logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacje.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Nav agency z nową loterią dla marki Familijne

Marka Familijne (Colian) z ogólnopolską rodzinną loterią „Mus je odkrywać, żeby wygrywać". NAV Agency autorem idei komunikacyjnej oraz egzekucji szerokiej kampanii 360 stopni, pełnej lokalnych i kontekstowych kreacji.

10.07.2023 | przeczytano: 632 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
„Capri-Sun, będzie fun!” - rusza konkurs organizowany przez Nav agency

W połowie maja marka Capri-Sun wystartowała z konkursem total Poland ,,Capri-Sun, będzie fun!”. Do wygrania jest aż 80 atrakcyjnych nagród. Konkurs jest szeroko komunikowany i wspierany materiałami digital i in-store.

17.05.2023 | przeczytano: 586 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Wyższe przychody i zysk Wirtualnej Polski w pierwszym kwartale 2022 roku

Wirtualna Polska Holding S.A. w pierwszym kwartale 2022 roku zwiększyła zysk netto o ponad 65%, w porównaniu do 2021 roku. Z WP Ads, narzędzia do samodzielnego zarządzania kampaniami reklamowymi na powierzchniach WP i u innych wydawców, korzysta już kilkuset klientów. Wirtualna Polska rozwija też usługi subskrypcyjne, z tego powodu nabyła akcje spółki Audioteka S.A. i jest zainteresowana zwiększeniem swojego zaangażowania w tej spółce.

18.05.2022 | przeczytano: 365 razy

Agencja OBTK wspiera zespół Wakacje.pl S.A. w komunikacji w kanałach social media.

28.03.2022 | przeczytano: 493 razy
Wirtualna Polska podwoiła zysk w trzecim kwartale

Wirtualna Polska Holding S.A. w trzecim kwartale 2021 roku zanotowała prawie 55 mln złotych zysku netto. Oznacza to wzrost o ponad 106% w porównaniu do trzeciego kwartału ubiegłego roku. Zysk EBITDA w tym samym czasie wzrósł o ponad 50%, do poziomu niemal 85 mln złotych.

16.11.2021 | przeczytano: 335 razy
Urodzinowa loteria WP na 25-lecie

WP rozpoczęła działalność w 1995 roku jako katalog stron internetowych. Dzisiaj jest liderem polskiego internetu. Z tej okazji zespół Wirtualnej Polski zorganizował wielką, urodzinową loterię. Każdy może w niej wygrać 25 tys. złotych, a łączna pula nagród to ponad 260 tys. złotych.

02.10.2020 | przeczytano: 758 razy
Premiera jesiennej ramówki i produkcji własnych w Telewizji WP

Jesienią w Telewizji WP zadebiutuje program „Remont w prezencie” i drugi sezon najlepszych skeczów kabaretowych „1, 2, 3… Kabaret!”. Widzowie będą mogli również obejrzeć „Mam talent Ameryka: Mistrzowie 2” z udziałem polskiego duetu akrobatycznego Duo Destiny oraz nowe serie programów o remontowaniu i urządzaniu wnętrz.

24.08.2020 | przeczytano: 771 razy
„Tygryski chrupią bardziej” - konkurs dla konsumentów

Marka Tygryski zorganizowała dla konsumentów Wielki Tygryskowy konkurs wakacyjny. Zadaniem uczestników jest przygotowanie zdjęcia lub filmu pt. „Tygryski chrupią bardziej”, obrazującego rodzinną zabawę. Nagroda główna to voucher turystyczny o wartości 10 000 zł. Konkurs wspierają zintegrowane działania marketingowe. Przewidziano aktywności w mediach i social mediach oraz szereg działań POS.

31.07.2020 | przeczytano: 870 razy
Wirtualna Polska podaje wyniki za 1. kwartał 2020 roku

Wirtualna Polska Holding mierzy się z kryzysem w I kwartale 2020 roku, notując 4% spadku na przychodach i 6,5% na zysku EBITDA. Wakacje.pl, tak jak cały rynek turystyki zagranicznej, utraciły źródła przychodów. Konieczność izolacji i niepokój związany z ograniczeniami, przełożył się jednak na większy niż zazwyczaj ruch w serwisach Wirtualnej Polski. Pozytywny wpływ na wyniki holdingu miała Telewizja WP, która odnotowała rekordową oglądalność i wzrost przychodów ze sprzedaży o 43%.

27.05.2020 | przeczytano: 688 razy (komentarzy: 7)
„Remont w Prezencie” nową produkcją własną Telewizji WP

W sierpniu 2020 zadebiutuje nowy program Telewizji WP. Ekipa „Remontu w prezencie” podczas wspólnego wyjazdu wypoczynkowego bliskich sobie osób zajmie się gruntowną metamorfozą wybranego pomieszczenia.

19.05.2020 | przeczytano: 838 razy (komentarzy: 19)
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764