logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Olmeka przygotowała dla Soplicy koncept „Sielskie Wesele”

  PR 06.05.2019, przeczytano 1177 razy
ilustracjastrzałka

Pełen bar z obsługą barmańską, a dodatkowo 150 butelek Soplicy Szlachetnej mogą zagościć na przyjęciach weselnych zwycięzców nowego konkursu konsumenckiego Soplicy. Konkurs „Wesele z Soplicą” potrwa do 18 maja, a jego trzej zwycięzcy będą mogli skorzystać z obsługi Soplicy na swoich weselach organizowanych od 1 czerwca do końca roku 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-olmeka-przygotowala-dla-soplicy-koncept-_sielskie-wesele_,382298,artykul.html

Zadaniem konkursowym jest przygotowanie autorskiego drinka z Soplicą, a następnie przesłanie zdjęcia lub filmu pokazującego jego proces tworzenia. Marka zapewni trójce zwycięzców konkursu pełen bar z obsługą 2 barmanów i wyposażeniem barowym (m.in. maty, organizery, szkło itp.) i dodatkowo 150 półlitrowych butelek Soplicy Szlachetnej.

- Jako jedna z najbardziej znanych i cenionych marek w Polsce, Soplica pragnie być z Konsumentami także w tym najważniejszym dla nich dniu. Wypracowana koncepcja „Sielskie Wesele” bazuje na ugruntowanych wartościach marki Soplica, takich jak kunszt tradycji, polskość oraz gościnność, jednak uzupełnionych o nowoczesne elementy, spójne z obecnymi weselnymi trendami - mówi Malwina Kupska z zespołu Soplicy.

Konkurs skierowany jest do wszystkich osób pełnoletnich planujących wziąć ślub i urządzić przyjęcie weselne w 2019 roku. Uczestnicy mogą zgłaszać się do konkursu poprzez specjalnie zaprojektowana platformę www.weselezsoplica.pl

Za koncept „Sielskie Wesele” oraz organizację konkursu odpowiedzialna jest  agencja kreatywna Olmeka Creation House. Konkurs jest wspierany kampanią digital, w tym Social Media. W ramach konceptu „Sielskie Wesele” agencja organizuje m.in. konkurs konsumencki „Wesele z Soplicą”, którego zwycięzcy będą mogli podczas swoich wesel skorzystać z obsługi barmańskiej i produktów zapewnionych przez Soplicę. Agencja jest także odpowiedzialna za komunikację konkursu w wybranych kanałach digital / Social Media, jak również przygotowanie i wdrożenie strategii obecności brandu na Instagramie.

Olmeka Creation House jako organizator akcji jest odpowiedzialna zarówno za kreację i stworzenie mediaplanu, jak również przeprowadzenie, promocję oraz rozstrzygnięcie konkursu.

Źródło: Olmeka Creation House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764