logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uszka w Barszczu: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
„Logistyczny wybór” – Rohlig Suus Logistics z digitalową i outdoorową kampanią

„Kariera w SUUS to logistyczny wybór” – pod takim hasłem startuje kampania employer brandingowa największego polskiego operatora logistycznego, firmy Rohlig SUUS Logistics. Głównym celem kampanii jest budowa świadomości marki jako pracodawcy i dotarcie do kandydatek i kandydatów z branży, ale nie tylko. Firma stawia na ludzi i do stworzenia kampanii od samego początku zaangażowała pracowników.

04.04.2023 | przeczytano: 994 razy
#Polskaczystakomórka – rusza kampania edukacyjna PCK

W czasie znoszenia restrykcji pandemicznych często zapominamy, jak istotne w skutecznej walce z koronawirusem jest dbanie o swoje bezpieczeństwo i higienę. Dlatego Polski Czerwony Krzyż wraz z partnerami przypomina młodym internautom o konieczności regularnego czyszczenia swoich smartfonów, rozpoczynając kampanię edukacyjną #PolskaCzystaKomórka. Głównym kanałem komunikacji jest platforma TikTok.

19.06.2020 | przeczytano: 930 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Employer branding w trakcie kryzysu i po nim

Raport ekspercki „Employer branding w trakcie kryzysu i po nim” mówi o tym jak budować wizerunek pracodawcy zarówno w ciężkich czasach, jak i w okresie prosperity. Opracowanie przedstawia zestaw dobrych praktyk, rad oraz narzędzi, które pomogą nie tylko w zrozumieniu roli employer brandingu dla firmy, ale również na efektywną zmianę dotychczasowej komunikacji na lepsze. Materiał przygotował zespół specjalistów - Maja Gotowska, autorka bloga Gojtowska.com, Karol Szczawiński oraz Przemek Boruciński z agencji kreatywnej Uszka w Barszczu oraz Michał Wełna z domu mediowego Czarna Owca.

20.04.2020 | przeczytano: 1028 razy
Stock Polska i Uszka w Barszczu prezentują aplikację Bar Is Us

Społeczność barmanów zyskała nowe miejsce w sieci. BAR IS US to mobilna aplikacja skierowana do barmanów, której głównym zadaniem jest podnoszenie ich kompetencji w zakresie miksologii i technik barmańskich, edukowanie i lojalizacja z markami takimi jak Auchentoshan, Maker’s Mark, Dictador, Beluga, Orkisz, Dubliner czy Jim Beam.  Aplikacja powstała na zlecenie STOCK POLSKA. Za koncepcję kreatywną oraz obsługę aplikacji odpowiada agencja kreatywna Uszka w Barszczu, która w pracy nad treściami pojawiającymi się w BAR IS US ściśle współpracuje z ambasadorami marek premium STOCK POLSKA.

23.01.2020 | przeczytano: 919 razy
Kampania „Nasz Danone jest dla Ciebie” z 3 mln wyświetleń

Grupa spółek DANONE podsumowuje efekty pierwszej wspólnej kampanii wizerunkowej, której celem było zaprezentowanie kultury organizacyjnej firmy oraz wartości bliskich jej pracownikom. To właśnie ich autentyczne historie i osobiste wypowiedzi zostały przedstawione w spotach, które stanowiły fundament kampanii. Nagrania emitowane były w internecie, w tym w mediach społecznościowych, gdzie osiągnęły ponad 3 mln wyświetleń. Kampania „Nasz DANONE jest dla Ciebie” realizowana była od 17 września do 7 listopada br.

03.12.2019 | przeczytano: 528 razy
Agencja Uszka w Barszczu wygrała przetarg na obsługę Starbucks

Agencja Uszka w Barszczu wygrała przetarg na obsługę działań reklamowych i kreatywnych polskiego oddziału Starbucks w social mediach. Agencja zwyciężyła dzięki spójnej strategii, zrozumieniu marki oraz pomysłom kreatywnym wpisujących się w DNA firmy. Strony nie informują o czasie trwania umowy.

30.09.2019 | przeczytano: 511 razy
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród

Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.

11.12.2018 | przeczytano: 1743 razy
Cinemagraph w komunikacji – więcej niż zdjęcie

W świecie nowoczesnych technologii, przesyconym wizualizacjami, obraz stał się towarem jednorazowego użytku, a znużony odbiorca poświęca mu coraz mniej czasu. Jak go zaskoczyć i uchwycić jego uwagę? Jak przedstawić historię w ułamku sekundy? Odpowiedzią może okazać się cinemagraph.

27.09.2017 | przeczytano: 1005 razy
Adopciaki: Zwierzęta też potrzebują kampanii

Skala bezdomności zwierząt w Polsce jest ogromna. Według szacunków ponad 100 tys. zwierzaków przebywających w schroniskach czeka na nowego właściciela. Dlatego tak istotne jest, aby nagłaśniać problem porzuconych, niechcianych zwierząt i promować odpowiedzialną adopcję. Z tą myślą powstał kolejny spot prezentujący Adopciaki - program fundacji Viva!, w który zaangażowała się marka PURINA. Koncepcję najnowszego spotu przygotowała agencja Uszka w Barszczu, a zrealizował go dom produkcyjny Sputnik Studio.

19.09.2017 | przeczytano: 823 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764