logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

YouTube Brandcast: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Youtube Brandcast: Czy Youtube oferuje treści, jakich nie ma nigdzie indziej?

Grand Prix pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards dla kampanii Random platformy Storytel

28.10.2021 | przeczytano: 1122 razy

Podczas konferencji YouTube Brandcast reklamodawcy, marketerzy i agencje mogą poznać najświeższe dane, inspiracje dotyczące YouTube oraz narzędzia dostępne na platformie. Druga polska edycja tego wydarzenia odbędzie się online już 28 października.  

12.10.2021 | przeczytano: 383 razy
Backup Events i 180heartbeats + Jung v Matt wychodzą z ofertą eventów

Kamil Caliński i Gabriela Rolka, twórcy agencji Backup Events dołączyli do 180heartbeats + JUNG v MATT. Agencje łączą kompetencje by rozwijać ofertę eventów typu “end to end solution” z akcentem na transformację digital i mierzalne efekty dla marki.

19.02.2021 | przeczytano: 1083 razy

YouTube dociera do 24,6 miliona internautów w Polsce, a średni dzienny czas oglądania filmów na platformie wynosi ponad 40 minut. W Polsce rośnie także liczba tzw. light TV viewers, którzy zamiast linearnej telewizji wybierają platformy wideo ‒ wynika z danych zaprezentowanych podczas YouTube Brandcast.

19.11.2020 | przeczytano: 767 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764