logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paramount: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 49
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam

SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad 20 europejskich rynkach.

22.04.2024 | przeczytano: 262 razy
Wiosenne okna otwarte w Netia TV

Abonenci usług telewizyjnych Netii, w zależności od posiadanego pakietu, otrzymali bez dodatkowych opłat dostęp do nawet 16 kanałów TV o zróżnicowanej tematyce. Promocyjne okno otwarte potrwa do 5 maja br. Bez dodatkowych opłat w Netia GO dostępny jest natomiast 1. odcinek głośnego serialu Shogun.

30.03.2024 | przeczytano: 430 razy
„Dating Naked – Nagi raj” – reality show w MTV Polska

MTV Polska zaprasza widzów w podróż do rozgrzanej do czerwoności rajskiej Tajlandii! Już w tym tygodniu na kanale stacji zadebiutuje „Dating Naked – Nagi raj”. To 11-odcinkowe randkowe reality show, w którym dwoje uczestników odkrywa dosłownie wszystkie karty, aby odnaleźć miłość. Premierowe dwa odcinki już w najbliższy czwartek 30 listopada o 23:00 w MTV Polska. Jesteście gotowi na nagą prawdę?

01.12.2023 | przeczytano: 644 razy
Dom produkcyjny 9production powiększa się

Dom produkcyjny 9Production realizuje swoją długofalową strategię rozwoju. Po kilku miesiącach od wydzielenia niezależnej struktury w ramach Stor9_ Group, 9Production sukcesywnie powiększa team oraz dedykowany zespół Twórców, a także poszerza portfolio zrealizowanych projektów. Do zespołu, na czele którego stoi Agnieszka Zielińska, dołączyły nowe osoby – Katarzyna Dziadosz, Laura Einbacher, Kamila Maćkowska, Jarek Kuśmierski oraz projektowo Kasia Milewska i Krzysztof Żabski.

25.08.2023 | przeczytano: 1006 razy
Iga Łukawska dołącza do agencji Stor9_

Agencja inwestuje w dalszy rozwój komórki influencer marketingu i zatrudnia doświadczoną Senior Content Strategy Managerkę. Rolą Igi Łukawskiej będzie wsparcie działu Influencer Marketingu i New Business oraz przygotowanie ofert z zakresu współprac z twórcami. Dołączenie Igi do struktury Stor9_ wiąże się ze zwiększeniem skali działania agencji, tj. pozyskania nowych klientów oraz rozwój dotychczasowych projektów.

12.07.2023 | przeczytano: 878 razy (komentarzy: 29)
SkyShowtime zadowolone z liczby subskrybentów w Polsce

Serwis streamingowy SkyShowtime zadebiutował w Polsce w lutym i – jak informuje CEO Monty Sarhan – już może się pochwalić szybko rosnącą liczbą subskrybentów, a w planach ma intensywne plany podboju tutejszego rynku. Mają się do tego przyczynić nie tylko premiery i najlepsze hollywoodzkie tytuły, ale i lokalne produkcje, takie jak polski serial „Warszawianka”, który zadebiutował w serwisie 19 czerwca. Produkcja jest jedną z pierwszych, które pojawią się na platformie jako SkyShowtime Originals. – Premiera „Warszawianki” to dopiero początek, mamy plany na kolejne wartościowe produkcje oryginalne – zapowiada Monty Sarhan.

23.06.2023 | przeczytano: 411 razy

Polsat Box przygotował wiosenną niespodziankę dla swoich abonentów – nawet 25 kanałów telewizyjnych bez dodatkowych opłat do 7 maja br. W otwartym oknie znalazły się stacje z serialami i filmami, programami rozrywkowymi oraz treściami dla dzieci.

07.04.2023 | przeczytano: 532 razy

SkyShowtime, platforma streamingowa, świętuje swój dzisiejszy start w Polsce, a także: Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech, oferując wszystkim nowym użytkownikom subskrypcję za pół ceny na zawsze.

16.02.2023 | przeczytano: 610 razy
Warner Bros. Discovery z nową platformą Vod.pl. Partnerem RASP

14 lutego portfolio streamingowe Warner Bros. Discovery powiększy się o kolejną usługę będącą uzupełnieniem dotychczasowej oferty i odpowiedzią na potrzeby widzów oraz partnerów reklamowych. Tego dnia grupa zainauguruje nową platformę streamingową – VOD.pl. W serwisie użytkownicy znajdą programy z biblioteki Warner Bros. Discovery oraz od innych lokalnych i międzynarodowych dostawców. W chwili startu platforma zaoferuje ponad 8000 godzin rozrywki. Wszystkie tytuły będą dostępne bez opłat. Strategicznym partnerem projektu jest Ringier Axel Springer Polska. Obie firmy będą blisko współpracować na płaszczyźnie promocyjnej oraz budowania zasięgu dla nowego serwisu z oferty Warner Bros. Discovery.

14.02.2023 | przeczytano: 1032 razy
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają kampanię „Working with Cancer”

„Working with Cancer”, to międzybranżowa koalicja firm, utworzona przez Fundację Publicis w celu eliminacji stygmatyzowania pracowników chorych na raka. W ramach inicjatywy, rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.  

01.02.2023 | przeczytano: 609 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 49)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764