bank, odświeża swoją identyfikację wizualną. Zmienił się zarówno logotyp, jak i strona internetowa oraz pozostałe elementy marki – Jesteśmy na rynku już 5 lat, dlatego nadszedł czas na zmianę wizerunku. Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla osobowość i etap rozwoju, na którym obecnie się znajdujemy – mówi Jerzy Dąbrowski, Wiceprezes Zarządu Faktorii.

17.08.2023 | przeczytano: 687 razy
Marta Zalewska dyrektorem ds. relacji z mediami Nest Banku

Marta Zalewska nawiązała współpracę z Nest Bankiem gdzie zajmuje się doradztwem w obszarze media relations, promocją wizerunku Zarządu Nest Banku, zwłaszcza w obszarze związanym z nowymi technologiami, jak również budowania strategii PR.

19.05.2023 | przeczytano: 631 razy
Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku

- Kiedy dopadły Cię koszty konta firmowego, wiesz co robić - masz Nest Bank - tak w nowej reklamie Nest! zachęca do założenia BIZnest Konta. Spot jest pierwszą odsłoną nowej kampanii reklamowej Nest Banku, której bohaterami są superprzedsiębiorcy.  

13.03.2023 | przeczytano: 511 razy
Ewa Skrzypek awansuje na Head of SEM w Salestube

Ewa Skrzypek staje na czele działu SEM w agencji MarTech & e-commerce SalesTube. Będzie odpowiedzialna za koordynację pracy w blisko 50-osobowym zespole, automatyzację procesów, rozwój kompetencji technologicznych i rozbudowę oferty spółki w obszarze SEM.

23.06.2022 | przeczytano: 569 razy
Nest Bank rewolucjonizuje identyfikację wizualną

Nest Bank już wkrótce zrewolucjonizuje swoją identyfikację wizualną. Bank pokazał nowy logotyp i projekt strony internetowej, zapowiada także duże zmiany w bankowości online. Pierwsze zmiany planowane są na koniec pierwszego kwartału 2022 r.

17.12.2021 | przeczytano: 688 razy
Wartość rynku reklamowego w I poł. 2020 r. spadła o 15,3 proc.

Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym półroczu 2020 r. wyniosła 4 mld zł, co oznacza spadek o 15,3%. Redukcja wydatków reklamowych o 27,9% w drugim kwartale to najgorszy wynik w historii.  

03.09.2020 | przeczytano: 5933 razy

W ubiegłym tygodniu odbył się cykl wydarzeń online: dwie debaty i trzy spotkania tematyczne o biznesie i marketingu na czas powrotu do nowej normalności. W ciągu pięciu dni eksperci z dziedzin takich jak ekonomia, media, reklama czy technologia, podzielili się swoją wiedzą, spostrzeżeniami i przykładami dotyczącymi potrzeb biznesu i jego odbiorców – konsumentów oraz skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu COVID-19 na marki.

09.06.2020 | przeczytano: 886 razy

1 czerwca odbyła się debata „Marketing w #new normal” – pierwsza część z cyklu Brand Survival Kit, organizowanego przez Dentsu Aegis Network Polska i Shortlist Consulting pod patronatem redakcji: Brief i Business Insider.

08.06.2020 | przeczytano: 561 razy

Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące potrzeb biznesu, konsumentów i skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu pandemii na marki. Grupa Dentsu i Shortlist Consulting organizują cykl pięciu dwugodzinnych spotkań online - 2 debaty, 3 webinaria tematyczne). Spotkania odbędą się między 1 a 5 czerwca br.

29.05.2020 | przeczytano: 965 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764