logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Poland: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 278
McCann wzmacnia szeregi kreatywne

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior Copywriter. Wzmocnienie zespołu to element nieustannego rozwoju struktur kreatywnych i dążenia McCANN do utrzymania pozycji lidera na rynku reklamowym.

17.04.2024 | przeczytano: 253 razy
Powerhouse VML - największa agencja kreatywna na świecie

Grupa WPP łączy kompetencje VMLY&R i Wunderman Thompson tworząc VML, największą agencję kreatywną na świecie i w Polsce.

11.01.2024 | przeczytano: 681 razy
Kompania Piwowarska wybiera VML do obsługi marki Lech

Agencja VMLY&R wygrała przetarg w Kompanii Piwowarskiej na kompleksową obsługę marki Lech. 

18.12.2023 | przeczytano: 397 razy
Eurobest: dwie nagrody dla kampanii The Art Of Sex Ed

Kampania The Art Of Sex Ed otrzymała dwie brązowe nagrody w międzynarodowym konkursie Eurobest. 

11.12.2023 | przeczytano: 532 razy
IAB Mixx Awards: Złoto i Srebro dla kampanii The Art of Sex Ed

Kampania The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu) zdobyła Złotą i Srebrną nagrodę w konkursie IAB Mixx Awards 2023. 

06.12.2023 | przeczytano: 442 razy
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023

Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 

05.12.2023 | przeczytano: 572 razy
Świąteczna kampania T-Mobile - coraz bliżej Santa

W ramach kampanii świątecznej T-Mobile, marka opublikowała teledysk do świątecznej piosenki zaśpiewanej przez popularnych tiktokerów. Działania realizuje VMLY&R. 

30.11.2023 | przeczytano: 881 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 

24.11.2023 | przeczytano: 552 razy
Trzy nominacje dla kampanii The Art of Sex Ed w konkursie Eurobest

Kampania The Art of Sex Ed (Sztuka Bez Wstydu) zrealizowana dla marki Durex otrzymała nominacje w kolejnym prestiżowym konkursie kreatywnym. Znalazła się na shortlistach Eurobest w trzech kategoriach. 

21.11.2023 | przeczytano: 639 razy
Mateusz Zając prelegentem World Software Testing & QA Summit

Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VMLY&R Poland, był jednym z prelegentów drugiej edycji World Software Testing & QA Summit. Wydarzenie odbyło się w Berlinie. 

 

21.11.2023 | przeczytano: 286 razy
1 2 3
Strona 1/28 (artykułów: 278)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764