logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Soplica: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Michał Stalmaski przechodzi z OS3 do Cape Morris

Michał Stalmaski dołączył do działu kreacji agencji Cape Morris, obejmując stanowisko Senior Copywritera.

25.01.2024 | przeczytano: 520 razy
Marka Soplica wystartowała z aktywacją konsumencką autorstwa agencji Os3

Marka Soplica ruszyła z letnią aktywacją konsumencką. Działania przygotowane przez agencję oS3 mają na celu komunikację konkursu z wyjątkowymi nagrodami oraz plebiscytu na smak lata Soplicy.

03.07.2023 | przeczytano: 770 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Marka rusza z nową platformą kreatywną - jej osią jest tytułowe hasło, mające w sobie pierwiastek magicznego zaklęcia. Podkreśla ono tym samym natychmiastowy efekt Soplicy - gdy pojawia się Soplica, spotkanie, wraz z towarzyszącymi mu emocjami, staje się faktem.

22.09.2022 | przeczytano: 532 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.

02.11.2020 | przeczytano: 658 razy

Agencja Peppermint powered by Quad nawiązała współpracę z CEDC, jednym z największych producentów wódki oraz dystrybutorów alkoholu.

28.05.2019 | przeczytano: 529 razy
Olmeka przygotowała dla Soplicy koncept „Sielskie Wesele”

Pełen bar z obsługą barmańską, a dodatkowo 150 butelek Soplicy Szlachetnej mogą zagościć na przyjęciach weselnych zwycięzców nowego konkursu konsumenckiego Soplicy. Konkurs „Wesele z Soplicą” potrwa do 18 maja, a jego trzej zwycięzcy będą mogli skorzystać z obsługi Soplicy na swoich weselach organizowanych od 1 czerwca do końca roku 2019.

06.05.2019 | przeczytano: 1177 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Goldensubmarine z obsługą marki Żubrówka Bison Grass

Rozpoczęcie współpracy ma związek z wprowadzeniem na rynek nowych wariantów smakowych marki – Żubrówki Bison Grass Rajskie Jabłko, Dzika Czereśnia oraz Leśna Poziomka. GoldenSubmarine odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację kampanii; działania obejmują przygotowanie koncepcji kreatywnych i strategii zarówno przy planowanych kampaniach, jak i stałą komunikację w kanałach digital (WWW i w social mediach), a także w punktach sprzedaży.

16.03.2019 | przeczytano: 2501 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Do działu kreacji agencji Adwertajzing na stanowisko art directora dołączył właśnie Samuel Redlin.

21.01.2010 | przeczytano: 1091 razy
Made in Poland czyli branding narodowy

Budowanie marki to proces skomplikowany i kompleksowy. Wymaga szerszego spojrzenia, czasu, cierpliwości i dużych nakładów finansowych. To właśnie marki są najbardziej rozpoznawalną cechą produktów. Kraj to ważny element tożsamości rynkowej. Każda firma na świecie jest postrzegana właśnie w kontekście kraju, z którego pochodzi. Kraje, które chcą się liczyć i konkurować na skalę międzynarodową, muszą mieć silne marki.

27.07.2009 | przeczytano: 7432 razy

Drugiego kwietnia w sprzedaży pojawiła się wódka Żubrówka w odświeżonej szacie graficznej przygotowanej przez Studio DN.

12.04.2007 | przeczytano: 1273 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764